Oh, dus dan is het ineens "dubieus"?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
maar dat is sowieso een beetje dubieuze site toch? Die pvv fan pages op fb linken ook vaak daar naar toe.
Het gaat niet over Trump in dit topic, dat is een zijlijntje.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:33 schreef hpeopjes het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig met dit soort topics dat iedereen er bij voorbaat al vanuit gaat dat de beste man geen gelijk kán hebben. Dan is het namelijk met de argumenten meestal ook meteen klaar.
Een typisch niets toevoegend Yasmin23-topic dus.
Ik was niet de orginele poster van dit nieuws.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:33 schreef hpeopjes het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig met dit soort topics dat iedereen er bij voorbaat al vanuit gaat dat de beste man geen gelijk kán hebben. Dan is het namelijk met de argumenten meestal ook meteen klaar.
Ik had het ook niet over Trump. Trump vind ik een totaalmalloot btw, en daarom de perfecte president van de VS.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het gaat niet over Trump in dit topic, dat is een zijlijntje.
Ja, okee.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:36 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over Trump. Trump vind ik een totaalmalloot btw, en daarom de perfecte president van de VS.
Als je het oorspronkelijke topic leest, dan zie je genoeg inhoudelijke argumenten hoor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:33 schreef hpeopjes het volgende:
Deze poepjes heeft een vreemde interesse in mijquote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee.
Maar over wie had je het dan?
Yasmin vindt ik wel een aardige user iig.
Over die hoogleraar uit de OP natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee.
Maar over wie had je het dan?
Ik niet. Echt zo'n typje dat alles waar ze het niet mee eens is bij voorbaat al wegzet als 'dubieus'.quote:Yasmin vindt ik wel een aardige user iig.
Zal hij je wel leuk vinden dan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Deze poepjes heeft een vreemde interesse in mij
Die knakker is van lotje getikt volgens mij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Over die hoogleraar uit de OP natuurlijk.
[..]
Valt wel mee. Maar je vindt haar wel leuk dus.quote:Ik niet. Echt zo'n typje dat alles waar ze het niet mee eens is bij voorbaat al wegzet als 'dubieus'.
Ik begrijp je boosheid. Zie wel dat veel mensen achter je staan. Ook dat kortzichtigheid iets is dat bestaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:46 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ken jou gek genoeg als iemand die hier al jaren op het scherpst van de snede weet te discussiëren, soms ben ik het met je eens, soms niet, maar dat je een stapel vooroordelen van een publicist hier stuk voor stuk gaat fileren om je eigen ongerief te spuien, dat is nieuw voor me en vind ik zacht gezegd, eh verrassend, ik had niet gedacht dat je er zo conservatief in zou staan en dat valt me eigenlijk wel van je tegen.
Waar ik ineens verrast wordt door Elfletterig ben jij hier zin voor zin vooroordelen aan het goedpraten waarvan je zelf niet eens doorhebt hoe lullig die zijn als je die jaar in jaar uit langs ziet komen...
Ik heb het al eerder wel eens gezegd in een gaydiscussie hier op FOK!, jullie beseffen gewoon niet hoe het is om immer en altijd maar geconfronteerd te worden met zogenaamd leuke grapjes opmerkingen en beledigingen, een bruinwerker? moet kunnen, rugridder? moet kunnen, darmtoerist? haha ja leuk, denk je eens in, je bent 12/13/14, worstelend met je sexualiteit en leest mee op "het grootste jongerenforum" van Nederland en mod laten dat soort beledigingen gewoon staan of doen er zelf aan mee...hoe zou jij je voelen, maar nieet , je hebt geen zin te klappen voor een stel nichten op een boot, vind mietjes gewoon aanstellers en maakt je drukker over pa die geen opa wordt dan over de zoon die worstelend met zijn eigen geaardheid uit eindelijk de moed bij elkaar heeft geschraapt om het te vertellen...
Ik had jou minder kortzichtig verwacht....
Volgens mij is ze 68.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die knakker is van lotje getikt volgens mij.
[..]
Valt wel mee. Maar je vindt haar wel leuk dus..
69 dan? 3 x 23?quote:
Ze maakt op mij de indruk van een bejaarde vrouw. Zoeen die in de jaren '60 is blijven hangen met haar ideeën. Pies en laf en alles komt vanzelf goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
69 dan? 3 x 23?
Volgens mij is ze vrij jong, idd allochtoon, maar niet echt moslima, ze werkt iig in de horeca.
Ik heb bij Disana de indruk dat ze behoorlijk oud is, iig ouder dan ik. Bij Yasmin heb ik die indruk niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:01 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Ze maakt op mij de indruk van een bejaarde vrouw. Zoeen die in de jaren '60 is blijven hangen met haar ideeën. Pies en laf en alles komt vanzelf goed.
Ga jij mee doen zeker. Maar ik had al makkelijk je vader kunnen zijn, dus ik pas.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:03 schreef Yasmin23 het volgende:
Kunnen jullie dit niet via dm doen ofzo
Nee ik ga dan niet mee doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij mee doen zeker. Maar ik had al makkelijk je vader kunnen zijn, dus ik pas.
Anders doe jij met Hpeopjes, dat is Lemmeb trouwens, en die is ook niet zo jong meer, volgens mij.quote:
Geen idee wie dat is maar ik heb echt geen interesse in deze user.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Anders doe jij met Hpeopjes, dat is Lemmeb trouwens, en die is ook niet zo jong meer, volgens mij.
Ruwe bolster, blanke pit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is maar ik heb echt geen interesse in deze user.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |