abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163121895
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik had naar zijn site doorgeklikt maar het kon mij niet boeien.
TPO (The Post Online van Paternotte o.a.) publiceert al vrij lang steeds van die episteltjes van deze man, maar eh wat daarvan nou de bedoeling is? Mensen nog gekker maken dan ze al zijn, vraag ik me wel eens af.
I´m back.
pi_163121929
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

TPO (The Post Online van Paternotte o.a.) publiceert al vrij lang steeds van die episteltjes van deze man, maar eh wat daarvan nou de bedoeling is? Mensen nog gekker maken dan ze al zijn, vraag ik me wel eens af.
maar dat is sowieso een beetje dubieuze site toch? Die pvv fan pages op fb linken ook vaak daar naar toe.
pi_163122015
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 20:56 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik heb getwijfeld of ik er of een topic voor moest maken of het in het Orlando topic zou plaatsen, maar ik heb daar vanaf gezien, het wordt dan weer zo'n pro-homo slinger dat ik er niet zo'n behoefte aan had, in deze discussie kwam zeker het deel over Nederlandse tolerantie prima tot z'n recht, dus vandaar dat ik het toch aanhaalde.
Ik bedoelde niet zozeer jouw afweging hoor, maar meer in het algemeen. Zes dagen na Orlando zitten we in Nederland fijn te discussiėren over de vraag of homoseksualiteit is "aangepraat".

Ondertussen gaan we fijn door met begrip tonen voor bekrompen, homofobe figuren, al dan niet geļnspireerd door prachtige religies zoals het orthodoxe christendom en de "vredelievende" islam.

Misschien moeten we eens discussiėren over de vraag of aangeleerde religie ook valt af te leren. Waarbij ik trouwens niet zeg dat homofobie alleen onder gelovigen voorkomt.
pi_163122095
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

maar dat is sowieso een beetje dubieuze site toch? Die pvv fan pages op fb linken ook vaak daar naar toe.
Mwaoh, het is een pseudo-nieuwssite en veel opinies, en ik lees alles wel en beetje een tegenhanger van de Joop zeg maar in hun opinies. Ik neem de Joop ook niet 100% serieus. Soms wel, soms niet. Idem TPO. Af en toe hebben ze wel interessante opinies: Karskens met zijn revolutie die ik in januari opende was van de TPO, volgens mij. Hebben veel mensen heel lang over gediscussieerd in wisselend niveau.
I´m back.
pi_163122111
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:20 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik bedoelde niet zozeer jouw afweging hoor, maar meer in het algemeen. Zes dagen na Orlando zitten we in Nederland fijn te discussiėren over de vraag of homoseksualiteit is "aangepraat".

Ondertussen gaan we fijn door met begrip tonen voor bekrompen, homofobe figuren, al dan niet geļnspireerd door prachtige religies zoals het orthodoxe christendom en de "vredelievende" islam.

Misschien moeten we eens discussiėren over de vraag of aangeleerde religie ook valt af te leren. Waarbij ik trouwens niet zeg dat homofobie alleen onder gelovigen voorkomt.
Of het laat zien dat we hier in het tolerante Nederland toch ook nog een lange weg te gaan hebben?
pi_163122140
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwaoh, het is een pseudo-nieuwssite en veel opinies, en ik lees alles wel en beetje een tegenhanger van de Joop zeg maar in hun opinies. Ik neem de Joop ook niet 100% serieus. Soms wel, soms niet. Idem TPO. Af en toe hebben ze wel interessante opinies: Karskens met zijn revolutie die ik in januari opende was van de TPO, volgens mij. Hebben veel mensen heel lang over gediscussieerd in wisselend niveau.
Hmm ja. Nja ik kijk op beide sites niet :P
pi_163122218
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja. Nja ik kijk op beide sites niet :P
Ik vind alle meningen wel interessant. Soms althans, niet altijd, zoals bij deze emeritus-hoogleraar. Dat heb ik een paar keer geprobeerd, volgens mij is hij steeds dwazer aan het worden. En die titel gaat je dan niet meer helpen.
I´m back.
pi_163122391
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind alle meningen wel interessant. Soms althans, niet altijd, zoals bij deze emeritus-hoogleraar. Dat heb ik een paar keer geprobeerd, volgens mij is hij steeds dwazer aan het worden. En die titel gaat je dan niet meer helpen.
Had nog nooit van deze man gehoord. :p
pi_163122433
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Had nog nooit van deze man gehoord. :p
Nee, nou ja, daar is iig niets aan verloren dan. ;).
I´m back.
pi_163122482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:31 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, nou ja, daar is iig niets aan verloren dan. ;).
Denk dat ik hem ook wel weer snel zal vergeten :p
pi_163122493
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat ik hem ook wel weer snel zal vergeten :p
Ik was hem al vergeten.
I´m back.
pi_163122805
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, ik vraag me ook af wat nou de bedoeling was van aanvankelijke TS hoor. Die stukjes van die auteur zijn sws nergens op deze planeet leidend.
Volgens mij wilde de TS alleen maar duidelijk maken dat homohaat en moslimhaat uit dezelfde hoek komen. Een redelijk bizar standpunt gezien de omvangrijke homohaat onder moslims. In Groot-Brittanniė wil 52 procent van de moslims homoseksualiteit zelfs strafbaar stellen. Meer dan de helft dus. Dan hebben we het niet eens over afkeuren, maar zelfs over vervolgen.
pi_163122956
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Volgens mij wilde de TS alleen maar duidelijk maken dat homohaat en moslimhaat uit dezelfde hoek komen. Een redelijk bizar standpunt gezien de omvangrijke homohaat onder moslims. In Groot-Brittanniė wil 52 procent van de moslims homoseksualiteit zelfs strafbaar stellen. Meer dan de helft dus. Dan hebben we het niet eens over afkeuren, maar zelfs over vervolgen.
Ja, ik zal niet zeggen, dat zal idd wel, daarom vraag ik het gewoon even.
I´m back.
pi_163122983
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:43 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Volgens was het meer wijzen op een zekere ironie. Conservatieven die zich opwerpen als beschermheiligen van homo's en lesbiennes door moslims te willen weren, maar ondertussen zelf hun afkeer van homoseksualiteit ook niet onder stoelen of banken steken.
Donald Trump had ook al zo'n akkefietje na de schietpartij in Orlando. Eerst zichzelf opwerpen als de man die opkomt voor homoseksuelen en vervolgens trots een foto van zichzelf tweeten met één van de meest homofobe dominees van de VS.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_163123050
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Volgens was het meer wijzen op een zekere ironie. Conservatieven die zich opwerpen als beschermheiligen van homo's en lesbiennes door moslims te willen weren, maar ondertussen zelf hun afkeer van homoseksualiteit ook niet onder stoelen of banken steken.
Donald Trump had ook al zo'n akkefietje na de schietpartij in Orlando. Eerst zichzelf opwerpen als de man die opkomt voor homoseksuelen en vervolgens trots een foto van zichzelf tweeten met één van de meest homofobe dominees van de VS.
Ja, alleen is het zo dat niet iedereen die een zekere reserve heeft tav islam ook conservatief is dus. Ik ben NB een cultureel-marxist bijv.
I´m back.
pi_163123052
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 21:49 schreef Monolith het volgende:

[..]

Wat een man die Trump.
pi_163123116
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een man die Trump.
Ja, is wel schrikken, had hem nooit serieus genomen eigenlijk, tijdje geleden me er wel in gaan verdiepen en ook filmpjes gezien, o.a. serie van Erik Mouthaan, maar het is wel even schrikken toch. Dom me er niet eerder in verdiept te hebben, onder het motto een gek kan het nooit worden, toch?
I´m back.
pi_163123181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:09 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, is wel schrikken, had hem nooit serieus genomen eigenlijk, tijdje geleden me er wel in gaan verdiepen en ook filmpjes gezien, o.a. serie van Erik Mouthaan, maar het is wel even schrikken toch. Dom me er niet eerder in verdiept te hebben, onder het motto een gek kan het nooit worden, toch?
Ja dat dacht ik ook maar twijfel toch wel een beetje :P
pi_163123224
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook maar twijfel toch wel een beetje :P
Ik twijfel niet over mijn oordeel over Trump hoor.
I´m back.
pi_163123243
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik twijfel niet over mijn oordeel over Trump hoor.
Nee maar over dat die het zal worden:p
pi_163123391
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar over dat die het zal worden:p
Ja, kan, maar eigenlijk geloof ik niet dat het kan.
Kijk eh bepaald segment van de Amerikaanse bevolking zal he-le-maal ballistic gaan als Hillary Clinton het wordt hoor, ook wrs zelfs in NL. Komen nog heel gekke verhalen te voor schijn ook, gekker en gekker zal het worden en ook hier in NL. Geloof er echter niet veel van.
I´m back.
pi_163123442
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:17 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, kan, maar eigenlijk geloof ik niet dat het kan.
Kijk eh bepaald segment van de Amerikaanse bevolking zal he-le-maal ballistic gaan als Hillary Clinton het wordt hoor, ook wrs zelfs in NL. Komen nog heel gekke verhalen te voor schijn ook, gekker en gekker zal het worden en ook hier in NL. Geloof er echter niet veel van.
Waarom zou het niet kunnen?
pi_163123520
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zou het niet kunnen?
Ja, het kan, maar ik beschouw ook heel groot deel van de VS wel als nozel. Iedereen ziet dat dit gewoon niet gaat werken.
I´m back.
pi_163123545
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:21 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, het kan, maar ik beschouw ook heel groot deel van de VS wel als nozel. Iedereen ziet dat dit gewoon niet gaat werken.
Ik dacht dat het echt niet zou kunnen maar als ik zie hoe ver die al is gekomen.Misschien moet die het maar worden, kijken wat er gaat gebeuren.
pi_163123606
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik dacht dat het echt niet zou kunnen maar als ik zie hoe ver die al is gekomen.Misschien moet die het maar worden, kijken wat er gaat gebeuren.
Die gasten die hij als tegenstander had waren ook niet helemaal on the up and up hoor. Dan is zelfs Trump iig gevatter.
Nee, ik denk niet dat-ie het moet worden toch. Ik denk dat Hillary best voor een verrassing kan zorgen als ze er eenmaal zit ook.
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')