godteringquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan vind ik je niet meer aantrekkelijk
Ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:31 schreef Trollscience het volgende:
vogeltjesdans is toch gwn een troll
ik heb wel ook kleine tietjes...maakt dat nog uit?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dan vind ik je niet meer aantrekkelijk
neequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb wel ook kleine tietjes...maakt dat nog uit?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
maar hier madeliefff speciaal voor jou:
Dat heb ik ook met dit nummerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:45 schreef Amarantha het volgende:
Pink Floyd is ook echt één van de weinige muziek waar ik echt van kan genieten met mijn oogjes dicht
haha homo gespotquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
status quoecht van die softe radio friendly poprock
the doorsquote:
je bent zelf nog softer dan een softijsje manquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
status quoecht van die softe radio friendly poprock
wees blijquote:
de solo in Freebirdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Zo lekker, gewoon minuten lang geen zang maar alleen mooi gitaarwerk enz
jonge ik ben kk gangster wat praat jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent zelf nog softer dan een softijsje man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge ik ben kk gangster wat praat jegangster wat praat je had je weg kunnen latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de solo in Freebirdvan Lynyrd Skynyrd
jij bent mijn favoriet ;$quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Da's mijn favoriet, hele eerste album is wel prima.
Lekker muziekuurtje hieroquote:
N¼Equote:
DAT IS ZO LEKKER.quote:
doeiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DAT IS ZO LEKKER.
Oké einde bericht, ik moet zo gaan
rechtstreeks naar de kankerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
geen smaak in series, geen smaak in games, geen smaak in films, geen smaak in muziek
waar gaat het met jullie heen
ah joh moet ik dagelijks als ik je posts leesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, nu moet ik weer van onderbroek wisselen
IK KIJK GOT JA!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
geen smaak in series, geen smaak in games, geen smaak in films, geen smaak in muziek
excuusquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe eens niet, straks moet ik weer een anti-kanker post maken in feedback
doeiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga weg, dag schatjesGedraag jullie een beetje (hihaho).
Snap sowieso niet dat je op jouw leeftijd naar zo'n overgewaardeerde troela luistert.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
Toedels amaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga weg, dag schatjesGedraag jullie een beetje (hihaho).
Gewoon zonder broek posten dan en emmer onder je bureau leggenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah joh moet ik dagelijks als ik je posts lees
daarom is chloe ook van zingen naar acteren gegaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat je op jouw leeftijd naar zo'n overgewaardeerde troela luistert.
Goede stap van haar. Nu naar acteren in natuurfilmsquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom is chloe ook van zingen naar acteren gegaan
hopelijk maak jij tegelijkertijd ook een stap de meat grinder inquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goede stap van haar. Nu naar acteren in natuurfilms
doe normaal tegen hansquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk maak jij tegelijkertijd ook een stap de meat grinder in
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha green day dat is voor brugklassers met groen haar
Nou ja zegquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk maak jij tegelijkertijd ook een stap de meat grinder in
maar jij bent ook kaal tochquote:
oh okéquote:
Nou nou nou. Wat heb ik jou misdaan? Ik heb je vandaag maar 2 keer dood gewenstquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan goeie eigenschappen is hij wel beetje kaal
madeliefffsmaakquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:00 schreef madeliefff het volgende:
welke smaak cheesecake vinden jullie t lekkerst?
maakt niet uit als het maar op mijn bord ligtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:00 schreef madeliefff het volgende:
welke smaak cheesecake vinden jullie t lekkerst?
Gewoon jaloers dat ik beter gestroomlijnd benquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik ooit aardig tegen je heb gedaan
ik kies al 20 jaar voor dat eerstequote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
wat kies je. een half jaar geen seks of een half jaar geen lekkere snacks??
dat laatste natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
Maar als je seks hebt met iemand, dan heb je toch ook een lekkere snack?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
Vreet dan wel een half jaar vieze snacks, ook primaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
je kunt toch ook seks hebben met een taartquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar als je seks hebt met iemand, dan heb je toch ook een lekkere snack?
kunnen we onderhandelen over masturbatie?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vreet dan wel een half jaar vieze snacks, ook prima
mag je wel gewoon nog fappen als je snacks kiestquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef madeliefff het volgende:
tfoe ik zou niet zonder lekkere snacks kunnen. dan liever tijdje geen seks
McDonald's of zelfgemaakt?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt toch ook seks hebben met een taart
ey sahbiquote:
mssquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
kunnen we onderhandelen over masturbatie?
wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef Kurovski het volgende:
lol, Wat een gezeur met die nieuwe Botlekbrug. Kost wat.
Moet ik nu een half jaar wachten?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef madeliefff het volgende:
tfoe ik zou niet zonder lekkere snacks kunnen. dan liever tijdje geen seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |