doeiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga weg, dag schatjesGedraag jullie een beetje (hihaho).
Snap sowieso niet dat je op jouw leeftijd naar zo'n overgewaardeerde troela luistert.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
geen smaak in series, geen smaak in games, geen smaak in films, geen smaak in muziek
waar gaat het met jullie heen
Toedels amaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:52 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik ga weg, dag schatjesGedraag jullie een beetje (hihaho).
Gewoon zonder broek posten dan en emmer onder je bureau leggenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah joh moet ik dagelijks als ik je posts lees
daarom is chloe ook van zingen naar acteren gegaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat je op jouw leeftijd naar zo'n overgewaardeerde troela luistert.
Goede stap van haar. Nu naar acteren in natuurfilmsquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom is chloe ook van zingen naar acteren gegaan
hopelijk maak jij tegelijkertijd ook een stap de meat grinder inquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Goede stap van haar. Nu naar acteren in natuurfilms
doe normaal tegen hansquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk maak jij tegelijkertijd ook een stap de meat grinder in
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha green day dat is voor brugklassers met groen haar
Nou ja zegquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk maak jij tegelijkertijd ook een stap de meat grinder in
maar jij bent ook kaal tochquote:
oh okéquote:
Nou nou nou. Wat heb ik jou misdaan? Ik heb je vandaag maar 2 keer dood gewenstquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
aan goeie eigenschappen is hij wel beetje kaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |