Oooh ja Pink Floyd is ook altijd goedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Bij gebrek aan tijd ga ik deze nog even luisteren, zou eigenlijk wel volledige willen (met part 2 erbij) maar moet zo weg.
Hihi, sorryquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:42 schreef madeliefff het volgende:
[..]
owja ikheb dan ook een vreemde lach. pest me niet
ja de meeste MMO's kun je tegenwoordig helemaal solo spelen en nee het is gwn precies hetzelfde maar in een andere settingquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
is wel heel anders hè en in principe helemaal speelbaar als single player
Mijn ouders hebben ze vroeger 2x live gezien.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Oooh ja Pink Floyd is ook altijd goed
ok sry :squote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja de meeste MMO's kun je tegenwoordig helemaal solo spelen en nee het is gwn precies hetzelfde maar in een andere setting
dont hate the genre hate the game
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE!!
kindertjes die vragen worden overgeslagenquote:
Oeh ja jellyquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ze vroeger 2x live gezien.
IK BEN ZO JALOERS.
zag dat elder scrolls online 17 euro was bij gamemania, wil het eigenlijk wel proberen maar heeft vast al 200GB aan updatesquote:
en wat als ik geen kind ben? WAT DAN???quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
kindertjes die vragen worden overgeslagen
dan vind ik je niet meer aantrekkelijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:44 schreef madeliefff het volgende:
[..]
en wat als ik geen kind ben? WAT DAN???
vgm wel dik 100gig iig jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zag dat elder scrolls online 17 euro was bij gamemania, wil het eigenlijk wel proberen maar heeft vast al 200GB aan updates
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |