madeliefffsmaakquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:00 schreef madeliefff het volgende:
welke smaak cheesecake vinden jullie t lekkerst?
maakt niet uit als het maar op mijn bord ligtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:00 schreef madeliefff het volgende:
welke smaak cheesecake vinden jullie t lekkerst?
Gewoon jaloers dat ik beter gestroomlijnd benquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sorry dat ik ooit aardig tegen je heb gedaan
ik kies al 20 jaar voor dat eerstequote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
wat kies je. een half jaar geen seks of een half jaar geen lekkere snacks??
dat laatste natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
Maar als je seks hebt met iemand, dan heb je toch ook een lekkere snack?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
Vreet dan wel een half jaar vieze snacks, ook primaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
je kunt toch ook seks hebben met een taartquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar als je seks hebt met iemand, dan heb je toch ook een lekkere snack?
kunnen we onderhandelen over masturbatie?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vreet dan wel een half jaar vieze snacks, ook prima
mag je wel gewoon nog fappen als je snacks kiestquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef madeliefff het volgende:
tfoe ik zou niet zonder lekkere snacks kunnen. dan liever tijdje geen seks
McDonald's of zelfgemaakt?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt toch ook seks hebben met een taart
ey sahbiquote:
mssquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:03 schreef Drug het volgende:
[..]
kunnen we onderhandelen over masturbatie?
wat?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:01 schreef Kurovski het volgende:
lol, Wat een gezeur met die nieuwe Botlekbrug. Kost wat.
Moet ik nu een half jaar wachten?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:02 schreef madeliefff het volgende:
tfoe ik zou niet zonder lekkere snacks kunnen. dan liever tijdje geen seks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |