Twee uur buiten staan tijdens een Vout show lijkt me ook niks...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is weer een mooie om 'm naar buiten te smeren.
Het is onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooitquote:
Had gekund, ooeee ye hie yeaheee....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Dit vraagt eigenlijk om Set You Free van N Trance, hierna
Te laatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Geen idee. Die keer waar ik op doelde, had Moby zelfs twee zangeressen op het podium staan. Eentje had er ook volop meegewerkt aan zijn album. Was in de Rabozaal van de Melkweg, meen ik. Moet ergens in 2009 zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nadat Diane bij Moby weg was gegaan qua live concerten, 'zongen' haar opvolgsters met haar stem...
Wat is jouw voornaamste scope qua dance?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:34 schreef Elfletterig het volgende:
Toen was Diane al weg, waarschijnlijk heb je toen haar stem wel gehoord die dus via band/computer gewoon nog wel te horen was...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Die keer waar ik op doelde, had Moby zelfs twee zangeressen op het podium staan. Eentje had er ook volop meegewerkt aan zijn album. Was in de Rabozaal van de Melkweg, meen ik. Moet ergens in 2009 zijn geweest.
Nu ook goed?quote:
Als ie buiten draait lijkt het me prima uit te houden. Barbecue erbij.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twee uur buiten staan tijdens een Vout show lijkt me ook niks...
En de boeren buren uit hun dak gaan johquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ie buiten draait lijkt het me prima uit te houden. Barbecue erbij.
Ja, jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vorige nummer was een hinderlijke onderbreking van het ritme, waar 11 op doelde...
Geen idee eigenlijk. In de jaren 90 luisterde ik erg veel dance. Jam & Spoon uiteraard, maar ook Culture Beat, Cappella, Sash!, Basement Jaxx, Moby... van alles. Rond de eeuwwisseling ook vrij veel trance.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is jouw voornaamste scope qua dance?
Behalve B&J...
Vout aan het spit?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ie buiten draait lijkt het me prima uit te houden. Barbecue erbij.
LOL... nee, zo heb ik het niet gezegd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vorige nummer was een hinderlijke onderbreking van het ritme, waar 11 op doelde...
Wat je noemt dacht ik wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. In de jaren 90 luisterde ik erg veel dance. Jam & Spoon uiteraard, maar ook Culture Beat, Cappella, Sash!, Basement Jaxx, Moby... van alles. Rond de eeuwwisseling ook vrij veel trance.
Daarna kwam de dance een beetje in een dip, maar sinds de jaren 10 luister ik er weer vaker naar. Maar wel selectiever. Bepaalde soorten dance van nu vind ik niks aan. Momenteel is er veel dance die klinkt alsof het uit de jaren 90 is weggelopen. Daar houd ik dan wel weer van
Ik wel, en jij bedoelde dat ook...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
LOL... nee, zo heb ik het niet gezegd.
Als ze er toe in staat waren zongen ze gegarandeerd luidkeels mee.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En de boeren buren uit hun dak gaan joh
quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky en ik hebben de boel vast voor je opgewarmd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |