quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Dat sampletje blijft ook altijd terugkeren hè? (met dat schreeuwtje en die "yeah" erin)
James Brown?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Járen geleden dat ik dit hoorde. James Brown sample als loop erin, uiteraard,
Als ik in de oren van mijn eega weer te veel beats draai, dan begint ze 'Woo Yeah' in de maat van de muziek te zingen...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
Dat sampletje blijft ook altijd terugkeren hè? (met dat schreeuwtje en die "yeah" erin)
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik in de oren van mijn eega weer te veel beats draai, dan begint ze 'Woo Yeah' in de maat van de muziek te zingen...
Kom op 11...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Porselein...
Met de zangeres die we kennen van welke andere hit?
Ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Porselein...
Met de zangeres die we kennen van welke andere hit?
quote:He had dismissed "Porcelain" as "average" and later recalled that he "couldn't imagine anyone else wanting to listen to it"
Zij van de Urban Cookie Collective met hun sleutelgeheim.quote:
Dat wist ik niet. Ik heb nog wel een bericht over haar overlijden getypt voor FOK!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zij van de Urban Cookie met hun sleutelgeheim.
Vorig jaar is ze overleden...
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Diane_Charlemagne
De meeste vocalen in die periode van Moby heeft ze ingezongen en live was ze toen ook vaak van de partij...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik heb nog wel een bericht over haar overlijden getypt voor FOK!
Zangeres Urban Cookie Collective overleden
Daar wordt Moby zelfs in genoemd, zie ik nu. Maar ik wist niet dat ze zong op Porcelain.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Heb Basement Jaxx gezien als voorprogramma van Robbie Williams in de Arena.
Dat was beter dan Robbie...
Ik denk dat ik haar zelfs wel eens live heb gezien. Moby had ooit ook eens een live-zangeres bij zich die helemaal de show stal. Ik weet niet hoe ze ook alweer heet, maar ze deed me denken aan een jonge Tina Turner.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De meeste vocalen in die periode van Moby heeft ze ingezongen en live was ze toen ook vaak van de partij...
Mw. MM vond dat we daar heen moesten gaan.quote:
Ik heb het Metropole Orkest live werk van Basement Jaxx zien spelen. Ik heb er ook nog een cd van liggen. Helemaal geweldig was dat.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Heb Basement Jaxx gezien als voorprogramma van Robbie Williams in de Arena.
Dat was beter dan Robbie...
Nadat Diane bij Moby weg was gegaan qua live concerten, 'zongen' haar opvolgsters met haar stem...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar zelfs wel eens live heb gezien. Moby had ooit ook eens een live-zangeres bij zich die helemaal de show stal. Ik weet niet hoe ze ook alweer heet, maar ze deed me denken aan een jonge Tina Turner.
Moby laat zich op het podium omringen door goede muzikanten en zangeressen. Dat is maar goed ook, want zo denderend zingt hij zelf niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |