kipfilet?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er zal toch een keer gerookt moeten worden.
Komt eraanquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Steeds als jij dreigt te gaan roken, stuur ik Muis een obscure Jam & Spoon-track of -remix
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Steeds als jij dreigt te gaan roken, stuur ik Muis een obscure Jam & Spoon-track of -remix
Ok, het zou vast met minder kunnen, maar als ik zelf dit deel ga bewonen moet het klaar zijn voor dikke vette herrie en dus heeft bv de wand waar de tv en receiver moeten komen gewoon een eigen groep.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
19 groepen
Ik heb er maar vier hier
Ach ja, als je iets doet kan je het maar beter goed uitgebreid doenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, het zou vast met minder kunnen, maar als ik zelf dit deel ga bewonen moet het klaar zijn voor dikke vette herrie en dus heeft bv de wand waar de tv en receiver moeten komen gewoon een eigen groep.
Wacht nog maar even met opstekenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik draai er alvast een paar in voorraad.
De badkamer heeft ook drie groepen. Was handig omdat het tijdelijk een brouwerij isquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach ja, als je iets doet kan je het maar beter goed uitgebreid doen
Moderne rotherriequote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Niet zo'n beetje lekker nummer dit!
Ja ja....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rollbox, Zelf sigaretten maken | J&S Webshops BV
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
De badkamer heeft ook drie groepen. Was handig omdat het tijdelijk een brouwerij is
En slaapkamers zijn normaal samen op een, hier hebben twee slaapkamers samen 3 groepen. Want ja, je weer maar nooit of je een uraniumverrijkingscentrifuge ofzo op je slaapkamer wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |