Ik vind bijna alles prima, dat weet je. Als je jazz gaat draaien ga ik fouten maken want dan krijg ik chaos in mijn hoofd.quote:
Ik heb door dit nummer een associatie gekregenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wir fahren, fahren, fahren, auf der Autobahn
Vanochtend gewoon met shaal en handschoenen aan naar mijn werk gereden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Boven de 23 graden vind ik het al niet werkbaar meer.
Nee, nog even wachten en dan mag je los.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wir fahren, fahren, fahren, auf der Autobahn
Geen jazz op het menu vandaagquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles prima, dat weet je. Als je jazz gaat draaien ga ik fouten maken want dan krijg ik chaos in mijn hoofd.
Denk dat de huurder wel blij gaat worden hier, bouw minimaal om de 120cm een dubbele wcd. En 6-voudig bij alle 4 antennepunten.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vanochtend gewoon met shaal en handschoenen aan naar mijn werk gereden.Het was onder 15 graden.
Autobahn of Numbers?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb door dit nummer een associatie gekregen
Broertjequote:
Ikzelf: 0quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen jazz op het menu vandaag
Wel straks nog Nina Simone
Hoeveel groepen sluit je dan wel niet aan?
19 groepenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ikzelf: 0
Maar ik kom op de 19 uit voor deze verdieping.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ingetuned trouwens 10 luisteraars
Alsjeblieftjesquote:
Met track 1 van hun eerste album. Inmiddels 30 jaar oud.quote:
Ik ken het nieuwe album nog nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Met track 1 van hun eerste album. Inmiddels 30 jaar oud.
Grappig genoeg gaat de laatste track van hun nieuwste album min of meer over hetzelfde onderwerp.
Het heet Super, maar is helaas niet zo Super. Voornoemde track uitgezonderd, maar die heeft Knokkels ook al een keertje gedraaidquote:
Wist wel dat het album in april is uitgekomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het heet Super, maar is helaas niet zo Super. Voornoemde track uitgezonderd, maar die heeft Knokkels ook al een keertje gedraaidEn ik ben van plan om in mijn show de duidelijke single te draaien, die geen single is / wordt.
Klopt. Komende week komt de nieuwe single uit, maar dat nummer is een nogal slechte keuze.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wist wel dat het album in april is uitgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |