Jij hebt toch liever HAM dan ROS?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Zet hem nou gewoon eens fatsoenlijk in de muur HAM...
hij heeft iig geen nieuwe SS banden meer, Ros wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeveel setjes heeft Ham inmiddels al verneukt? 5 setjes?
ik had de lapo was het godverdomme zo moeilijk om 2 seconden extra te wachten voordat jij zonodig het topic per se moest maken?quote:
Als ze hier al voor gaan straffen, dan krijgen de stewards het nog drukquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
Max wmb terecht boos, maar de Duitse commentator vindt dat Verstappen hier zeker bestraft moet worden. Wait, whut?
lastig, want beide gingen snelle ronde in. Bottas profiteerde van zijn slipstream, dat maakte de situatie niet echt makkelijkerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
Max wmb terecht boos, maar de Duitse commentator vindt dat Verstappen hier zeker bestraft moet worden. Wait, whut?
Ik heb het liefste dat ze elke race zoals in Spanje rijden. Of uberhaupt Mercedes geen enkel succes heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt toch liever HAM dan ROS?
Maak je niet zo druk man, het is normaal om tijdens races gewoon door te gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ik had de lapo was het godverdomme zo moeilijk om 2 seconden extra te wachten voordat jij zonodig het topic per se moest maken?
Eensquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb het liefste dat ze elke race zoals in Spanje rijden. Of uberhaupt Mercedes geen enkel succes heeft.
Ik heb iets meer respect voor HAM dan beroepschoker en mental midget ROS, dat klopt.
Jij had de lapo helemaal nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ik had de lapo was het godverdomme zo moeilijk om 2 seconden extra te wachten voordat jij zonodig het topic per se moest maken?
Klopt ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ham moet morgen toch starten op zijn verneukte set van q2?
Ja. Tenzij de FIA vindt dat het gevaarlijk is om met vernaggelde banden te starten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ham moet morgen toch starten op zijn verneukte set van q2?
is dit een race dan? was het langer dan een niet normale tijd zoals een minuut? neequote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, het is normaal om tijdens races gewoon door te gaan.
Verstappen mag niet zomaar terug op de baan komen en daarbij Bottas aan de kant duwen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
Dit...quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Zet hem nou gewoon eens fatsoenlijk in de muur HAM...
Rosberg is allesbehalve een winnaar ja, beetje Fisichella de 2e (maar Fisichella was een stuk leuker).quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb het liefste dat ze elke race zoals in Spanje rijden. Of uberhaupt Mercedes geen enkel succes heeft.
Ik heb iets meer respect voor HAM dan beroepschoker en mental midget ROS, dat klopt.
Vooraan staan bij de pitsuitgang en een outlap van minder dan twee minuten rijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:58 schreef maniack28 het volgende:
Godver... nu kan Verstappen geen tijd meer rijden.
2 minuten 5 seconden, zullen wel starten nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gaan ze zo nog door? Of definitief klaar?
Die moet 5 plaatsen terugquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlag maar af. Perez op pole genot
Onzin, Max zou gewoon tijd hebben gezet als Bottas hem niet buiten de baan duwdequote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Godverdomme ik wist het. Altijd dat lange wachten van Max en zijn team. Godverdomme!!!! Het is wachten totdat het eens mis zou gaan
Adem in, adem uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Godverdomme ik wist het. Altijd dat lange wachten van Max en zijn team. Godverdomme!!!! Het is wachten totdat het eens mis zou gaan
Het kan nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gaan ze zo nog door? Of definitief klaar?
Hij wachtte helemaal niet lang, z'n eerste outlap werd genaaid door Bottasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kwam door Bottas die hem afsneed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Godverdomme.quote:
Uiteraard, daarom zijn wij ook Force Indiaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme.
Perez is de ultieme baas.
Eerder Bottas zijn schuld.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:01 schreef F1gamer het volgende:
Hamilton zijn schuld dat max nog geen rondje heeft gezet
Rustig aan doen, dan is ie in elk geval Hamildsfdsngdg voorbijquote:
Team Silverstone is sowieso mijn favoriete team en 2 van de leukste coureurs rijden daar dan ook nog eensquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom zijn wij ook Force India
Dus dat hequote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Sjemmert het volgende:
Hamhad je nu maar in de sim geoefend en een track walk gedaan he.
klein tikje hahaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:01 schreef Rodawa het volgende:
Hamilton doet hetzelfde als Max in Monaco. Relatief klein tikje, maar die wielophanging is enorm fragiel als je het zo ziet.
Voor de race morgen wordt het alleen maar interessanter in elk geval.
z'n inlap moet al sneller zijn dan die van HAM.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rustig aan doen, dan is ie in elk geval Hamildsfdsngdg voorbij
Daarom "relatief klein". De kus van Max aan de muur in Monaco was nog een stukje harder zelfs.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:02 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
klein tikje haha
Met 220 is dat nooit klein
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:03 schreef DeeBee het volgende:
Haha, de crash van Hamilton ligt aan de zon. De Britten hebben het excuus alweer gevonden. Man man man, wat een volk.
Naaien of niet, ik ergerde mij bij TR altijd dat ze maar 1 ronde deden onder hoge druk in Q3 en Red Bull doet gewoon t zelfde. Knal die wagen toch eens een keer als eerste naar buiten zodat je niet met zenuwen zit te wachten als het nog misgaat. Voor die crash van Ham was ik al bang dat er iemand zou crashen de laatste minutenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:00 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij wachtte helemaal niet lang, z'n eerste outlap werd genaaid door Bottas
Daar hebben we Weltschmerz, de man die alleen te vinden is wanneer hij Hamilton af kan branden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Labiele Lewis lekker stoer doen met snelle rondjes in de VT's, en in de kwalificatie komt hij qua tijden niet aan Rosberg, maakt hij fouten, heeft mazzel en hij rijdt hij hem stuk.
Eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:04 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Naaien of niet, ik ergerde mij bij TR altijd dat ze maar 1 ronde deden onder hoge druk in Q3 en Red Bull doet gewoon t zelfde. Knal die wagen toch eens een keer als eerste naar buiten zodat je niet met zenuwen zit te wachten als het nog misgaat. Voor die crash van Ham was ik al bang dat er iemand zou crashen de laatste minutensorry maar ben gewoon een beetje teleurgesteld in de tactiek van RB. Als ik dit al zie aankomen moeten zij dat toch ook kunnen zien.
Vertel dat Olav.quote:
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:06 schreef merino het volgende:
Olaf zit echt 75% van de keren fout. Al 10 jaar terug deed hij dat.
Ik irriteerde me er jaren geleden al mateloos aan. Brundle maakt ook foutjes maar lang niet zo vaak als Olaf.quote:
echt jaquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef Greys het volgende:
Hmmm.. Beetje teleurstellend. Groot verschil hier tussen Ric en Ver.
Wel logisch, hij werd in bocht 1 aangevallen door Bottas. Bottas mag dat gewoon doen natuurlijk, maar wel zonde.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef Greys het volgende:
Hmmm.. Beetje teleurstellend. Groot verschil hier tussen Ric
en Ver.
1 Rosberg; 2 Ricciardo; 3 Vettel; 4 Raikkonen; 5 Massa; 6; Kvyat; 7 Perez*; 8 Bottas; 9 Verstappen; 10 Hamilton *penaltyquote:
Tja, maar 1 rondje.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef Greys het volgende:
Vergne rijdt niet meer mee. 🙈quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef Greys het volgende:
Verklaarbaar verschil. In mijn ogen had Verstappen gewoon pech deze keer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef Greys het volgende:
Verstappen moet dus een inhaalrace rijden dat wordt niks, jammer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1 Rosberg; 2 Ricciardo; 3 Vettel; 4 Raikkonen; 5 Massa; 6; Kvyat; 7 Perez*; 8 Bottas; 9 Verstappen; 10 Hamilton *penalty
Ver doet niet eens mee...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef Greys het volgende:
Meen je die?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:08 schreef Greys het volgende:
Want inhalen is niks voor Max.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstappen moet dus een inhaalrace rijden dat wordt niks, jammer.
True. Toch iets meer van verwacht, alles bij elkaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wel logisch, hij werd in bocht 1 aangevallen door Bottas. Bottas mag dat gewoon doen natuurlijk, maar wel zonde.
het werd sowieso al niks op deze baan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verstappen moet dus een inhaalrace rijden dat wordt niks, jammer.
vast niet, Bottas zal aangeven dat hij gewoon sneller was.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben echt benieuwd of er straffen gaan volgen
Het is een heel nauw circuit op Monaco is dat al 2x mis gegaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:10 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Want inhalen is niks voor Max.
Maar gezien de lange straight zal 'ie het moeilijk gaan krijgen ja.
of voetballen of iets. Daar schijnt ook iets mee te zijn nu, geen idee ik kijk dat niet. 🙈quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:10 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme, wat ben ik zuur. Kut Bottas, Kut Hamilton, ga fietsen idioten
Zal vast niet, er zijn behoorlijk wat mensen opgehouden. Daarin was Sainz de grootste klungel, door het circuit op te rijden terwijl de Ferrari net aankwam. Wacht dan 2 tellen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:10 schreef Peterselieman het volgende:
ik ben echt benieuwd of er straffen gaan volgen
Bottas had iets afstand moeten houden, dan had hij P2 kunnen halenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:11 schreef zoem het volgende:
Lekker kneuzig van Bottas. Heeft zowel Max als zn eigen tijd verneukt.
én door die fopneger!!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:11 schreef Sjemmert het volgende:
Wel een gekke q3 geworden door die rode vlag, jammer dat Max door Bottas is genaaid.
In dit geval kon max er niks aan doen, aangezien hij twee keer dwars werd gezeten door een wagen met een te snelle motor achterinquote:
Want hij deed eerder in Q3 geen poging natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:12 schreef MakkieR het volgende:
Nou Verstappen, misschien handig om voor de verandering je ronde iets eerder in te zetten dan in de laatste 5 minuten. Hij doet me soms wel herinneren aan mijn broer die altijd op de allerlaatste moment de bus probeert te halen.
Heb je uberhaupt gekeken? Bottas heeft 2 keer z'n rondje verneukt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:12 schreef MakkieR het volgende:
Nou Verstappen, misschien handig om voor de verandering je ronde iets eerder in te zetten dan in de laatste 5 minuten. Hij doet me soms wel herinneren aan mijn broer die altijd op de allerlaatste moment de bus probeert te halen.
eerste poging werd verkloot door Bottasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:12 schreef MakkieR het volgende:
Hij doet zijn lap altijd als laatste van iedereen, het was gewoon wachten tot het een keer mis gaat.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Want hij deed eerder in Q3 geen poging natuurlijk.
en de tweede door HAMquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
eerste poging werd verkloot door Bottas
Haha inderdaad heel goed van Perez. Had wat hulp van zijn PU natuurlijk maar gewoon keigoed gereden weer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:12 schreef SoldMayor het volgende:
Niemand die iets over Perez zegt![]()
Perez![]()
![]()
Jammer van zijn penalty
Of het wordt juist een saaie optocht.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet niet wat ik er allemaal van moet vinden of zeggenBizar circuit, bizarre kwalificatie.. dat gaat ongetwijfeld een bizarre race worden morgen
. Fucking bizar!
Ik las dit in Olav's stemquote:
Goede entertainment dus.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:13 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet niet wat ik er allemaal van moet vinden of zeggenBizar circuit, bizarre kwalificatie.. dat gaat ongetwijfeld een bizarre race worden morgen
. Fucking bizar!
Johee johoo.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:13 schreef YokiKater het volgende:
. Fucking bizar!
Nee! Bottas heeft met 8 min te gaan zijn lap ook verneuktquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hij doet zijn lap altijd als laatste van iedereen, het was gewoon wachten tot het een keer mis gaat.
Die zette hij al eerder in, maar werd door Bottas opgehoudenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:12 schreef MakkieR het volgende:
Die kans is groot, GP2-race vandaag was ook al behoorlijk chaotisch.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:13 schreef YokiKater het volgende:
. Fucking bizar!
Dat was ook gewoon niet waar, waren er op dat moment dat Bottas hem blokte er 6 met een tijd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hij doet zijn lap altijd als laatste van iedereen, het was gewoon wachten tot het een keer mis gaat.
Dat zit ik me ook al af te vragenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:14 schreef budha het volgende:
Waarom zette RB Ric als eerste in de rij terwijl Ves nog geen tijd had neergezet?
Ja die snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:14 schreef budha het volgende:
Waarom zette RB Ric als eerste in de rij terwijl Ves nog geen tijd had neergezet?
Omdat Ric beter is op dit moment en zich hoger kan kwalificeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:14 schreef budha het volgende:
Lijkt me dat ze beide auto's vooraan wilde hebben, wellicht met Ricciardo vooraan omdat hij sneller is in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:14 schreef budha het volgende:
Wie ben jij eigenlijk? Ik kan al die mensen die hier ineens komen posten sinds de Verstappen-hype niet uit elkaar houden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar hebben we Weltschmerz, de man die alleen te vinden is wanneer hij Hamilton af kan branden.
Ben je verder ook fan van de sport trouwens?
omdat ric 1ste coureur is. Ik had ook ves als eerste laten vertrekken 😊quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:14 schreef budha het volgende:
Ik heb het niet alleen over deze kwalificatie, Verstappen rijdt altijd laat zijn eerste en vaak zijn enige lap in Q3. Vaak gaat het goed, maar door Bottas ging het nu niet goed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Die zette hij al eerder in, maar werd door Bottas opgehouden
Dat probeerde hij maar toen werd ie ook dwars gezeten door... Tadaa Bottasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:12 schreef MakkieR het volgende:
Max vooraan had voor Ric ook voordeel kunnen hebben op start/finish ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
omdat ric 1ste coureur is. Ik had ook ves als eerste laten vertrekken 😊
Dat deed hij alleen bij Toro Rosso, omdat hij dan vaak nog maar 1 setje nieuwe banden had. Bij RB doet ie tot dusver altijd 2 of meer pogingen in Q3, omdat ze makkelijker naar Q3 gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over deze kwalificatie, Verstappen rijdt altijd laat zijn eerste en vaak zijn enige lap in Q3. Vaak gaat het goed, maar door Bottas ging het nu niet goed.
Vroeg ik me ook af. Wrs omdat Ric over het algemeen gewoon in q1 en q2 beter ging vandaag dan Max en ze het belangrijker vonden te mikken op een nog betere startplek voor hem morgen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:14 schreef budha het volgende:
Jongen, hij heeft het deze laatste kwali 3 keer geprobeerd en 3x wordt het verkloot door een ander. Hij heeft dus 3x de tijd gehad voor een ronde. Jij doet net alsof die in de laatste 5 minuten het 1x geprobeerd had.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:16 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over deze kwalificatie, Verstappen rijdt altijd laat zijn eerste en vaak zijn enige lap in Q3. Vaak gaat het goed, maar door Bottas ging het nu niet goed.
Geeft niets, je hoeft me niet te kennen. Ik ken jou verder ook niet. De enige link die ik met je naam kan leggen is gemiep, wat je vrijwel elk weekend hebt bevestigd. Meestal kom je tevoorschijn als Hamilton in jouw ogen iets fout doet, een fout maakt of in je ogen iemand benadeelt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Ik kan al die mensen die hier ineens komen posten sinds de Verstappen-hype niet uit elkaar houden.
Kamphues is sowieso kansloosquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:21 schreef franklop het volgende:
Godver kampheus, vettel mag minder rondjes hebben gereden, maar hij zette die tijd NA ric neer
Jawelquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
Reed Ric nu over de witte lijn van de pitentry? Dat mag toch niet?
Zelfs Froukje de Both wist meer van de sport als presentatrice.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:21 schreef franklop het volgende:
Godver kampheus, vettel mag minder rondjes hebben gereden, maar hij zette die tijd NA ric neer
Ze hebben gisteren de ingang aangepast en als ik me goed kan herinneren werd er toen ook gezegd dat als men links rijdt op het moment dat de lijn begint ze niet meer naar rechts, over de lijn, mogen.quote:
Ah zo. Heb het vandaag niet gezien, maar volgens mij mag het gewoon (maar ik ben geen expert).quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren de ingang aangepast en als ik me goed kan herinneren werd er toen ook gezegd dat als men links rijdt op het moment dat de lijn begint ze niet meer naar rechts, over de lijn, mogen.
Omdat Bottasquote:
Max was niet blij met Bottasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:27 schreef Gezicht het volgende:
Ben benieuwd wat Max en Bottas nog te zeggen hebben over die actie(s) van Bottas.
Domme acties van Bottas en die rode vlag door de crash van Hamilton hebben hem parten gespeeld.quote:
Bottasquote:
Max zegt net dat net dat het erg dom was van Bottas aangezien ze er allebei tijd door verliezen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:27 schreef Gezicht het volgende:
Ben benieuwd wat Max en Bottas nog te zeggen hebben over die actie(s) van Bottas.
Ok, jammer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:28 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Domme acties van Bottas en die rode vlag door de crash van Hamilton hebben hem parten gespeeld.
u wordt op uw wenken bediendquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:27 schreef Rodawa het volgende:
En Ziggo Sport geeft dan ook nog eens de voorkeur om naar Kamphues' subjectieve geblabber te luisteren en de persconferentie of post-race interviews links te laten liggen.
Wil het verhaal van Bottas wel eens horen. Voor zover dat hier gepost mag wordenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:29 schreef franklop het volgende:
Bottas was in de auto in ieder geval ook boos op Max.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:30 schreef F1gamer het volgende:
Bottas mag blij zijn dat Pa Jos niet in Baku is, anders had Bottas een blauw oog gehad
ik ook wel jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:30 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Wil het verhaal van Bottas wel eens horen. Voor zover dat hier gepost mag worden.
Dat zeg ik, als dat je waarneming is moet je wel iemand zijn die hier sinds de Verstappen-hype af en toe mee komt blatenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Geeft niets, je hoeft me niet te kennen. Ik ken jou verder ook niet. De enige link die ik met je naam kan leggen is gemiep, wat je vrijwel elk weekend hebt bevestigd. Meestal kom je tevoorschijn als Hamilton in jouw ogen iets fout doet, een fout maakt of in je ogen iemand benadeelt.
Een van de leuke dingen van sport is dat de regels voor alle deelnemers gelden.quote:Vandaar ook de vraag of je fan bent van de sport of alleen aanwezig bent om je frustratie van je af te typen.
Bottas was toch gewoon degene die die acties inzette dus wat dat betreft valt Max niks te verwijten aangezien hij zelf ook in fast laps zat en dus niet aan de kant hoefde om hem er langs te laten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:36 schreef franklop het volgende:
Zit op twitter beetje te kijken en wordt wel heel divers gedacht over wie de schuldige is (als je de Nederlandse reacties er tussenuit laat)
grappig is dat jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:36 schreef franklop het volgende:
Zit op twitter beetje te kijken en wordt wel heel divers gedacht over wie de schuldige is (als je de Nederlandse reacties er tussenuit laat)
en het was geen zeemeeuw volgens vettelquote:
zei die dat echt?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:39 schreef F1gamer het volgende:
[..]
en het was geen zeemeeuw volgens vettel
Jaquote:
Hamilton blaast er met twee vingers in de neus langs met DRS open op de lange straight.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:41 schreef F1gamer het volgende:
Hamilton kan nog lastig krijgen, omdat hij achter max start.
Max is lastig om in te halen en daar weet Rosberg alles van
Hij krijgt het sowieso lastig de 1e stint want hij start op vierkante banden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:41 schreef F1gamer het volgende:
Hamilton kan nog lastig krijgen, omdat hij achter max start.
Max is lastig om in te halen en daar weet Rosberg alles van
Dat is pas na 2 rondjes, dan is Max al 5 plekken opgeschoven naar vorenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:43 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hamilton blaast er met twee vingers in de neus langs met DRS open op de lange straight.
Ook een aantal die de Verstappen-fanbase al zat zijnquote:
Ah, Monaco'tje 2015quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:45 schreef Dimauro het volgende:
lekker achter HAM plakken en mee liften naar voren..
Dikke tow van Max bij Ham + DRS = 380km/u !quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:45 schreef Dimauro het volgende:
lekker achter HAM plakken en mee liften naar voren..
Nee echt niet. Bottas flikte daarvoor ook al wat bij Max. Max wilde perse voor Bottas zittenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:45 schreef VacaLoca het volgende:
Max had in outlap mss beter achter Bottas plaats kunnen nemen, en deels komt het door grote snelheidsverschil door tow, maar als je schuldige aanwijst is het toch echt Botteharses
Ook zonder DRS zijn die lange rechte stukken niet echt in het voordeel van de RBR.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat is pas na 2 rondjes, dan is Max al 5 plekken opgeschoven naar voren
Fixedquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:49 schreef Dimauro het volgende:
Hoop dat Max Bottas hoofd koel houdt en niet met Bottas Max gaat liggen klooien in bocht 1. Anders zou het wel eens heel snel huilen en naar huis kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |