Jij hebt toch liever HAM dan ROS?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Zet hem nou gewoon eens fatsoenlijk in de muur HAM...
hij heeft iig geen nieuwe SS banden meer, Ros wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeveel setjes heeft Ham inmiddels al verneukt? 5 setjes?
ik had de lapo was het godverdomme zo moeilijk om 2 seconden extra te wachten voordat jij zonodig het topic per se moest maken?quote:
Als ze hier al voor gaan straffen, dan krijgen de stewards het nog drukquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
Max wmb terecht boos, maar de Duitse commentator vindt dat Verstappen hier zeker bestraft moet worden. Wait, whut?
lastig, want beide gingen snelle ronde in. Bottas profiteerde van zijn slipstream, dat maakte de situatie niet echt makkelijkerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
Max wmb terecht boos, maar de Duitse commentator vindt dat Verstappen hier zeker bestraft moet worden. Wait, whut?
Ik heb het liefste dat ze elke race zoals in Spanje rijden. Of uberhaupt Mercedes geen enkel succes heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt toch liever HAM dan ROS?
Maak je niet zo druk man, het is normaal om tijdens races gewoon door te gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ik had de lapo was het godverdomme zo moeilijk om 2 seconden extra te wachten voordat jij zonodig het topic per se moest maken?
Eensquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb het liefste dat ze elke race zoals in Spanje rijden. Of uberhaupt Mercedes geen enkel succes heeft.
Ik heb iets meer respect voor HAM dan beroepschoker en mental midget ROS, dat klopt.
Jij had de lapo helemaal nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ik had de lapo was het godverdomme zo moeilijk om 2 seconden extra te wachten voordat jij zonodig het topic per se moest maken?
Klopt ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ham moet morgen toch starten op zijn verneukte set van q2?
Ja. Tenzij de FIA vindt dat het gevaarlijk is om met vernaggelde banden te starten.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ham moet morgen toch starten op zijn verneukte set van q2?
is dit een race dan? was het langer dan een niet normale tijd zoals een minuut? neequote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk man, het is normaal om tijdens races gewoon door te gaan.
Verstappen mag niet zomaar terug op de baan komen en daarbij Bottas aan de kant duwen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
Dit...quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Zet hem nou gewoon eens fatsoenlijk in de muur HAM...
Rosberg is allesbehalve een winnaar ja, beetje Fisichella de 2e (maar Fisichella was een stuk leuker).quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb het liefste dat ze elke race zoals in Spanje rijden. Of uberhaupt Mercedes geen enkel succes heeft.
Ik heb iets meer respect voor HAM dan beroepschoker en mental midget ROS, dat klopt.
Vooraan staan bij de pitsuitgang en een outlap van minder dan twee minuten rijden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:58 schreef maniack28 het volgende:
Godver... nu kan Verstappen geen tijd meer rijden.
2 minuten 5 seconden, zullen wel starten nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gaan ze zo nog door? Of definitief klaar?
Die moet 5 plaatsen terugquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vlag maar af. Perez op pole genot
Onzin, Max zou gewoon tijd hebben gezet als Bottas hem niet buiten de baan duwdequote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Godverdomme ik wist het. Altijd dat lange wachten van Max en zijn team. Godverdomme!!!! Het is wachten totdat het eens mis zou gaan
Adem in, adem uit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Godverdomme ik wist het. Altijd dat lange wachten van Max en zijn team. Godverdomme!!!! Het is wachten totdat het eens mis zou gaan
Het kan nog.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
Gaan ze zo nog door? Of definitief klaar?
Hij wachtte helemaal niet lang, z'n eerste outlap werd genaaid door Bottasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Kwam door Bottas die hem afsneed.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Godverdomme.quote:
Uiteraard, daarom zijn wij ook Force Indiaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Godverdomme.
Perez is de ultieme baas.
Eerder Bottas zijn schuld.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:01 schreef F1gamer het volgende:
Hamilton zijn schuld dat max nog geen rondje heeft gezet
Rustig aan doen, dan is ie in elk geval Hamildsfdsngdg voorbijquote:
Team Silverstone is sowieso mijn favoriete team en 2 van de leukste coureurs rijden daar dan ook nog eensquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Uiteraard, daarom zijn wij ook Force India
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |