Jij hebt toch liever HAM dan ROS?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Zet hem nou gewoon eens fatsoenlijk in de muur HAM...
hij heeft iig geen nieuwe SS banden meer, Ros wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
Hoeveel setjes heeft Ham inmiddels al verneukt? 5 setjes?
ik had de lapo was het godverdomme zo moeilijk om 2 seconden extra te wachten voordat jij zonodig het topic per se moest maken?quote:
Als ze hier al voor gaan straffen, dan krijgen de stewards het nog drukquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
Max wmb terecht boos, maar de Duitse commentator vindt dat Verstappen hier zeker bestraft moet worden. Wait, whut?
lastig, want beide gingen snelle ronde in. Bottas profiteerde van zijn slipstream, dat maakte de situatie niet echt makkelijkerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Greys het volgende:
Max wmb terecht boos, maar de Duitse commentator vindt dat Verstappen hier zeker bestraft moet worden. Wait, whut?
Ik heb het liefste dat ze elke race zoals in Spanje rijden. Of uberhaupt Mercedes geen enkel succes heeft.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt toch liever HAM dan ROS?
Maak je niet zo druk man, het is normaal om tijdens races gewoon door te gaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ik had de lapo was het godverdomme zo moeilijk om 2 seconden extra te wachten voordat jij zonodig het topic per se moest maken?
Eensquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik heb het liefste dat ze elke race zoals in Spanje rijden. Of uberhaupt Mercedes geen enkel succes heeft.
Ik heb iets meer respect voor HAM dan beroepschoker en mental midget ROS, dat klopt.
Jij had de lapo helemaal nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:56 schreef Beach het volgende:
[..]
ik had de lapo was het godverdomme zo moeilijk om 2 seconden extra te wachten voordat jij zonodig het topic per se moest maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |