Aero is onbelangrijk hier. Gaat alleen om hoe snel je kan optrekken, ook in de tweede sector.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:08 schreef VacaLoca het volgende:
Wel verontrustend hoe snel Perez ging, die zijn dan sneller dan Red Bull en Ferrari.
Dat kan alleen Max goed uitsprekenquote:
herhalingquote:
twitter:f1writers twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 13:03:20VIDEO: Perez hits the wall. Red Flag! #F1 #EuropeGp https://t.co/AvlDyRq8b4 reageer retweet
leuk RBR filmpje hoe Max dan Daniel leert om het uit te sprekenquote:
door zijn crash zal hij ook als zijn auto al klaar is toch wat voorzichtiger zijn, geen idee hoeveel reserve onderdelen ze bij zich hebben maar zal toch beperkt zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:08 schreef VacaLoca het volgende:
Wel verontrustend hoe snel Perez ging, die zijn dan sneller dan Red Bull en Ferrari.
twitter:ForceIndiaF1 twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 13:22:33When we told Robbie we had to be ready for a pole lap, we didn't really have this in mind... #EuropeGP #FeelTheForce https://t.co/ejR8x8Zido reageer retweet
Wat flauwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:23 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ForceIndiaF1 twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 13:22:33When we told Robbie we had to be ready for a pole lap, we didn't really have this in mind... #EuropeGP #FeelTheForce https://t.co/ejR8x8Zido reageer retweet
14u pas.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Sky heeft de liveuitzending gestart.
Ja, mede dankzij het uitblijven van straf.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ik gok van niet, want fucking world champion enzo
LOL, vond het al zo donkerquote:
Omdat Bernie wil dat we naar F1 kijken ipv naar het EK of de start van de 24 uur van Le mans blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom kwalificatie pas om 15:00 i.p.v. 14:00? De lokale tijd loopt notabene 2 uur voor.
Om ervoor te zorgen dat er maar heel weinig mensen gaan kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom kwalificatie pas om 15:00 i.p.v. 14:00? De lokale tijd loopt notabene 2 uur voor.
ik ga voor 1.43,234quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb de beste sectortijden uit de vrije trainingen even bij elkaar opgeteld en dan kom je op 1:43.852. Dat moet vanmiddag dus mogelijk zijn.
want Ecclestone fucked graag de ACO.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
kijk je toch lekker nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:47 schreef buzz1291 het volgende:
Ik ga morgen lekker fietsen, zie de samenvatting wel op die YouTube Crashes of the Day! Wat een achterlijk circuit met zulke tijdsverschillen.
Mercedes een seconde los, de rest, plek 3-14, binnen een seconde. Valt dus wel mee die tijdsverschillen, is gewoon een te perfect circuit voor Mercedes.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:47 schreef buzz1291 het volgende:
Ik ga morgen lekker fietsen, zie de samenvatting wel op die YouTube Crashes of the Day! Wat een achterlijk circuit met zulke tijdsverschillen.
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 14:05:19New gearbox for @SChecoPerez so 5-place penalty coming. Car will be fixed for qual reageer retweet
twitter:karunchandhok twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 14:39:03Problem for Vettel?? 20 mins to go and no floor on the car with a lot of head shaking... https://t.co/D8G2Y2lnpy reageer retweet
wat miste ik?quote:
gaat over de auto hequote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:51 schreef VitaminWater het volgende:
Horner heel posiitief over de rest van het jaar. Had het over meerdere developments en ook over motorupgrades. Ik dacht dat Renault zei dat ze zich nu gingen richten op 2017 en alleen als een verbetering 1 op 1 op de 2016 toegepast kon worden ze die al dit jaar introduceren. Ben benieuwd.
Tweede seizoenshelft zou een stuk beter/competitiever moeten zijn inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:51 schreef VitaminWater het volgende:
Horner heel posiitief over de rest van het jaar. Had het over meerdere developments en ook over motorupgrades. Ik dacht dat Renault zei dat ze zich nu gingen richten op 2017 en alleen als een verbetering 1 op 1 op de 2016 toegepast kon worden ze die al dit jaar introduceren. Ben benieuwd.
Als dat gebeurt dan neem ik een UI van Jos Verstappenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:56 schreef SnowOokami het volgende:
Dubbele crash Mercedes, Max pole and Ric op #2![]()
Laat de Mercs dan morgen maar crashen en RBR met een minder goede quali. Kunnen ze zich morgen naar voren vechten als ze Williams en Ferrari aankunnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:56 schreef SnowOokami het volgende:
Dubbele crash Mercedes, Max pole and Ric op #2![]()
ff quotenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan neem ik een UI van Jos Verstappen
Boven het reactie veld staat een code voor Acestreamquote:
Ah niet gezien, thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Boven het reactie veld staat een code voor AcestreamVorige week heb ik ook gescholden op Ziggo Horizon, binnen 5 minuten na het begin van de race kapte de site er helemaal mee
Hamilton ook alquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Grosjean is op zoek naar een parkeerplaats?
wel geholpen door een Renault voor zichquote:
mja, boeiequote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
wel geholpen door een Renault voor zich
Ik hoop dat hij in de 2e helft van het seizoen in kwalificatie kan aanhaken bij Ricciardo. In de races heeft hij dat al gedaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Mwah 4 tiende, in zijn 4 race met deze auto.
het sowieso het idee dat Max meer vleugel heeft staan. Misschien nog niet de juiste afstelling echt gevonden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Mwah 4 tiende, in zijn 4 race met deze auto.
Hij is nog aan het zoeken. En hij zal er ook wel alles aan doen om nu niet in een muur te belanden, die wil geen Monaco2.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ricciardo laat hier toch wel weer z'n skills zien. Maar goed je mag hier niet te positief over Daniel zijn want dan prijs je 'm alleen maar hemel in omdat je Max fanboy bent
Je weet dat dit pas Q1 is he?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ricciardo laat hier toch wel weer z'n skills zien. Maar goed je mag hier niet te positief over Daniel zijn want dan prijs je 'm alleen maar hemel in omdat je Max fanboy bent
Uh okéquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Dat maak jij er van... Er zijn hier genoeg Daniel fans.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
RIC is gewoon een prima coureur. Vooralsnog sterker dan Max in kwalificatie, maar dat bleek bij Max vorig jaar ook al dat daar niet zijn grootste kracht zit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Alleen Ericsson voorlopig langzamer.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:16 schreef zoem het volgende:
Renault gaat dit weekend nog slechter scoren dan Manor. Ouch...
Misschien maar ik had hier meegemaakt dat er dus meteen dergelijke reacties kwamen als gezegd werd dat Ricciardo ook gewoon enorm goed isquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:17 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dat maak jij er van... Er zijn hier genoeg Daniel fans.
In alle races tot nu toe, op Monaco na, eindigt VES voor RIC en daar draait het om. Maar RIC is een topcoureur hoor, maar VES heeft meer talent.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:17 schreef franklop het volgende:
[..]
RIC is gewoon een prima coureur. Vooralsnog sterker dan Max in kwalificatie, maar dat bleek bij Max vorig jaar ook al dat daar niet zijn grootste kracht zit.
laatste en voorlaatste ...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:16 schreef zoem het volgende:
Renault gaat dit weekend nog slechter scoren dan Manor. Ouch...
okquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:18 schreef zoem het volgende:
STR valt ook ver terug. Sainz op het randje van Q2.
Op dit circuit valt p7 in mijn boekje nog steeds onder 'goed'.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:20 schreef BeamofLight het volgende:
Denk p7 max voor max vandaag
Komt niet goed
Nee de tow had ie in z'n eerste snelle ronde.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:17 schreef VacaLoca het volgende:
Max behoorlijke tow gehad inderdaad anders nog verder achter ricciardo
Ligt meer aan de auto dan aan de motor.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
Renault team toont weer hoe slecht de Renault motor nog altijd is. Zijn nog wel aantal updates nodig
zou t maximale zijn denk ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Op dit circuit valt p7 in mijn boekje nog steeds onder 'goed'.
'Alle races' laat het wat spectaculairder klinken dan het is. Het zijn er drie in totaal geweest waarvan VES in twee races voor RIC eindigde en in één crashte.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:19 schreef Klummie het volgende:
[..]
In alle races tot nu toe, op Monaco na, eindigt VES voor RIC en daar draait het om. Maar RIC is een topcoureur hoor, maar VES heeft meer talent.
Zo kun je natuurlijk alles wel recht praten. In Monza gaat p10 goed zijn, want ja snel circuit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Op dit circuit valt p7 in mijn boekje nog steeds onder 'goed'.
Denk dat er nog wel fouten gemaakt gaan worden met die slipstream, is echte een flink stuk sneller.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:23 schreef zoem het volgende:
Sky bespreekt net de slipstream die Max had.
Ze hebben de boel niet voor elkaar. Ik vermoed dat ze de motor niet op vol vermogen hebben om het blok wat te sparen?quote:
Minder brandstof, baan meer rubber, slipstream van autos die op de baan zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:24 schreef opgebaarde het volgende:
hoe krijgen SAI en KVY het voor elkaar om in de laatste ronde zo enorm te verbeteren?
je valt in herhaling week in week uitquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:19 schreef VacaLoca het volgende:
Renault team toont weer hoe slecht de Renault motor nog altijd is. Zijn nog wel aantal updates nodig
ah ty, zaten ze beide ook in hun zesde of zevende lap?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Minder brandstof, baan meer rubber, slipstream van autos die op de baan zijn.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:27 schreef BeamofLight het volgende:
En hoe ves de hoogste snelheid heeft snap ik ook geen kut van
jijj bent niet snel genoegquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:29 schreef zoem het volgende:
[..]
SPT / [ENDURANCE] 24 heures du Mans 2016 #38 - Nog één nachtje slapen
Slipstreamquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:27 schreef BeamofLight het volgende:
En hoe ves de hoogste snelheid heeft snap ik ook geen kut van
F1 rijders zijn natuurlijk van een ander niveau maar als leek zeg ik dat het toch zeker wel helpt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:38 schreef Urb het volgende:
Ham had simulator en trackwalk dan ook niet nodig, zei ie iig dan he
Ah daar is 'iequote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:41 schreef Gezicht het volgende:
Waar was RIC deze quali? Valt erg tegen dit.
Dat is wel érg overdreven, niet?quote:
Huh? Ric is 4equote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:41 schreef Gezicht het volgende:
Waar was RIC deze quali? Valt erg tegen dit.
mooi toch? betekent dat zijn eerste sessie in de race een genot zal worden vanwege die flatspotquote:
als ham er last van heeft -> jaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
ik vraag me af of er hier en daar ook straffen gaan volgen voor ophouden tijdens de kwali?
Ja hij heb sowieso zijn 1e stint al verkloot.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mooi toch? betekent dat zijn eerste sessie in de race een genot zal worden vanwege die flatspot
Sainz naar GP2, Gasly erinquote:
Moet ie de banden van q2 gebruiken dan? Wist ik niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mooi toch? betekent dat zijn eerste sessie in de race een genot zal worden vanwege die flatspot
ik zou het wel eens andersom willen zienquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als ham er last van heeft -> ja
Als ham veroorzaker is -> wegkijken
ja. De rubbertjes waarop in Q2 de snelste tijd is neergezet. Geldt alleen voor de top 10 uit de kwaliquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet ie de banden van q2 gebruiken dan? Wist ik niet.
daar gaat ie wel last van hebben.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. De rubbertjes waarop in Q2 de snelste tijd is neergezet. Geldt alleen voor de top 10 uit de kwali
En dan heeft hij ook nog eens de vieze mazzel wanneer hij het zelf verkloot.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als ham er last van heeft -> ja
Als ham veroorzaker is -> wegkijken
Dacht q3. Stom. Dank!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja. De rubbertjes waarop in Q2 de snelste tijd is neergezet. Geldt alleen voor de top 10 uit de kwali
Volksmenner die Kamphuesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:46 schreef F1gamer het volgende:
Kamphues is blij dat Sainz q3 niet haalt
Mooi man, die jankbal staat nu al een paar keer achter Kvyatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:46 schreef F1gamer het volgende:
Kamphuesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:46 schreef F1gamer het volgende:
Het valt me niet tegen. Beetje zo'n Amerikaans stratencircuit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:47 schreef BeamofLight het volgende:
Je hebt circuits die je loved of hate
Iedereen hates this one
jankbal??quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi man, die jankbal staat nu al een paar keer achter Kvyaten dat wil naar een topteam.
Pure aids om dit te lezen. Knap gedaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:47 schreef BeamofLight het volgende:
Iedereen hates this one
Ik ben dan weer blij als Kamphues de studio niet haalt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:46 schreef F1gamer het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:46 schreef F1gamer het volgende:
Ja, dat gezeur steeds in de interviews.quote:
Mwah zet volgend jaar een chicane op het rechte stuk en het kan er mee door.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:47 schreef BeamofLight het volgende:
Iedereen hates this one
het rechte stuk is echt alleen veel te lang.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Het valt me niet tegen. Beetje zo'n Amerikaans stratencircuit.
Eensquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:49 schreef Gezicht het volgende:
Ik vind het circuit leuker dan ik had verwacht hoor. Gaat wel spektakel worden morgen met veel traffic op de baan.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mooi man, die jankbal staat nu al een paar keer achter Kvyaten dat wil naar een topteam.
Ik zou m'n huis tijdens het weekend op AirBnB knallen. Lekker wat geld verdienenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:50 schreef Klummie het volgende:
Toch wel lijp dat je vanaf je balkonnnetje een F1 race kan zien.
Die heeft na 3 rondjes al anderhalf uur voorsprong opgebouwd morgen, die kan banden wisselen én picknicken.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou m'n huis tijdens het weekend op AirBnB knallen. Lekker wat geld verdienen
Livin' on the edge Mexiquote:
Kaartjes verkopen per persoon. En met een krat bier lekker vanaf je balkon volgen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:51 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou m'n huis tijdens het weekend op AirBnB knallen. Lekker wat geld verdienen
Nooit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:52 schreef Greys het volgende:
Ah, kan nog zijn dat Ham gewoon met nieuwe banden mag starten dus als dit te onveilig is. Dan zal dat wel gebeuren.
Net niet.quote:
Van wat ik op een stream volg moet dat niet al te moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
mag trouwens hopen dat Maxxie het beter doet dan zijn halve landgenoten in Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |