Aero is onbelangrijk hier. Gaat alleen om hoe snel je kan optrekken, ook in de tweede sector.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:08 schreef VacaLoca het volgende:
Wel verontrustend hoe snel Perez ging, die zijn dan sneller dan Red Bull en Ferrari.
Dat kan alleen Max goed uitsprekenquote:
herhalingquote:
twitter:f1writers twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 13:03:20VIDEO: Perez hits the wall. Red Flag! #F1 #EuropeGp https://t.co/AvlDyRq8b4 reageer retweet
leuk RBR filmpje hoe Max dan Daniel leert om het uit te sprekenquote:
door zijn crash zal hij ook als zijn auto al klaar is toch wat voorzichtiger zijn, geen idee hoeveel reserve onderdelen ze bij zich hebben maar zal toch beperkt zijn.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:08 schreef VacaLoca het volgende:
Wel verontrustend hoe snel Perez ging, die zijn dan sneller dan Red Bull en Ferrari.
twitter:ForceIndiaF1 twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 13:22:33When we told Robbie we had to be ready for a pole lap, we didn't really have this in mind... #EuropeGP #FeelTheForce https://t.co/ejR8x8Zido reageer retweet
Wat flauwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:23 schreef ChatGirl het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ForceIndiaF1 twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 13:22:33When we told Robbie we had to be ready for a pole lap, we didn't really have this in mind... #EuropeGP #FeelTheForce https://t.co/ejR8x8Zido reageer retweet
14u pas.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:32 schreef Sinister-D- het volgende:
Sky heeft de liveuitzending gestart.
Ja, mede dankzij het uitblijven van straf.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:04 schreef F1gamer het volgende:
[..]
ik gok van niet, want fucking world champion enzo
LOL, vond het al zo donkerquote:
Omdat Bernie wil dat we naar F1 kijken ipv naar het EK of de start van de 24 uur van Le mans blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom kwalificatie pas om 15:00 i.p.v. 14:00? De lokale tijd loopt notabene 2 uur voor.
Om ervoor te zorgen dat er maar heel weinig mensen gaan kijken.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom kwalificatie pas om 15:00 i.p.v. 14:00? De lokale tijd loopt notabene 2 uur voor.
ik ga voor 1.43,234quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:39 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik heb de beste sectortijden uit de vrije trainingen even bij elkaar opgeteld en dan kom je op 1:43.852. Dat moet vanmiddag dus mogelijk zijn.
want Ecclestone fucked graag de ACO.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
kijk je toch lekker nietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:47 schreef buzz1291 het volgende:
Ik ga morgen lekker fietsen, zie de samenvatting wel op die YouTube Crashes of the Day! Wat een achterlijk circuit met zulke tijdsverschillen.
Mercedes een seconde los, de rest, plek 3-14, binnen een seconde. Valt dus wel mee die tijdsverschillen, is gewoon een te perfect circuit voor Mercedes.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 13:47 schreef buzz1291 het volgende:
Ik ga morgen lekker fietsen, zie de samenvatting wel op die YouTube Crashes of the Day! Wat een achterlijk circuit met zulke tijdsverschillen.
twitter:adamcooperF1 twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 14:05:19New gearbox for @SChecoPerez so 5-place penalty coming. Car will be fixed for qual reageer retweet
twitter:karunchandhok twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 14:39:03Problem for Vettel?? 20 mins to go and no floor on the car with a lot of head shaking... https://t.co/D8G2Y2lnpy reageer retweet
wat miste ik?quote:
gaat over de auto hequote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:51 schreef VitaminWater het volgende:
Horner heel posiitief over de rest van het jaar. Had het over meerdere developments en ook over motorupgrades. Ik dacht dat Renault zei dat ze zich nu gingen richten op 2017 en alleen als een verbetering 1 op 1 op de 2016 toegepast kon worden ze die al dit jaar introduceren. Ben benieuwd.
Tweede seizoenshelft zou een stuk beter/competitiever moeten zijn inderdaadquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:51 schreef VitaminWater het volgende:
Horner heel posiitief over de rest van het jaar. Had het over meerdere developments en ook over motorupgrades. Ik dacht dat Renault zei dat ze zich nu gingen richten op 2017 en alleen als een verbetering 1 op 1 op de 2016 toegepast kon worden ze die al dit jaar introduceren. Ben benieuwd.
Als dat gebeurt dan neem ik een UI van Jos Verstappenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:56 schreef SnowOokami het volgende:
Dubbele crash Mercedes, Max pole and Ric op #2![]()
Laat de Mercs dan morgen maar crashen en RBR met een minder goede quali. Kunnen ze zich morgen naar voren vechten als ze Williams en Ferrari aankunnen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:56 schreef SnowOokami het volgende:
Dubbele crash Mercedes, Max pole and Ric op #2![]()
ff quotenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan neem ik een UI van Jos Verstappen
Boven het reactie veld staat een code voor Acestreamquote:
Ah niet gezien, thanks!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:04 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Boven het reactie veld staat een code voor AcestreamVorige week heb ik ook gescholden op Ziggo Horizon, binnen 5 minuten na het begin van de race kapte de site er helemaal mee
Hamilton ook alquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Grosjean is op zoek naar een parkeerplaats?
wel geholpen door een Renault voor zichquote:
mja, boeiequote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:10 schreef franklop het volgende:
[..]
wel geholpen door een Renault voor zich
Ik hoop dat hij in de 2e helft van het seizoen in kwalificatie kan aanhaken bij Ricciardo. In de races heeft hij dat al gedaan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Mwah 4 tiende, in zijn 4 race met deze auto.
het sowieso het idee dat Max meer vleugel heeft staan. Misschien nog niet de juiste afstelling echt gevonden.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:12 schreef Klummie het volgende:
[..]
Mwah 4 tiende, in zijn 4 race met deze auto.
Hij is nog aan het zoeken. En hij zal er ook wel alles aan doen om nu niet in een muur te belanden, die wil geen Monaco2.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ricciardo laat hier toch wel weer z'n skills zien. Maar goed je mag hier niet te positief over Daniel zijn want dan prijs je 'm alleen maar hemel in omdat je Max fanboy bent
Je weet dat dit pas Q1 is he?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Ricciardo laat hier toch wel weer z'n skills zien. Maar goed je mag hier niet te positief over Daniel zijn want dan prijs je 'm alleen maar hemel in omdat je Max fanboy bent
Uh okéquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Dat maak jij er van... Er zijn hier genoeg Daniel fans.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
RIC is gewoon een prima coureur. Vooralsnog sterker dan Max in kwalificatie, maar dat bleek bij Max vorig jaar ook al dat daar niet zijn grootste kracht zit.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:15 schreef VacaLoca het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |