abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163114881
Zoals Peter Breedveld zegt is de schrijver van het artikel leugens aan het verkondigen. Er staan geen feiten in. Blijkbaar mogen kranten tegenwoordig ongestoord liegen.
pi_163114909
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:09 schreef polderturk het volgende:
Weer een uitstekende reactie van Peter Breedveld op deze racistische Nazi bagger

<knip>

http://www.frontaalnaakt.nl/archives/gewapende-clash.html
Peter Breedveld :') een soort Gutmensch in het kwadraat.

Lekker vanaf je veilige zolderkamertje inhakken op de boodschapper; op een vrouw die het geweld dagelijks op straat aan den lijve ondervindt. Een vrouw die dagelijks ziet wat er gebeurt.

Maar nee, de links-naïeve multiculturele droom van Breedveld en zijn GroenLinks-/PvdA-bilmaatjes hier op FOK! mag niet worden verstoord. Liever de problemen verzwijgen, liever wegkijken, liever strooien met termen als "islamofobie" en "fascisme". Lekker makkelijk, want als je zulke termen roept, hoef je inhoudelijk niet meer te reageren.

Totaal niet serieus te nemen, deze clown. En hij leest nog slecht ook. Want in het AD-artikel staat duidelijk dat de politieagente ook reacties van allochtonen krijgt, want die hebben ook last van de criminaliteit en onleefbaarheid.

Voor sommige mensen is bagatelliseren en het onderuit schoffelen van critici een soort sport op zich geworden. Die Breedveld is daar een schoolvoorbeeld van. Overigens zijn er diverse mensen te vinden die eerst net zo waren als Breedveld, maar die inmiddels de ernst van de problemen wél onder ogen zien.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2016 17:22:47 ]
pi_163114974
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:21 schreef polderturk het volgende:
Zoals Peter Breedveld zegt is de schrijver van het artikel leugens aan het verkondigen. Er staan geen feiten in. Blijkbaar mogen kranten tegenwoordig ongestoord liegen.
Nee, de schrijver van het artikel interviewt een Duitse politieagente over een boek waar ze haar dagelijkse bevindingen beschrijft. Wat die vrouw vertelt, is de dagelijkse realiteit.

Liegen komt dichter in de buurt bij wat mensen als Breedveld, Gutmensch en jij doen: doelbewust de waarheid bagatelliseren. De ogen sluiten voor de realiteit, omdat die eventjes niet goed van pas komt. En dan maar als wilde idioten om je heen gaan slaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2016 17:26:42 ]
pi_163114977
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:20 schreef hoink581 het volgende:

[..]

De slachtofferrol zit je weer als gegoten.
Tuurlijk :')
pi_163115003
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:25 schreef Elfletterig het volgende:
Tuurlijk :')
De kern van al je getier is terug te brengen tot "ik benoem de waarheid en dat mag niet, want policor katten op mij." Daarbij laat je het ook nog eens zo overkomen alsof dat de meerderheid op Fok! is, terwijl het gros hier maar wat graag figuurlijke politici en vreemdelingen de boom in zou trekken.

Schoolvoorbeeld van een slachtofferrol. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2016 17:27:26 ]
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2016 @ 17:31:02 #131
137949 Disana
pi_163115100
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:24 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee, de schrijver van het artikel interviewt een Duitse politieagente over een boek waar ze haar dagelijkse bevindingen beschrijft. Wat die vrouw vertelt, is de dagelijkse realiteit.

Liegen komt dichter in de buurt bij wat mensen als Breedveld, Gutmensch en jij doen: doelbewust de waarheid bagatelliseren. De ogen sluiten voor de realiteit, omdat die eventjes niet goed van pas komt. En dan maar als wilde idioten om je heen gaan slaan.
Doe eens rustig joh. Als er momenteel iemand is die wild om zich heen slaat, ben jij het wel.
pi_163115102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Doe eens rustig joh. Als er momenteel iemand is die wild om zich heen slaat, ben jij het wel.
pi_163115127
quote:

[..]

Ik denk dat jij de laatste bent die moet mekkeren Disana. Het gaat niet om jouw toekomst maar de komende generaties. Je was gisteren notabene ook verontwaardigd toen het ging over gastarbeiders in plaats van een rechtsextremist. Hoe blind kan een mens zijn? Hoe vaak kom je in Nederlandse steden. De segregatie is enorm. Dat is de toekomst van Nederland en West-Europa.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 17:32:45 #134
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163115130
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:21 schreef polderturk het volgende:
Er is bijvoorbeeld wel een feit dat de wapenverkoop in Duitsland is gestegen.

quote:
Steeds meer Duitsers vragen een vergunning aan voor alarmpistolen en pepperspray, een kleiner Waffenschein genoemd. Tussen eind november en eind januari is het aantal van deze vergunningen met meer dan 21.000 gestegen, blijkt uit een antwoord van het ministerie van Binnenlandse Zaken aan Bondsdaglid Irene Mihalic van Die Grünen. In totaal telde het Duitse wapenregister eind januari 301.000 van deze vergunningen. Na de aanrandingen en berovingen in de nieuwjaarsnacht in Keulen meldden meerdere deelstaten al een groeiende belangstelling voor de kleine Waffenscheine. In Duitsland heb je zo'n lichte wapenvergunning nodig om een alarmpistool of pepperspray bij je te mogen dragen. Voor de aankoop of het in huis hebben van deze wapens zijn geen regels.
http://www.sueddeutsche.d(...)eine-waffe-1.2769959
http://www.schwaebische.d(...)-_arid,10356244.html
http://rtlnext.rtl.de/cms(...)lodiert-2574733.html
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2016 @ 17:33:32 #135
137949 Disana
pi_163115144
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:32 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Ik denk dat jij de laatste bent die moet mekkeren Disana. Het gaat niet om jouw toekomst maar de komende generaties. Je was gisteren notabene ook verontwaardigd toen het ging over gastarbeiders in plaats van een rechtsextremist.
Schuimbekken gaat niemand helpen om problemen op te lossen.
pi_163115220
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:26 schreef hoink581 het volgende:

[..]

De kern van al je getier is terug te brengen tot "ik benoem de waarheid en dat mag niet, want policor katten op mij."

Schoolvoorbeeld van een slachtofferrol. :')
Dat is de verkeerde samenvatting. De samenvatting is dat we in hoofdlijnen allang weten wat deze politieagente vertelt, maar dat er een politiek-correcte brigade is die zulke berichten stelselmatig bagatelliseert. In dit topic zien we de voorbeelden - Breedveld, Gutmensch, Polderturk, etc. - weer rijkelijk voorbij komen.

Dit zijn mensen die willens en wetens de feiten opzij schuiven om daar, puur vanuit idealisme of religieuze overtuiging, een naïeve, zelfverzonnen theorie voor in de plaats te zetten. En het gebeurt stelselmatig. Hier op FOK! maar ook elders. Steeds weer wegkijken, bagatelliseren, de boodschapper uitschelden voor racist / fascist / extremist / haatzaaier / islamofoob; alles wordt uit de kast gehaald. Steeds weer, want hun naïeve droom mag niet worden verstoord door zoiets onwenselijks als de realiteit.

Ik herken de kwalificaties waarmee ze smijten omdat ik ze zelf ook regelmatig naar m'n hoofd krijg geslingerd. Puur omdat ik nauwgezet het nieuws volg en kritisch ben over de islam en de negatieve consequenties daarvan voor onze samenleving. Maar ik ben geen slachtoffer en zo zet ik mezelf ook niet neer. Ik zeg gewoon waar het op staat.

En die politieagente doet dat zelf feitelijk ook al:
quote:
Kambouri treedt op in talkshows en stuit dan op critici als Jakob Augstein, een bekende columnist, die haar ervaringen bagatelliseerde ('Politiewerk is nu eenmaal gevaarlijk') en Kambouri's uitspraken over de moslimachtergrond van veel daders in twijfel trok. ,,Dat was mijn eerste tv-optreden. Ik schrok enorm. Ik hield me uiterlijk rustig, maar ik kookte van binnen. Dit soort wegkijkers, zonder enige praktijkervaring, is er verantwoordelijk voor dat we in Duitsland en Europa afstevenen op een catastrofe. Mijn collega's en ik riskeren alles, maar waarvoor eigenlijk?''
En lees ook vooral eens terug wat deze imam te zeggen had over diverse bendes van moslimmannen die minderjarige Britse meisjes op grote schaal seksueel misbruikten: NWS / Britse prostitutiebende opgepakt

Wegkijken is een ideologie geworden die bijna net zo gevaarlijk is als de islam zelf.
pi_163115257
quote:

[..]

Ik schrijf gewoon wat ik vind. Dat jou dat niet welgevallig is, verbaast me niks gezien je houding op dit forum.
pi_163115294
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:37 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat is de verkeerde samenvatting. De samenvatting is dat we in hoofdlijnen allang weten wat deze politieagente vertelt, maar dat er een politiek-correcte brigade is die zulke berichten stelselmatig bagatelliseert. In dit topic zien we de voorbeelden - Breedveld, Gutmensch, Polderturk, etc. - weer rijkelijk voorbij komen.

Dit zijn mensen die willens en wetens de feiten opzij schuiven om daar, puur vanuit idealisme of religieuze overtuiging, een naïeve, zelfverzonnen theorie voor in de plaats te zetten. En het gebeurt stelselmatig. Hier op FOK! maar ook elders. Steeds weer wegkijken, bagatelliseren, de boodschapper uitschelden voor racist / fascist / extremist / haatzaaier / islamofoob; alles wordt uit de kast gehaald. Steeds weer, want hun naïeve droom mag niet worden verstoord door zoiets onwenselijks als de realiteit.

Ik herken de kwalificaties waarmee ze smijten omdat ik ze zelf ook regelmatig naar m'n hoofd krijg geslingerd. Puur omdat ik nauwgezet het nieuws volg en kritisch ben over de islam en de negatieve consequenties daarvan voor onze samenleving. Maar ik ben geen slachtoffer en zo zet ik mezelf ook niet neer. Ik zeg gewoon waar het op staat.

En die politieagente doet dat zelf feitelijk ook al:
Dit klopt niet. Gezien je het schuingedrukte iedere keer blijft aanhalen kun je niet claimen dat je geen slachtoffer bent.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2016 @ 17:39:43 #139
137949 Disana
pi_163115296
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:38 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik schrijf gewoon wat ik vind. Dat jou dat niet welgevallig is, verbaast me niks gezien je houding op dit forum.
Ik heb er geen persoonlijk bezwaar tegen, maar ik ben bang dat er bij jou nog eens iets knapt als je je zo druk maakt. Ja, er zijn problemen. Maar nee, alles is nog niet verloren.
pi_163115325
quote:
Je gelooft toch niet serieus dat figuren als Polderturk werkelijk in de feiten zijn geïnteresseerd. Die is hier gewoon actief om het straatje van de eigen religie schoon te vegen. Net als na de terreuraanslag in Orlando, afgelopen weekend. De discussie ging niet over de veel te omvangrijke homohaat, maar over het imago van de islam.... met uiteraard deze prachtige, vreedzame religie in de slachtofferrol.
pi_163115344
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:33 schreef Disana het volgende:

[..]

Schuimbekken gaat niemand helpen om problemen op te lossen.
Ik denk dat je even moet gaan zitten, want ik ga je iets heel schokkends vertellen als antwoord.

WEGKIJKEN OOK NIET
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2016 @ 17:41:36 #142
137949 Disana
pi_163115358
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:41 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik denk dat je even moet gaan zitten, want ik ga je iets heel schokkends vertellen als antwoord.

WEGKIJKEN OOK NIET
Lees eerst mijn andere antwoord nou maar eens.
pi_163115440
Moslim geweld.... Klinkt als dikke bullshit.
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2016 @ 17:44:54 #144
137949 Disana
pi_163115442
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:43 schreef hoink581 het volgende:

[..]

En vervolgens die realiteit dusdanig opblazen dat de gecreëerde realiteit een zelfvervullende profetie wordt.
Ja, dat is het gevaar dat ik ook zie. Dat opblazen buiten proporties gaat niet aan emancipatie en wederzijds begrip helpen.
pi_163115459
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:39 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dit klopt niet. Gezien je het schuingedrukte iedere keer blijft aanhalen kun je niet claimen dat je geen slachtoffer bent.
Prima joh.... dit topic gaat niet over mij, maar gaat over de grote integratieproblemen, torenhoge criminaliteit en haat onder nieuwkomers uit moslimlanden. Als jij mij als "slachtoffer" wilt zien, dan doe je dat maar.

Ik noem het slechts veelzeggend dat dergelijke kwalificaties onmiddellijk rondvliegen als mensen de realiteit benoemen, of zelfs maar de ervaringen uiteenzetten die ze dagelijks in hun werk meemaken. Veelzeggend zijn die labeltjes. Ze zijn namelijk een zwaktebod van de hoogste orde. Een zwaktebod van mensen die de discussie niet met argumenten kunnen voeren en winnen.
pi_163115487
Ja ja, mijn visie is de waarheid en de rest zijn allemaal wegkijkers mede verantwoordelijk voor de situatie.

*O*
pi_163115502
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb er geen persoonlijk bezwaar tegen, maar ik ben bang dat er bij jou nog eens iets knapt als je je zo druk maakt. Ja, er zijn problemen. Maar nee, alles is nog niet verloren.
Ik zou me wat drukker maken over die problemen (die je kennelijk dus toch wel erkent) en wat minder over mijn gesteldheid. Daar letten mensen in mijn omgeving wel op.

Overigens is het belangrijk om je te realiseren dat problemen een aanpak behoeven. Met wegkijkers als Breedveld, Gutmensch en Polderturk aan het roer hebben we binnen niet al te lange tijd een situatie die wél verloren is.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 17:47:56 #148
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163115506
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:40 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je gelooft toch niet serieus dat figuren als Polderturk werkelijk in de feiten zijn geïnteresseerd.
Wat ik wel of niet geloof maakt in deze niet uit.
De bewering dat er in het interview leugens worden verkondigd houdt simpelweg geen stand.
En dit is vreemd want ook de NPO heeft, volgens mij bij 1Vandaag, een reportage uitgezonden over dit onderwerp. Met een beetje research kun je dit gegeven van de stijging van de vergunningen en aanschaf niet af doen als leugens.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 17:48:39 #149
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163115524
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Figuren als Disana en Gutmensch zijn blind omdat dat hun ideologie is. Zie ook dat hilarische artikel van Breedveld, dat Polderturk zo trots aanhaalt. De afgunst en haat druipt ervan af. Haat richting mensen die WEL de realiteit onder ogen zien en benoemen. Haat omdat hun links-naiëve multiculturele droom wreed wordt verstoord door zoiets lastigs als de realiteit.
Misschien ietsjes minder op de man. Dan komt je boodschap ook wel over.
pi_163115549
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Misschien als je mensen anders aanspreekt krijg je ook een ander gesprek?
Gaan we nu ineens pleiten voor fatsoenlijke omgangsvormen in NWS? Je moest eens weten wat voor bagger ik de afgelopen 9 jaar hier in NWS over me heen heb gehad en hoe correct ik altijd ben gebleven. Deze opmerking is gewoon hilarisch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')