abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163111764
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet niet hoe de zaak er in Duitsland voorstaat, maar ik vind dit in Nederland eigenlijk wel meevallen.

In Nederland hebben we last van straatterroristen van niet-Nederlandse origine, dat valt niet te ontkennen lijkt me. Misdaadcijfers tonen ook aan dat die groep procentueel crimineler is. Wat daar ook de oorzaak van is. Maar het gaat me wat ver dat moslimgeweld te noemen.

Die bontkraag in de vuilniszak die het oke vindt met zijn vriendjes oude vrouwtjes te beroven doet dat heus niet omdat die oude vrouwtjes 'kuffars' zijn. Nee, dat doen ze omdat het teringlijertjes zijn die een makkelijk slachtoffer zien.

Ik denk dat het een grote fout is om in het licht van de islamitische dreiging die er wel degelijk is uit het buitenland, getuige de relatief veel terroristische aanvallen op (west)Europese bodem, onze eigen problemen ook maar op de islam te schuiven. We hebben hier te maken met grote groepen mensen die niet goed geintegreerd zijn en daarom weinig tot geen binding met onze maatschappij voelen en hun eigen samenleving creëren. De islam heeft daar vrij weinig mee te maken imo. Je moet het probleem en zijn oorzaak eerst goed achterhalen voor je er iets tegen kan doen.
De islam zorgt voor polarisatie, haat tegen het westen en tegen iedereen die niet de islam volgt. In het midden-oosten tegen diegene die volgens een ander niet de juiste vorm van islam volgt.

Die polarisatie en haat zorgt in de ergste vorm voor terrorisme. In iets mildere vorm tot geaccepteerde criminaliteit tegen de niet gelovers. En in zijn mildere vorm tot segregatie.

Dat het om achterstand gaat is al lang achterhaald, dat het om kansloos gaat is al lang achterhaald. Het is gewoon polarisatie. En zolang we toestaan dat die islam nog steeds zo'n grote rol speelt bij mensen, afvalligheid en peer pressure nog steeds sterk blijft binnen de islamitische gemeenschap, hou je die polarisatie met alle bovengenoemde ellende.

We moeten de gematigde moslims (die in mijn ogen waarschijnlijk nooit moslim zouden zijn geworden als ze in een andere context waren geboren) helpen. Initiatieven ontplooien om de islam een vrije keuze te laten zijn, liefst wereldwijd (maar dat is heel lastig), maar in ieder geval in Nederland en in de EU.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163111916
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De islam zorgt voor polarisatie, haat tegen het westen en tegen iedereen die niet de islam volgt. In het midden-oosten tegen diegene die volgens een ander niet de juiste vorm van islam volgt.

Die polarisatie en haat zorgt in de ergste vorm voor terrorisme. In iets mildere vorm tot geaccepteerde criminaliteit tegen de niet gelovers. En in zijn mildere vorm tot segregatie.

Dat het om achterstand gaat is al lang achterhaald, dat het om kansloos gaat is al lang achterhaald. Het is gewoon polarisatie. En zolang we toestaan dat die islam nog steeds zo'n grote rol speelt bij mensen, afvalligheid en peer pressure nog steeds sterk blijft binnen de islamitische gemeenschap, hou je die polarisatie met alle bovengenoemde ellende.

We moeten de gematigde moslims (die in mijn ogen waarschijnlijk nooit moslim zouden zijn geworden als ze in een andere context waren geboren) helpen. Initiatieven ontplooien om de islam een vrije keuze te laten zijn, liefst wereldwijd (maar dat is heel lastig), maar in ieder geval in Nederland en in de EU.
Gematigde moslims. Bedoel je daarmee gemiddelde moslims? Gemiddelde moslims haten homos en joden, zijn tegen het blanke westen en erkennen geen verlichting.
pi_163112045
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gematigde moslims. Bedoel je daarmee gemiddelde moslims? Gemiddelde moslims haten homos en joden, zijn tegen het blanke westen en erkennen geen verlichting.
Ik denk dat je daar geen strakke scheidingslijnen in kan trekken....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_163112216
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:40 schreef Homey het volgende:

[..]

Ja de armoede zal toenemen. De polarisatie en segregatie ook. Maar laten we niet bang zijn, angst is een slechte raadgever. Beter is om je eigen positie te verbeteren. En dan heb ik het over je eigen welvaart. Geld wordt steeds belangrijker in tijden waarbij sociale voorzieningen afkalven. Premie's op islamvrije wijken zullen toenemen, dan heb je meer geld nodig om in een veilige buurt te wonen. Ook kan je, als je genoeg geld hebt, een huisje huren in Portugal of zo om af en toe Nederland te mijden. Money rules.
Dit is toch al lang aan de gang? Of ken je veel mensen die rijk zijn en in de Schilderswijk wonen? Punt is dat als je in een dorp woont je over het algemeen weinig last hebt van de uitwassen van de multiculturele samenleving, om het zo maar even zo neutraal als mogelijk is te formuleren, alleen zal daar in de toekomst ook verandering in komen. Statushouders worden gespreid gehuisvest. In een buurtje in Amsterdam over het IJ komt de gegoede burgerij die daar woont al in opstand omdat er statushouders worden gehuisvest. Zal je wrs ook wel af en toe zien gebeuren in dorpen, waar ineens statushouders moeten worden gehuisvest, vrees ik. Op de langere termijn zul je voor de hogere middenklasse idd een soort 'gated communites' krijgen, zoals bijv. in Zuid-Afrika bestaan en een steeds grotere scheiding in leefgebieden tussen de verschillende klassen/opleidingsniveaus.
I´m back.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 15:59:51 #105
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_163112218
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik weet niet hoe de zaak er in Duitsland voorstaat, maar ik vind dit in Nederland eigenlijk wel meevallen.

In Nederland hebben we last van straatterroristen van niet-Nederlandse origine, dat valt niet te ontkennen lijkt me. Misdaadcijfers tonen ook aan dat die groep procentueel crimineler is. Wat daar ook de oorzaak van is. Maar het gaat me wat ver dat moslimgeweld te noemen.

Die bontkraag in de vuilniszak die het oke vindt met zijn vriendjes oude vrouwtjes te beroven doet dat heus niet omdat die oude vrouwtjes 'kuffars' zijn. Nee, dat doen ze omdat het teringlijertjes zijn die een makkelijk slachtoffer zien.

Het feit dat ze nooit islamitische oude vrouwtjes beroven of gesluierde meisjes aanranden valt nog binnen de aanvaardbare statistieke toevalligheden?
pi_163112251
Heb je als staat geweld monopolie gebruik je het niet.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  zaterdag 18 juni 2016 @ 16:02:04 #107
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_163112281
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dit is toch al lang aan de gang? Of ken je veel mensen die rijk zijn en in de Schilderswijk wonen? Punt is dat als je in een dorp woont je over het algemeen weinig last hebt van de uitwassen van de multiculturele samenleving, om het zo maar even zo neutraal als mogelijk is te formuleren, alleen zal daar in de toekomst ook verandering in komen. Statushouders worden gespreid gehuisvest. In een buurtje in Amsterdam over het IJ komt de gegoede burgerij die daar woont al in opstand omdat er statushouders worden gehuisvest. Zal je wrs ook wel af en toe zien gebeuren in dorpen, waar ineens statushouders moeten worden gehuisvest, vrees ik. Op de langere termijn zul je voor de hogere middenklasse idd een soort 'gated communites' krijgen, zoals bijv. in Zuid-Afrika bestaan en een steeds grotere scheiding in leefgebieden tussen de verschillende klassen/opleidingsniveaus.
Statushouders moeten ook helemaal niet permanent in allerlei woningen worden gehuisvest. Ze moeten weer terug naar huis zodra dat kan.

1 uitzondering: als ze daadwerkelijk goed voor zichzelf kunnen zorgen op moment dat hun vergunning verloopt (taal geleerd, aan het werk etc.) kan er wat mij betreft een uitzondering worden gemaakt. De eeuwige uitkeringstrekkers mogen wat mij betreft wegwezen zodra hun thuissituatie weer acceptabel is.
pi_163112354
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 16:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Statushouders moeten ook helemaal niet permanent in allerlei woningen worden gehuisvest. Ze moeten weer terug naar huis zodra dat kan.

1 uitzondering: als ze daadwerkelijk goed voor zichzelf kunnen zorgen op moment dat hun vergunning verloopt (taal geleerd, aan het werk etc.) kan er wat mij betreft een uitzondering worden gemaakt. De eeuwige uitkeringstrekkers mogen wat mij betreft wegwezen zodra hun thuissituatie weer acceptabel is.
Ik heb sommige politici toch wel horen beweren dat we realistisch moeten zijn en ervan uit moeten gaan dat de problemen in land van herkomst niet opgelost worden en dat de statushouders uiteindelijk hier voorgoed blijven. Juist daarom is men alles op alles aan het zetten om ze te spreiden.
I´m back.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 16:06:33 #109
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_163112472
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 16:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik heb sommige politici toch wel horen beweren dat we realistisch moeten zijn en ervan uit moeten gaan dat de problemen in land van herkomst niet opgelost worden en dat de statushouders uiteindelijk hier voorgoed blijven. Juist daarom is men alles op alles aan het zetten om ze te spreiden.
Definieer problemen.

Een land als Afghanistan heeft zat problemen, maar is zo groot dat er ook genoeg plekken zijn waar mensen veilig kunnen bivakkeren. Armoede kan gewoon geen legitiem argument blijven voor asiel. Dan kunnen we echt tot in het oneindige bezig blijven met het importeren van kansloze sloebers en dan gaan inderdaad ook in Nederland hele wijken verloederen.
pi_163112547
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 16:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Men vergeet vaak hoe sterk de ketting is van de uitkering. Je creeert met dat systeem van gratis voorzieningen uitdelen de situatie dat heel veel nieuwkomers niet kunnen aarden vanwege heimwee, cultuurverschillen, werkloosheid, etcetera maar intussen niet teruggaan naar land van herkomst, puur vanwege de comfortable positie van gratis geld. Gratis geld kweekt passiviteit. Die mensen blijven gewoon, maar de maatschappij heeft er amper wat aan. Je kan mij overigens niet wijsmaken dat die mensen erg gelukkig zijn.
pi_163112621
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 15:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is zo, maar islamvrije wijken zul je houden hoor. In Amsterdam en Haarlem heb je zeker wel elitaire blanke enclaves waar statushouders echt niet komen hoor. De premie's op dat soort wijken zullen alleen maar omhoog gaan, simpelweg omdat islamvrije wijken steeds zeldzamer worden.
pi_163112960
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 16:10 schreef Homey het volgende:

[..]

Dat is zo, maar islamvrije wijken zul je houden hoor. In Amsterdam en Haarlem heb je zeker wel elitaire blanke enclaves waar statushouders echt niet komen hoor. De premie's op dat soort wijken zullen alleen maar omhoog gaan, simpelweg omdat islamvrije wijken steeds zeldzamer worden.
oja, die uitgelekte mails over azc's in de buurt van ministers die echt niet door mochten gaan :')
  zaterdag 18 juni 2016 @ 16:20:25 #113
451005 Grems
Clown World
pi_163113031
Mensen die zich hier nu nog druk om gaan maken :')

De barbaren zijn binnen en ondanks 40+ jaar aan bewijs dat dergelijke wilden niet te integreren zijn met een moderne samenleving laat men de poort wagenwijd open.

De reeds aanwezige aanwinsten gecombineerd met het erbarmelijke voortplantingspercentage van de autochtone bevolking met daarbij een eindeloze stroom nieuwe prachtparels maakt de hele discussie overbodig.

Beter verlaat je, indien mogelijk, het zinkende schip.
pi_163114087
Iedereen die een beetje kritisch het nieuws volgt, wist dit feitelijk allemaal allang. Hoewel: het is misschien nog wel een tandje erger dan we al wisten.

Maar de poco's - bijna een soort sekte - zullen ook nu weer met de verbale kapmessen klaarstaan om deze politieagente en haar praktijkervaringen teniet te doen. De gebruikelijke riedeltjes worden weer van stal gehaald. Het devies: bagatelliseren, nuanceren, wegkijken.... - vingers in de oren en keihard "la la la" roepen.
pi_163114106
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 16:20 schreef Grems het volgende:
Beter verlaat je, indien mogelijk, het zinkende schip.
Waar wil je heen dan? Het is overal dezelfde ellende.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 16:54:36 #116
451005 Grems
Clown World
pi_163114163
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 16:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Waar wil je heen dan? Het is overal dezelfde ellende.
https://www.google.nl/map(...)359095!4d140.0187653

[ Bericht 2% gewijzigd door Grems op 18-06-2016 17:00:52 ]
pi_163114181
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:41 schreef Funkel het volgende:
De vraag is niet of er een burgeroorlog uitbreekt, maar wanneer
Een burgeroorlog? Er komt gewoon een Derde Wereldoorlog aan; een oorlog tussen het Westen en de moslimwereld. De voortekenen zijn al volop zichtbaar, ook al steken politici en andere verantwoordelijken liever de kop in het zand.
pi_163114390
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:10 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Dat komt omdat het gewoon een lastig probleem is van onze samenleving. En zoals je al eerder zei, het heeft weinig tot niets met de islam te maken. Onze maatschappij faalt erin een groot deel van deze groep te laten integreren.

Maar er wordt te vaak vergeten dat er ook een helevoel mensen die afkomstig zijn uit islamitische landen wel prima integreren in onze maatschappij.

Die integratie wordt voor de welwillenden wel bemoeilijkt door ze over één kam te scheren met de minderheid die dat niet lukt en crimineel wordt.
Tenenkrommend, dit soort politiek-correct gewauwel. Compleet wereldvreemd ook. Wat er gebeurt heeft ALLES met de islam en de bijbehorende cultuur te maken. De minderwaardige positie van vrouwen, de haat richting "ongelovigen", noem maar op.

Zoals het artikel al aangeeft, willen die mensen helemaal niet integreren. Ze haten Duitsland en alles waar Duitsland voor staat. Wat jij doet, met je PvdA-pet op, is de schuld bij het gastland leggen. Dat terwijl nieuwkomers van alle kanten hulp kunnen krijgen.

Je zit hier naïeve sprookjes te verkondigen. Je hebt een totaal verknipt wereldbeeld dat met de realiteit helemaal niks te maken heeft. En je hebt een geromantiseerd beeld van de islam; een gewelddadige religie die vijandig ten opzichte van de westerse samenleving staat.

Het is de politieke correctheid van jou en je soortgenoten (we lezen die bagger hier dagelijks op FOK!) waardoor problemen verergeren en waardoor de kiem wordt gelegd voor veel ernstiger geweld. Wegkijkers en mooipraters zoals jij hebben het al veel te lang voor het zeggen en de gevolgen daarvan zijn desastreus. Desastreus voor de leefbaarheid in woonwijken, desastreus voor de veiligheid van mensen, desastreus voor de samenhang in de samenleving.
pi_163114506
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:20 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Er is ook geen makkelijke oplossing. Duurt gewoon een paar generaties. En weer 5 generaties voor het volk wat nu weer binnenkomt

Of je moet serieus werk maken van remigratie
Doe dat laatste dan maar en rap ook. Vijf generaties geduld opbrengen is echt geen optie. Bovendien hebben we hier meer moslims rondlopen dan gezond is. De verhoudingen zijn zoek. Er zijn levensgrote integratieproblemen. In plaats van die krachtig op te lossen, zijn we aan het dweilen met de kraan open.

Kraan dicht, hard beleid: aanpassen of wegwezen. Het zal hoog tijd worden. En ja, laten we eens serieus werk maken van re-migratie. Om te beginnen kunnen we dat veel actiever gaan stimuleren. Bijvoorbeeld onder al die Nederturken die Nederland haten en wier loyaliteit volledig bij dictator Erdogan en zijn islamisme ligt. Haat je Nederland, flikker dan op.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 17:06:51 #120
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_163114508
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 14:49 schreef polderturk het volgende:
Wat een walgelijke Nazi krant is het AD.
Kom maar terug als je weet wat het woord ''Nazi'' precies inhoudt
RED ONS HENNIEGOD
pi_163114553
quote:
9s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Kom maar terug als je weet wat het woord ''Nazi'' precies inhoudt
De oncomfortabele waarheid voor moslims is dat hun prachtige, vreedzame geloof enorm veel overeenkomsten heeft met het nazisme. De ware nazi's in onze huidige samenleving zijn de moslims; hoe vaak ze ook in de slachtofferrol worden geduwd door Gutmensch-achtigen, hoe vaak ze zichzelf maar wat graag als slachtoffer neerzetten. Onder meer de homo- en Jodenhaat zijn grote overeenkomsten tussen de islam en het nazisme.
pi_163114559
Weer een uitstekende reactie van Peter Breedveld op deze racistische Nazi bagger

Ik begrijp niet dat er nog mensen bestaan die hun hoofd niet achterover gooien en in schaterlachen uitbarsten als iemand beweert dat ‘we onze ogen sluiten voor het geweld door jonge moslims’. Het gaat immers nauwelijks ergens anders over in krant, kroeg en bij de koffieautomaat dan ‘geweld door jonge moslims’.

Toch publiceert het Algemeen Dagblad, tegenwoordig onder leiding van Hans Nijenhuis, die tot voor kort de opiniepagina’s van NRC volkakte met de groteske islamofobe scheldpartijen van types als Ebru Umar, een paginagroot interview met een dwaas die deze bewering met droge ogen doet.

Massaverkrachtingen in Keulen

Eén van Nijenhuis’ eerste daden als hoofdredacteur was de aanstelling van Wierd Duk als ‘reizend politiek analist’ of iets dergelijks. Blijkbaar zijn ze bij het AD zo trots op de fenomenale zeperd rond de ‘massaverkrachtingen’ in Keulen van Duk, die er eerlijk voor uitkwam dat het hem te doen was om het veroorzaken van een ‘politieke aardverschuiving‘, dat-ie nu elke week een hysterische hoax mag leveren.

En deze is heel bizar. Van de week produceerde Duk al een paar opmerkelijke tweets waarin hij beweerde dat Duitse burgers wapens kopen ter voorbereiding van een ‘clash‘ die ook volgens Duk blijkbaar onvermijdelijk is. Na de ‘clash’ hoopt Duk op een periode van herbeziening.

Extremistische moslims

Van politieke aardverschuiving naar gewapende clash. In het AD-interview wordt duidelijk waar Duk zijn delirium vandaan heeft: een politieagente genaamd Tania Kambouri die waarschuwt voor geweld door jonge moslims en in één adem door vertelt dat burgers al wapens aan het inslaan zijn. We gaan er vanuit dat met die ‘burgers’ niet gedoeld wordt op de jonge moslims, dus haar waarschuwing is niets minder dan hilarisch. Dit is een beetje als de NRC die opriep extremistische moslims aan te pakken toen neonazi’s in Zweden aanslagen op moskees hadden gepleegd.

Maar Kambouri (ik moet de kinderachtige neiging onderdrukken haar Tamboeri te noemen) heeft meer: rechters die zich laten intimideren door Libanezen, buitenlanders die de straten overnemen, no go areas! En niemand doet wat, want dan ben je meteen weer een racist! Uiteraard heeft mevrouw een boek geschreven dat meteen een bestseller is geworden. Een handelaar in angst.

Feitenvrije journalistiek

Het zijn nogal boude beweringen die ze doet, die het AD best even had mogen checken. Zeker gezien het feit dat Duk nogal een track-record heeft op het gebied van feitenvrije journalistiek. Maar nee hoor, het is een interview, en dan komen alle opmerkingen voor rekening van de geïnterviewde. Dat ze toevallig precies hetzelfde beweert als Duk, en dus feitelijk fungeert als Duks sokpop, een kniesoor die daar op let.

Dit is journalistiek in Nederland. Men neme een racist, plakt daar het etiket ‘journalist’ op en laat hem dan gelijkgestemden leeglopen op je kwaliteitspagina’s.

Dit is waarom we iedere keer, als een witte man een terreurdaad pleegt, moeten constateren dat de media weigeren te spreken van een terrorist, weigeren de terreurdaad in de context van zijn giftige gedachtegoed te zien, terwijl de media dat wel steevast doen als er een zwartharige door rood rijdt.

Nieuwe orde

Ze zitten allemaal vastgekoekt in hun angst voor een zwarte planeet, de witte redacties en daar is elk artikeltje, dat ze publiceren, elk itempje dat wordt uitgezonden, mee doordrenkt. Maar weet u waardoor moorden als die op Jo Cox zijn geïnspireerd? Door giftige bagger als deze, in uw kwaliteitskrant. Keurige toon, beschaafde bewoordingen, maar intussen worden we voorbereid op de gewapende clash, met daarna de periode van herbezinning.

‘Nieuwe orde’, noemen fascisten dat altijd.

http://www.frontaalnaakt.nl/archives/gewapende-clash.html
  zaterdag 18 juni 2016 @ 17:11:13 #123
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_163114603
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:09 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De oncomfortabele waarheid voor moslims is dat hun prachtige, vreedzame geloof enorm veel overeenkomsten heeft met het nazisme. De ware nazi's in onze huidige samenleving zijn de moslims; hoe vaak ze ook in de slachtofferrol worden geduwd door Gutmensch-achtigen, hoe vaak ze zichzelf maar wat graag als slachtoffer neerzetten. Onder meer de homo- en Jodenhaat zijn grote overeenkomsten tussen de islam en het nazisme.
Ze werkten zelfs samen tijdens WO 2 en Hitler had wel respect voor de moslims en hun gebruiken/overtuigingen . Dus ja , de overeenkomsten zijn er wel degelijk.
RED ONS HENNIEGOD
pi_163114779
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 17:09 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Deze vrouw kan het roepen in Duitsland. Ze is afstammeling van Griekse ouders. Als een Duitser deze waarschuwingen had gegeven dan was waarschijnlijk al snel de link gelegd met Nazi-Duitsland. Deze vrouw is van bescheiden komaf en heeft een bescheiden baan als politieagente, maar heeft veel en goed werk verricht. Ik bedoel een boek schrijven waarvan 150.000 exemplaren over de toonbank zijn gevlogen. Het zal een aardig zakcentje hebben opgeleverd (dat was oorspronkelijk niet haar doel) en het zet tienduizenden mensen aan het denken over moslims en hun totalitaire onverdraagzame ideologie. Overal zijn tekenen aan de wand waar moslims neerstrijken dat het gewoon achteruit gaat. De samenhang, meer armoede, weinig opleiding, weinig maatschappelijke bijdrage en ga maar door. Parels heb je altijd, maar als we spreken over de hele massa dan is het geen succes geweest.

[ Bericht 3% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 18-06-2016 17:23:08 ]
pi_163114857
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 16:52 schreef Elfletterig het volgende:
Iedereen die een beetje kritisch het nieuws volgt, wist dit feitelijk allemaal allang. Hoewel: het is misschien nog wel een tandje erger dan we al wisten.

Maar de poco's - bijna een soort sekte - zullen ook nu weer met de verbale kapmessen klaarstaan om deze politieagente en haar praktijkervaringen teniet te doen. De gebruikelijke riedeltjes worden weer van stal gehaald. Het devies: bagatelliseren, nuanceren, wegkijken.... - vingers in de oren en keihard "la la la" roepen.
De slachtofferrol zit je weer als gegoten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')