abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163106397
quote:
11s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zijn daar serieus al drie delen van? Deel 1 was al niet om aan te gluren.
O, nee, 2 pas, Olympus en London, zie ik nu.
'Brussels has fallen' wordt dan deel 3. Niet eens zo'n vreemd idee natuurlijk.
Typisch no-brainer actie-film idd met de meest onwaarschijnlijke fragmenten. Maar doet het wel goed in de box office natuurlijk.
I´m back.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:14:53 #27
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_163106482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, had ik ook al gepost, hij was in de avond daarvoor bij een centrum voor alternatieve geneeskunde langs gegaan, omdat hij therapie wilde tegen een depressie.
Kan natuurlijk zo zijn dat-ie al van plan was om Cox te vermoorden en voor het geval dat-ie gepakt werd al vast een alibi probeerde te fabriceren voor een insanity plea.
Maar goed, als hij zo slim is, waarom dan een Labour MP vermoorden een week voor het referendum, wetende dat veel sympathie stemmen naar het remain kamp zullen gaan hierdoor. Althans dat kun je vermoeden dan.
Ik heb niet de indruk dat logisch denken nou echt zijn fort is. Niet als hij er echt extreemrechtse sympathieën op nahoudt iig.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_163106657
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:14 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat logisch denken nou echt zijn fort is. Niet als hij er echt extreemrechtse sympathieën op nahoudt iig.
Veel van die gasten bereiken uiteindelijk inderdaad een averrechts effect. Dankzij Volkert ging de LPG meeregeren. Breivik zorgde voor onderlinge verbondenheid in Noorwegen en wellicht dankzij Mair wint Brexin. Maar ze zitten zo vast in hun waanbeeld dat ze daar niet echt over nadenken. Op een gegeven moment hakken ze de knoop door en zetten ze een pad in zonder terugweg.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_163106697
quote:

[..]

In dat extreemrechtse gedachtegoed zit ook logica natuurlijk. Alleen aanslagen plegen is niet alleen algemeen menselijk verwerpelijk, maar als je die extreemrechtse agenda wil bevorderen ook volkomen contra-productief en zeker vlak voor zo'n referendum. Extreemrechtsen zouden juist de uiterste kalmte moeten bewaren onder iedere omstandigheid, maar dat gaat wel tegen hun natuur in over het algemeen. Tenzij ze echt "gek" zijn? Wat misschien dus bij deze gast speelt gezien zijn vraag om geestelijke bijstand.
I´m back.
pi_163106744
quote:

[..]

Zojuist reageerde hij als volgt in de rechtszaal toen hem gevraagd werd wat zijn naam is:

quote:
Jo Cox murder suspect gives name as ‘Death to traitors, freedom for Britain’ in court
http://metro.co.uk/2016/0(...)in-in-court-5952238/

http://www.telegraph.co.u(...)ollowing-murder-cha/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_163106765
quote:
Thomas Mair, 52, gave his name as "Death to traitors, freedom for Britain" as he appeared at Westminster Magistrates' Court charged with the murder of MP Jo Cox.

Psychisch en politiek ontspoord ?
pi_163106777
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Lijkt mij wel ja.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:37:16 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_163106781
De verwarde man.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:37:51 #34
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163106789
Redelijk dwaas, inderdaad.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163106807
quote:

[..]

Ik las het ook, dacht dat iemand een grap maakte...
Maar goed, wrs toch wel knettertje gek.
I´m back.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:41:17 #36
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_163106842
quote:
Labour MP’s anger as Jo Cox murder used for political capital in EU referendum debate

A SENIOR Labour MP has hit out at Remain campaigners who have seized on the murder of her friend Jo Cox to try to tarnish millions of Brexit supporters.

But the appeals of Leeds West MP Rachel Reeves seemed to fall on deaf ears yesterday as senior figures in Europe, the Remain campaign and pro-EU sections of the British media tried to capitalise on the appalling events.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_163106843
Net zo'n mafkees als Breivik, Volkert van der G, Bart van U, Mohammed B en alle andere lone wolfs die menen 'het juiste te doen'.

Blijf het daarom apart vinden dat Volkert nu vrij rondloopt....
pi_163106912
quote:
17s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:37 schreef Copycat het volgende:
De verwarde man.
Niets aan de hand, mensen. De dader was slechts in de war.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_163106930
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:41 schreef Montagui het volgende:
Net zo'n mafkees als Breivik, Volkert van der G, Bart van U, Mohammed B en alle andere lone wolfs die menen 'het juiste te doen'.

Blijf het daarom apart vinden dat Volkert nu vrij rondloopt....
Bart van U. is gecertificeerd gek, maar ja de rest is ook gek natuurlijk.
I´m back.
pi_163106972
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bart van U. is gecertificeerd gek, maar ja de rest is ook gek natuurlijk.
Diie orlando-gast met homo(zelf) haat.... toch ook psychisch ontspoord ?
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:50:58 #41
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_163106978
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:50 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Nee das het gevolg van de islam! Alle moslims het land uit!!!11
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_163106995
quote:

[..]

Ja, uiteraard, vind je van niet dan?
Kijk, ik vind het een beetje vreemd ook om te veronderstellen dat een moslimterrorist die een gruweldaad pleegt niet stapelgek is. Ik snap dus eerlijk gezegd die verbeten discussie daarover niet zo goed. (zie boven deze reactie: van Falco bijv.)
I´m back.
pi_163107062
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:50 schreef Falco het volgende:

[..]

Nee das het gevolg van de islam! Alle moslims het land uit!!!11
Bart U, orlandogast..... je kunt niet om een religieus achtergrond heen in de analyses
Breivik noemde zichzelf christen -conservatief , maar dat was om zijn ware aard van fascist te verbergen ? Je kunt dan niet zijn seculiere achtergrond onbelangrijk vinden in de analyses net als bij Volkert en Dylan Roof
pi_163107118
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, uiteraard, vind je van niet dan?
Kijk, ik vind het een beetje vreemd ook om te veronderstellen dat een moslimterrorist die een gruweldaad pleegt niet stapelgek is. Ik snap dus eerlijk gezegd die verbeten discussie daarover niet zo goed. (zie boven deze reactie: van Falco bijv.)
Erg sicko ..... hij was homo-in-the-closet maar kon het niet verwerken. Extreem vastgedraaid .
Om nu het etiketje moslim-terrorist voorop te zetten ? Net als Bart U. christen-terrorist ?
pi_163107151
quote:

[..]

Zeker, geloofsgestoord.
pi_163107152
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:59 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Erg sicko ..... hij was homo-in-the-closet maar kon het niet verwerken. Extreem vastgedraaid .
Om nu het etiketje moslim-terrorist voorop te zetten ? Net als Bart U. christen-terrorist ?
Wat ik bedoel is dat iedere moslimterrorist stapeltjegek is hè. Waanzin ligt niet ver weg als je moslim bent. Ze leven sws in een magische realiteit. Als dan allerlei persoonlijke defecten ook een rol meespelen in iemands psychologische make-up, zit je zo aan terrorisme.
Geldt ook voor extreemrechtsen.
I´m back.
pi_163107177
quote:

[..]

Britannia, rule the waves!

Wordt 'ie eigenlijk al als een terrorist behandeld in media en dergelijke? Lijkt me dat er na zo'n uitspraak geen twijfel over mogelijk meer is, toch? :')
Feyenoord Rotterdam
pi_163107222
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel is dat iedere moslimterrorist stapeltjegek is hè. Waanzin ligt niet ver weg als je moslim bent. Ze leven sws in een magische realiteit. Als dan allerlei persoonlijke defecten ook een rol meespelen in iemands psychologische make-up, zit je zo aan terrorisme.
Geldt ook voor extreemrechtsen.
Exact, wat mij betreft het labeltje geloofsgestoord, maar uitdrukkelijk met de nadruk op gestoord.
pi_163107292
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:06 schreef Montagui het volgende:

[..]

Exact, wat mij betreft het labeltje geloofsgestoord, maar uitdrukkelijk met de nadruk op gestoord.
Ergens is het heel vreemd dat die moslimterroristen niet dat "label" mee krijgen: stapelgek, als je er goed over nadenkt. Je moet sws gebrainwashed zijn om vanuit een overtuiging zomaar onschuldige mensen te doden op wat voor manier dan ook.
I´m back.
pi_163107304
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 10:02 schreef Igen het volgende:

[..]

O ja, bij dom-rechts kan en complottheorie natuurlijk niet ontbreken.
En dom links blijft naief en dom!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')