quote:
quote:
Je wilde eerst zeker "nuchter" typen, maar toen bedacht je dat "schuchter" misschien een betere woordkeus wasquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:15 schreef knokkels het volgende:
* knokkels dankt iedereen schuchter voor het meevieren van de verjaardag+7
tsja maar vind ik het kunnen?quote:
Ja dikke week niet gedraaid ditdatquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat Knokkels alweer heeft verlengd
op de een hik of hik andhikere manier stond ie op manualquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Knok, heb niet eerder kunnen reageren. Sorry.
Moest je soms weer poepen, ouwe?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
op de een hik of hik andhikere manier stond ie op manual
Niet slim als je naar de wc gaat enzo
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:40 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig hoort weer muziek die typisch uit de koker van Knokkels komt
De auto DJ knop aan het verkennen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:42 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wél typische Knokkels-muziek, maar waar is Knokkels zelf?
Misschien zit -ie, langer dan gepland, op de wc?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De auto DJ knop aan het verkennen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien zit -ie, langer dan gepland, op de wc?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:47 schreef Elfletterig het volgende:
Wacht maar tot je straks 85 bent. Dan word je vanzelf weer verward.
Het was Queen, trouwens.
Luckyquote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Is dit die gast die drie jaar onder het ijs ging wonen en zo?
Het... het ....... het........ klopt gewoon!quote:
Ik heb nu Windows 10. Bevalt tot dusver prima.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:52 schreef knokkels het volgende:
Ja iet met een windows Update.
Geen stiekeme Windows 10 Update overigens. I'd have have been piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissed
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 03:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb nu Windows 10. Bevalt tot dusver prima.
alsof ik tot Eggs level kan stijgenquote:
einde?quote:
Pffffffffff jij Eggs bent de God of Goaquote:
Lijkt niet alleen, dat is wat ze doen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 04:13 schreef EggsTC het volgende:
Als je dit stoned luistert of gekkere psychedelica, lijkt deze muziek vaak alsof ze je een verhaal proberen te vertellen zonder woorden.
Vanwaar die vrolijkheid zo vroeg op de morgen?quote:
Ik heb gewonnen van jou qua uitslapen...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwaar die vrolijkheid zo vroeg op de morgen?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 06:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb gewonnen van jou qua uitslapen...
zou niet verkeerd zijn om te gaan oefenenquote:
Het regent.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:09 schreef just me het volgende:
[..]
zou niet verkeerd zijn om te gaan oefenen
Volgende vrijdag avondwedstrijd met glow in the dark ballen, wordt n latertje of vroegertjequote:
Alweer regen daarquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het regent.
Ben er al op de fiets doorheen geweest, hebben ze niet waar ik voor kwam.![]()
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:27 schreef just me het volgende:
[..]
Volgende vrijdag avondwedstrijd met glow in the dark ballen, wordt n latertje of vroegertje
ook handig als je in het donker naar huis fietstquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In speciale glow in the dark outfits?
Hoe bedoel je?quote:
oja ik dacht dat het een harde schijf was maar het meer een dingetje om data op je schijf te lezenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik bewaar aardig veel data ja, maar dat doe ik op externe schijven, de SSD is meer om het systeem snel te laten lopen, heb 2 weken geleden een upgrade gedaan van 4 GB naar 8 GB, nu nog deze SSD erin, en dan is ie klaar qua upgrade mogelijkheden en mag ie nog een jaartje of 4 doordraaien.
Dat is ook zo, maar als je je OS (boot) vanaf een SSD draait is je systeem sneller dan wanneer je hetzelfde OS op een HDD draait.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja ik dacht dat het een harde schijf was maar het meer een dingetje om data op je schijf te lezen
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In speciale glow in the dark outfits?
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 10:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
oja ik dacht dat het een harde schijf was maar het meer een dingetje om data op je schijf te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mo_Muffin op 18-06-2016 11:04:09 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:03 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm mezelf een fles Whisky cadeau gedaan, even een heel klein beetje geproefd, maar lijkt een goede keus geweest.
Die is ook lekker ja.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was de tip die knokkels van de kenner kreeg.
Bijna dezelfde kleur.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Die os ook lekker ja.
Ik heb nu
[ afbeelding ]
Knokkels vroeg Mad wat een goede 'budget' whiskey is, en dit, 'Highland Park 12', ¤ 39.99quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:10 schreef Rafeiro het volgende:
Iets duurder als hetgeen ik normaal betaal voor een fles, maar ik ga niet op vakantie en het vakantiegeld was binnen
Deze was ¤ 59,99quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Knokkels vroeg Mad wat een goede 'budget' whiskey is, en dit, 'Highland Park 12', ¤ 39.99
70 cl, was zijn antwoord, ik heb er geen verstand van, drink het niet.
Dat mag je dan toch hopen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Deze was ¤ 59,99Al zie ik hem op internet ook voor ¤ 79,99, dus qua prijs zit ik wel goed denk ik.
Ik ben gek op rum, maar drink het niet meer, vindt de dokter verstandiger, ik luister zelden naar mensen, maar volgens mij bedoeld ze het goed en heeft ze gelijk, dus luister ik deze keer maar wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:18 schreef Rafeiro het volgende:
Maar met zo'n fles doe ik dan ook een paar maanden. Af en toe een klein glaasje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |