Omdat een sympatiemoord altijd sentimenten in een bepaalde richting werkt. Hadden ze Farage vermoord dan had de Brexit nu met 60% voor gestaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 15:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Leg maar uit waarom het goed uitkomt dat op een cruciaal moment een populaire voorstander het loodje legt.
Die persoon is nu haar stem kwijt en kan dus niet langer meehelpen twijfelaars te overtuigen.
Farage is een kopstuk, uit de discussie blijkt dat Cox een onbekende was. Verder staat de pro EU niet met 60% voor.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Omdat een sympatiemoord altijd sentimenten in een bepaalde richting werkt. Hadden ze Farage vermoord dan had de Brexit nu met 60% voor gestaan.
Wow, just wow.quote:Op woensdag 22 juni 2016 23:56 schreef Summers het volgende:
Nigel Farage pulls out of Channel 4 referendum debate at the last minute for 'family reasons'
http://www.dailymail.co.u(...)just-hour-start.html
Dat was een beetje zijn hele punt. Dus.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Farage is een kopstuk, uit de discussie blijkt dat Cox een onbekende was. Verder staat de pro EU niet met 60% voor.
idd wow , op het allerlaatste momentquote:
Hier is op zijn allerminst heavy duty politieke chantage bij komen kijken. Ik kan me niet voorstellen dat Farage het debat over zou slaan al ligt zijn vrouw in het ziekenhuis.quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:08 schreef Summers het volgende:
[..]
idd wow , op het allerlaatste moment
Mijn kin hangt eventjes op de grondquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier is op zijn allerminst heavy duty politieke chantage bij komen kijken. Ik kan me niet voorstellen dat Farage het debat over zou slaan al ligt zijn vrouw in het ziekenhuis.
Vind je dat serieus? Overduidelijke smeerboel? Heavy duty politieke chantage? Omdat hij zich vanwege familieperikelen uit een Channel4-debat terugtrekt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 00:30 schreef jogy het volgende:
Één klein lichtpuntje aan het einde van deze tunnel is wel dat deze smeerboel zo overduidelijk is dat aardig wat mensen door gaan hebben dat democratie een dun laagje fineer is. Ik hoop alleen maar dat dit geen geweldadige onrust gaat veroorzaken in het VK..
In deze ben ik de Rubicon over gestapt in het domein van overtuiging van vieze en hele nare 'spelletjes' als ik eerlijk ben. Te veel gekkigheid.quote:Op donderdag 23 juni 2016 08:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vind je dat serieus? Overduidelijke smeerboel? Heavy duty politieke chantage? Omdat hij zich vanwege familieperikelen uit een Channel4-debat terugtrekt?
Oké ... De moord op Cox is dus inmiddels ook gekkigheid in jouw hoofd?quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:19 schreef jogy het volgende:
In deze ben ik de Rubicon over gestapt in het domein van overtuiging van vieze en hele nare 'spelletjes' als ik eerlijk ben. Te veel gekkigheid.
Op een lugubere totaal niet 'haha' manier, ja. Ik denk dat er heel ver gegaan is om de publieke opinie de gewenste kant op te schoppen. 100% zeker? Nee. Alsnog niet maar minimaal zo'n 70%quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké ... De moord op Cox is dus inmiddels ook gekkigheid in jouw hoofd?
Van kansloos (lijkend) in de poll naar nek aan nek vind ik op zich wel een 'mooi' resultaat als je graag wil dat het VK binnen de EU familie blijft. Maar dat ben ik. En dan nog een klein extra zetje door het slotdebat in het water te laten vallen. Je kan zeggen van Farage wat je wil maar zijn sterkste punt is wel (populistische) overtuigingskracht met zijn bewoordingen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:26 schreef Copycat het volgende:
Oké.
Ik denk niet dat een ongeleid projectiel als een verwarde man/extremist een probaat middel is met verzekerd resultaat, maar dat ben ik.
Ik vind Farage een kleurrijk karakter (oh de ironiequote:Op donderdag 23 juni 2016 09:56 schreef Copycat het volgende:
Maar dan heb je ook geen hoge pet op van Farage's karakter. Als hij zich laat piepelen door de powers that be.
Polls geven imo trouwens altijd een vertekend beeld: veel schreeuwers en uiteindelijk stemt de zwijgende meerderheid toch voor verstand. Hoop ik iig.
iddquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:14 schreef jogy het volgende:
[..]
Hier is op zijn allerminst heavy duty politieke chantage bij komen kijken. Ik kan me niet voorstellen dat Farage het debat over zou slaan al ligt zijn vrouw in het ziekenhuis.
Ik geef eerlijk toe dat ik het een verwarrende uitslag vind, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:09 schreef Copycat het volgende:
Het moet nu dus eigenlijk een complot zijn van brexiters. Farage die expres onder vreemde omstandigheden niet aanwezig was bij het laatste debat, om de schijn tegen de tegenstanders op te werpen. Cox vermoord voor hetzelfde doel.
Ik denk dat je die voorspelling wel terug kan vinden, aangezien die vast nog 40-45 keer gedaan isquote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:44 schreef ender_xenocide het volgende:
Dang baal dat vorig jaar mijn computer gecrashed is, had een bookmark van een site waarop voorspelt werd dat GB uit de EU zou gaan; vervolgens er een Noord Europese Unie en Zuid Europese Unie zou ontstaan...
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat je die voorspelling wel terug kan vinden, aangezien die vast nog 40-45 keer gedaan is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |