hey vriendjequote:
Ik zal binnenkort weer eens gedag zeggen tegen mijn maten.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:23 schreef Beach het volgende:
[..]
hey vriendje
kom je weer eens buurten in het gymtopic
Dat is hoe Max iedereen gaat inhalen op deze kansloze baanquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:31 schreef MakkieR het volgende:
Ik ben eigenlijk best wel benieuwd hoe zondag dat zal gaan, als een van de coureurs in die smalle uitloop strookjes terecht komt. Nu tijdens de training ben je al verschrikkelijk veel tijd kwijt met draaien omdat het zo smal is, en dan sta je daar op een onoverzichtelijke positie met allemaal auto's die je tegemoet komt.
Heeft hij gridstraf wegens versnelligsbakwissel?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is hoe Max iedereen gaat inhalen op deze kansloze baan
Nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heeft hij gridstraf wegens versnelligsbakwissel?
Nog niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:34 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Heeft hij gridstraf wegens versnelligsbakwissel?
Volgens mij zijn die uitloopstroken daar net zo erg als de grindbak, je kunt geen kant meer uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:33 schreef lord_bono het volgende:
Zondag 4 auto's tegelijk in de uitloopstrook?
Nee hoor. Sector 1 bestaat uit bocht 1 en bocht 3 waar iedereen telkens rechtdoor schietquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:45 schreef VacaLoca het volgende:
Kwalificeren wordt nog lastig met constant gele vlag in sector 1
Euh ja?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor. Sector 1 bestaat uit bocht 1 en bocht 3 waar iedereen telkens rechtdoor schiet
Maar niet heel S1 is geel dan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Euh ja?
Ik bedoel dat je dan niet je tijd kan verbeteren als er weer een Renault daar in de uitloopstrook staat om terug in te voegen
Ik ben nog soort van aan het werk dus ik kan het op het moment niet echt volgen, maar is dit niet gewoon het gevolg van de lange rechte stukken en de lage topsnelheid van de RBs?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:50 schreef VitaminWater het volgende:
Nou, ik vind het circuit maar bagger tot nu toe. Vrees voor een kutrace zondag.
Redbull gaat ook alles behalve lekker, hopelijk zijn ze gewoon wat dingen aan het proberen en niet bezig met snelle rondetijden.
Met daarachter een 2015 Ferrari en een Renault.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:52 schreef Nattekat het volgende:
Motor top 5:
1. Mercedes
2. Mercedes
3. Mercedes
4. Mercedes
5. Mercedes
Dat heeft er zeker mee te maken, maar als je langzamer bent dan de Torro Rosso's met de 2015 Ferrari dan is het meer dan alleen de motor. De Renault 2016 zou sneller moeten zijn inmiddels.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ben nog soort van aan het werk dus ik kan het op het moment niet echt volgen, maar is dit niet gewoon het gevolg van de lange rechte stukken en de lage topsnelheid van de RBs?
Daarachter geloof ik nog geen biet van de huidige stand. Ferrari is sterker dan dit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Met daarachter een 2015 Ferrari en een Renault.
Zou best kunnen, maar dan moeten ze dus zeker 1,5 seconden sneller kunnen. Aangezien Mercedes ook nog wel wat rapper kan, zeker in kwalificatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:59 schreef Minimunt het volgende:
op sky hebben ze het over sandbagging van red bull, misschien kan de RB12 nog beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |