Nieuwsberichten met info over uitspraak en gevolgen:twitter:KNVB twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 10:46:15De beroepscommissie streeft ernaar vanmiddag rond 14.00 uur FC Twente en de KNVB op de hoogte te stellen van de uitspraak.. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Normaal gesproken? Ik denk dat jij nog in 2005 leeftquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:38 schreef Kreator het volgende:
Normaal gesproken opent degene die em sluit een nieuwe. Maar goed, ik snap dat de frustratie groot is in de rest van nederland, dus ik vergeef het je.
ga huilen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:38 schreef Kreator het volgende:
Normaal gesproken opent degene die em sluit een nieuwe. Maar goed, ik snap dat de frustratie groot is in de rest van nederland, dus ik vergeef het je.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:38 schreef Kreator het volgende:
Genee zal wel mad zijn denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Derksen is op de hand van Twente Hans
Na maandenlang gelezen te hebben dat elke Twente supporter z'n grote bek moet houden, omdat de feiten nou eenmaal de feiten zijn (uitspraak is uitspraak), is dit extra mooi. Ga vooral door.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:39 schreef cofox het volgende:
FC Twente ik hoop dat ze dit seizoen als nog naar de klote gaan vuile oplichters
Jij was heel langzaam. Welke TT wil je of wil je een ander plaatje in de OP?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:38 schreef Kreator het volgende:
echt he, wat een zielepoot die Kreator.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je anders druk zitten maken om wie het nieuwe topic opent.
Sorry Tom. Ik wist niet dat je hier aanstoot aan nam. Ik hoop dat je je niet aangesproken voelt.quote:
Ik wil een boxer die een overwinning viert en dan zn hoofd vervangen door een Twente logo.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij was heel langzaam. Welke TT wil je of wil je een ander plaatje in de OP?
Janksmoel.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:35 schreef cofox het volgende:
Complete bullshit die oplichters uit het oosten hadden maar 1 optie dat was failliet gaan. Beter geven ze nu met terugwerkende kracht Veendam Haarlem en AGOVV ook hun licentie terug!!!
Twente ik moet er van
Dit had je al geroepen Stijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Huilen om een TT_____________________!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |