Nieuwsberichten met info over uitspraak en gevolgen:twitter:KNVB twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 10:46:15De beroepscommissie streeft ernaar vanmiddag rond 14.00 uur FC Twente en de KNVB op de hoogte te stellen van de uitspraak.. reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Normaal gesproken? Ik denk dat jij nog in 2005 leeftquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:38 schreef Kreator het volgende:
Normaal gesproken opent degene die em sluit een nieuwe. Maar goed, ik snap dat de frustratie groot is in de rest van nederland, dus ik vergeef het je.
ga huilen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:38 schreef Kreator het volgende:
Normaal gesproken opent degene die em sluit een nieuwe. Maar goed, ik snap dat de frustratie groot is in de rest van nederland, dus ik vergeef het je.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:38 schreef Kreator het volgende:
Genee zal wel mad zijn denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Derksen is op de hand van Twente Hans
Na maandenlang gelezen te hebben dat elke Twente supporter z'n grote bek moet houden, omdat de feiten nou eenmaal de feiten zijn (uitspraak is uitspraak), is dit extra mooi. Ga vooral door.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:39 schreef cofox het volgende:
FC Twente ik hoop dat ze dit seizoen als nog naar de klote gaan vuile oplichters
Jij was heel langzaam. Welke TT wil je of wil je een ander plaatje in de OP?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:38 schreef Kreator het volgende:
echt he, wat een zielepoot die Kreator.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je anders druk zitten maken om wie het nieuwe topic opent.
Sorry Tom. Ik wist niet dat je hier aanstoot aan nam. Ik hoop dat je je niet aangesproken voelt.quote:
Ik wil een boxer die een overwinning viert en dan zn hoofd vervangen door een Twente logo.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jij was heel langzaam. Welke TT wil je of wil je een ander plaatje in de OP?
Janksmoel.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:35 schreef cofox het volgende:
Complete bullshit die oplichters uit het oosten hadden maar 1 optie dat was failliet gaan. Beter geven ze nu met terugwerkende kracht Veendam Haarlem en AGOVV ook hun licentie terug!!!
Twente ik moet er van
Dit had je al geroepen Stijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Huilen om een TT_____________________!
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:44 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik wil een boxer die een overwinning viert en dan zn hoofd vervangen door een Twente logo.
RTV Oost interview nu een geestelijk gehandicapte...
Dit kan echt niet hoor Lans. Niet van je gewend.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sorry Tom. Ik wist niet dat je hier aanstoot aan nam. Ik hoop dat je je niet aangesproken voelt.
twitter:knipping_tom twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 11:40:06Twente vandaag voor 8e keer op rij ingedeeld in categorie 1 KNVB. In september volgende meetmoment. 9 keer cat. 1 betekent ook het einde reageer retweet
Er zijn ook nog wel andere goede Twente users hoor.quote:
DPGodquote:
Gewoon ff langs de BC om dispensatie te krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Van 21 dagen geledentwitter:knipping_tom twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 11:40:06Twente vandaag voor 8e keer op rij ingedeeld in categorie 1 KNVB. In september volgende meetmoment. 9 keer cat. 1 betekent ook het einde reageer retweet
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel 4 seconden. Also also also...
Verder wil ik de groetjes aan GGMM doen.
Vast wel, maar ik ken alleen Drizzt en TwenteFCquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel andere goede Twente users hoor.
Haha, dan gaan ze alsnog naar de klote in septemberquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Van 21 dagen geledentwitter:knipping_tom twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 11:40:06Twente vandaag voor 8e keer op rij ingedeeld in categorie 1 KNVB. In september volgende meetmoment. 9 keer cat. 1 betekent ook het einde reageer retweet
Daarom. De klap komt later nog welquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
KNVB gaat nu met een vergrootglas richting Twente kijken, 1 foutje en het is klaarquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is niet dat Twente nu ineens een gezonde club is, nee. Kan alsnog elk moment afgelopen zijn. De KNVB zal nu ook wel gaan zoeken naar een stok om mee te slaan.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een bullshit ditquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef cofox het volgende:
Kleine clubs zullen nu de dupe zijn van de uitspraak van beroepscommissie!
Gewoon Twente met terugwerkende kracht de landstitel laten inleveren en alles laten terugbetalen!
Njah, dan heb je altijd nog wel vermogende mensen die dat kunnen rechttrekken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
KNVB gaat nu met een vergrootglas richting Twente kijken, 1 foutje en het is klaar
Ik hoop het zo goed nieuws laat ze maar bloeden dat smerige tuigquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:46 schreef Sked het volgende:
Oh, Kreator is er weer nu het mooi weer is voor Twente.
[..]
Haha, dan gaan ze alsnog naar de klote in september
Ach welnee. Onno gaat gewoon dispensatie aanvragen en krijgen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is niet dat Twente nu ineens een gezonde club is, nee. Kan alsnog elk moment afgelopen zijn. De KNVB zal nu ook wel gaan zoeken naar een stok om mee te slaan.
Maar goed, vandaag is in elk geval een mooie uitspraak.
hahaha MADquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef J.B. het volgende:
Wat een beschamende wanvertoning zeg, mooie precedentwerking ook
Dick Wessels pompt er geld in.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, dan heb je altijd nog wel vermogende mensen die dat kunnen rechttrekken.
Misschien regelen ze wel 40 miljoen via de gemeentequote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hebben ze jouw familie persoonlijk wat aangedaan ofzo?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:48 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik hoop het zo goed nieuws laat ze maar bloeden dat smerige tuig
Wessels trekt dit als wisselgeld uit zijn portemonnee.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Met alle respect, maar de KNVB wordt opgeheven na deze uitspraak. Wordt morgenvroeg bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is niet dat Twente nu ineens een gezonde club is, nee. Kan alsnog elk moment afgelopen zijn. De KNVB zal nu ook wel gaan zoeken naar een stok om mee te slaan.
Maar goed, vandaag is in elk geval een mooie uitspraak.
Als het aan de Onno licht vraagt hij elke week wel ff dispensatie aanquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ach welnee. Onno gaat gewoon dispensatie aanvragen en krijgen.
So much hate. Heerlijk. Kom maar. Worden we alleen maar blij van.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef cofox het volgende:
Kleine clubs zullen nu de dupe zijn van de uitspraak van beroepscommissie!
Gewoon Twente met terugwerkende kracht de landstitel laten inleveren en alles laten terugbetalen!
Beetje opletten, Hans.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:46 schreef Sked het volgende:
Oh, Kreator is er weer nu het mooi weer is voor Twente.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
So much hate. Heerlijk. Kom maar. Worden we alleen maar blij van.![]()
Check schaduwkind053.quote:
quote:
Nee Twente of andere Eredivisieploegen boeien me zelfs helemaal niks, maar als je de boel jarenlang voor miljoenen bedondert en wegkomt met 180.000 euro boete vind ik dat echt een lachertje.quote:
Ik hoop dat ie met z'n fiets een ravijn is ingeflikkerd toen ie dit nieuws hoordequote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]![]()
Trouwens, bij de vorige bekendmakingen van de KNVB stond Bert met zn smoel vooraan. Waar is die nu?
Want dan is de begroting wel sluitend?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Op zoek naar een excuus.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:51 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]![]()
Trouwens, bij de vorige bekendmakingen van de KNVB stond Bert met zn smoel vooraan. Waar is die nu?
Je kunt hier de volledige uitspraak lezen in PDF: http://www.tubantia.nl/po(...)/file/vonnisKNVB.pdfquote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:51 schreef J.B. het volgende:
[..]
Nee Twente of andere Eredivisieploegen boeien me zelfs helemaal niks, maar als je de boel jarenlang voor miljoenen bedondert en wegkomt met 180.000 euro boete vind ik dat echt een lachertje.
Ik snap deze totaal misplaatste reacties van sommige Twentenaren niet. Dat je opgelucht bent kan ik me voorstellen, maar door op deze manier fake zelfverzekerheid lopen doen loop je gewoon met je eigen domheid te koop.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
So much hate. Heerlijk. Kom maar. Worden we alleen maar blij van.![]()
Jij snapt het, volgens mij heeft bijna niemand die uitspraak gelezen. De LC is gewoon keihard overruled op inhoudelijke gronden.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt hier de volledige uitspraak lezen in PDF: http://www.tubantia.nl/po(...)/file/vonnisKNVB.pdf
Voor vier vergrijpen heeft Twente de hoogst mogelijke boete opgelegd gekregen. Dat die boetes vrij laag zijn verhouding tot de bedragen die in de voetbalwereld omgaan, moet je de KNVB aanrekenen; niet FC Twente.
Het is vrij simpel. De afgelopen maanden was de tendens; Bek houden en slikken. Draag die straf en zeur niet zo. Prima.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik snap deze totaal misplaatste reacties van sommige Twentenaren niet. Dat je opgelucht bent kan ik me voorstellen, maar door op deze manier fake zelfverzekerheid lopen doen loop je gewoon met je eigen domheid te koop.
Doe een paar pasjes terug en ken je plek. Ik gun het de Twentesupporters oprecht. Maar de manier waarop is natuurlijk kansloos.
En buiten dat, Twente is er nog lang niet. Ze moeten eerst maar eens binnen 2,5 maand uit cat.1 zien te komen.
Zo komt het op mij inderdaad ook over.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij snapt het, volgens mij heeft bijna niemand die uitspraak gelezen. De LC is gewoon keihard overruled op inhoudelijke gronden.
Tsja.. Ik wens je een mooie 2,5e maand.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. De afgelopen maanden was de tendens; Bek houden en slikken. Draag die straf en zeur niet zo. Prima.
Nu heeft Twente doorgevochten en in is INHOUDELIJK in het gelijk gesteld. Krijg allemaal toch de tering en haat wat je wilt. Gewoon bek houden en slikken. Draag deze uitspraak maar
Ik zou die grote mond nog even voor je houden tot het volgende meetmoment.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Het is vrij simpel. De afgelopen maanden was de tendens; Bek houden en slikken. Draag die straf en zeur niet zo. Prima.
Nu heeft Twente doorgevochten en in is INHOUDELIJK in het gelijk gesteld. Krijg allemaal toch de tering en haat wat je wilt. Gewoon bek houden en slikken. Draag deze uitspraak maar
Als dat volgende meetmoment blijkt dat Twente het niet haalt, ben ik de laatste die zal zeggen dat het fout is.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik zou die grote mond nog even voor je houden tot het volgende meetmoment.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
Krijg allemaal toch de tering en haat wat je wilt.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:49 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit is wel het ultieme moment om dat te doen ja
Denk je dat nou echt? Als ze ermee weg blijven komen, kunnen we net zo goed ons hele voetbalstelsel opdoeken en pas over tien jaar opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor. Twente blijft hiermee wegkomen
De commissie zegt dat de licentiecommissie de indruk gewekt heeft dat Twente mag blijven als ze volledig schoon schip gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:10 schreef Geo4kant het volgende:
Wat is er nou eigenlijk gebeurd?
De commissie zegt dat wat de bodn gedaan heeft met die tussen oplossing dat het niet rechtsgeldig is en Fc Twente daardoor mag blijven in de Eredivisie?
Eigenlijk de strekking die twente opperde tijdens het kort geding.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De commissie zegt dat de licentiecommissie de indruk gewekt heeft dat Twente mag blijven als ze volledig schoon schip gemaakt hebben.
Dat hebben ze gedaan, derhalve mogen ze de licentie niet afnemen
Ik ageerde dan ook vooral tegen de KNVB. Zo'n bespottelijk lage straf is volledig volgens de regels en dat is belachelijk, en dat neemt niet weg dat de precedentwerking overeind blijft; dat lijkt mij toch vrij zorgelijk. In de mededingingswetgeving van de EU worden boetes bijvoorbeeld bepaald op basis van jaarlijkse omzet, dat lijkt mij persoonlijk eerlijker.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt hier de volledige uitspraak lezen in PDF: http://www.tubantia.nl/po(...)/file/vonnisKNVB.pdf
Voor vier vergrijpen heeft Twente de hoogst mogelijke boete opgelegd gekregen. Dat die boetes vrij laag zijn verhouding tot de bedragen die in de voetbalwereld omgaan, moet je de KNVB aanrekenen; niet FC Twente.
Een Twentesupporter die praat over "geen poot om op te staan"quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze willen een jurist inschakelen, maar volgens mij hebben ze geen poot om op te staan. Sneu.
Tchock is voor Zwolle mongool. Daarnaast heeft ie gewoon gelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:15 schreef Helpmefok het volgende:
A
[..]
Een Twentesupporter die praat over "geen poot om op te staan"![]()
HOE NAIEF
Oké man.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:15 schreef Helpmefok het volgende:
A
[..]
Een Twentesupporter die praat over "geen poot om op te staan"![]()
Beter houd je gewoon je mond
Jij moet als twentenaar je mond houden over "geen poot om op te staan". Jullie hadden al drie miljoen keer failliet moeten zijnquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:15 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tchock is voor Zwolle mongool. Daarnaast heeft ie gewoon gelijk.
Wat heeft dat met de Graafschap te maken?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij moet als twentenaar je mond houden over "geen poot om op te staan". Jullie hadden al drie miljoen keer failliet moeten zijn
Dat jullie ook geen poot hebben om op te staan en dat deze uitspraak tegen alle vormen van rechtvaardigheid in gaatquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met de Graafschap te maken?
Ik zie ook niet in wat De Graafschap bij een rechter te zoeken heeft. Er is een proces geweest waarbij de licentiecommissie een oordeel heeft geveld, gevolgd door een kort geding bij de rechter én een uitspraak van de beroepscommissie. Dat proces heeft een uitkomst opgeleverd.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze willen een jurist inschakelen, maar volgens mij hebben ze geen poot om op te staan. Sneu.
Precies. En hoe ongelukkig het qua timing ook is, ik zie niet waar De Graafschap dan zou tegen moeten protesteren. De hele besluitvorming is volgens de regels gelopen en het uiteindelijke oordeel is ook conform de regels.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in wat De Graafschap bij een rechter te zoeken heeft. Er is een proces geweest waarbij de licentiecommissie een oordeel heeft geveld, gevolgd door een kort geding bij de rechter én een uitspraak van de beroepscommissie. Dat proces heeft een uitkomst opgeleverd.
Het is duidelijk dat De Graafschap ageert tegen die uitkomst, omdat ze daardoor niet in de Eredivisie blijven. Maar tegelijk is het ook duidelijk dat De Graafschap gewoon is gedegradeerd op basis van hun eigen sportieve prestaties. De Graafschap wilde gewoon het eigen hachje redden over de rug van FC Twente.
Jij hebt duidelijk het rapport niet gelezen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat jullie ook geen poot hebben om op te staan en dat deze uitspraak tegen alle vormen van rechtvaardigheid in gaat
Dat heeft het ermee te maken. Beiden geen poot om op te staan, maar Twentenaren kunnen beter hun mond houden na vandaag
'de indruk gewekt'quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De commissie zegt dat de licentiecommissie de indruk gewekt heeft dat Twente mag blijven als ze volledig schoon schip gemaakt hebben.
Dat hebben ze gedaan, derhalve mogen ze de licentie niet afnemen
Ik begrijp dat je me er verstandig en wijs genoeg voor vindt, maar ik zit niet in de beroepscommissie. Dat kan je dus beter aan iemand vragen die er verstand van heeftquote:
De licentiecommissie heeft gezegd dat als Twente openheid van zaken zou geven, ze niet gestraft zouden worden voor het nog opduiken van lijken. Oftewel: geen straf omdat nog nieuwe info naar boven komt.quote:
Dat is een mening en niet meer dan dat. Mijn mening is dat ie gelijk heeft.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk het rapport niet gelezen.
Je komt nogal dom over namelijk.
In België gebeurde het volgende:quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En hoe ongelukkig het qua timing ook is, ik zie niet waar De Graafschap dan zou tegen moeten protesteren. De hele besluitvorming is volgens de regels gelopen en het uiteindelijke oordeel is ook conform de regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |