Dan moet je nog even oefenen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:10 schreef De-Hamster het volgende:
Aah wat een kut bocht.
Zoo neem ik in racegames ook altijd de bochten
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Marko al aan het appen of Carlos vanmiddag tijd heeft voor een lunch
Ach als ik net zo goed ben als Ricciardo kan ik daarmee levenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dan moet je nog even oefenen zou ik zeggen
ik ram altijd eerst de helft van auto's kapotquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:10 schreef De-Hamster het volgende:
Aah wat een kut bocht.
Zoo neem ik in racegames ook altijd de bochten
Tijd loopt door hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ricciardo moest van Red Bull een rooie vlag veroorzaken zodat max nog wat tijd zou krijgen om te rijden in FP1
Tijd loopt gewoon doorquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ricciardo moest van Red Bull een rooie vlag veroorzaken zodat max nog wat tijd zou krijgen om te rijden in FP1
de tijd loopt gewoon door onder een code rood in de vrije trainingenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
als je een filmpje hebt, wil ik het wel omzetten naar een gifjequote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Nattekat het volgende:
En niemand die even een gif post voor de werkenden onder ons
Goedkoop auto-tje even vermeubelen. Seems legit!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |