Op twitter staat dat de vloer er onder vandaan gaat....quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Al iets bekend wat het probleem is? Op Sport1 zeggen ze zo er niets over behalve dat hij in de pits staat?
Denk wel dat het een slagveld in de kwalificatie en race gaat worden, Mercedes gaat iedereen op een ronde zetten. Het is pas VT1 maar ik vind de tijdsverschillen tussen Merc en de rest wel erg groot.
twitter:RTLGP twitterde op vrijdag 17-06-2016 om 11:38:16F1 De vloer wordt van Verstappens Red Bull gehaald. De Nederlander zal voorlopig niet naar buiten gaan #RTLGP reageer retweet
Je mist niets, op het rechte stuk kun je rustig even naar het toilet gaat, als je terugkomt zitten ze op de helftquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:38 schreef VacaLoca het volgende:
Godver ik dacht dat om 12 uur begon. Ik zit al dagen naar uit te kijken om de allereerste rondjes op dit circuit mee te maken, mis ik het
Mogelijk olielek. Gaan ze nu proberen te fixen. Duurt ongeveer 30 minuten volgens Skyquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Al iets bekend wat het probleem is? Op Sport1 zeggen ze zo er niets over behalve dat hij in de pits staat?
Denk wel dat het een slagveld in de kwalificatie en race gaat worden, Mercedes gaat iedereen op een ronde zetten. Het is pas VT1 maar ik vind de tijdsverschillen tussen Merc en de rest wel erg groot.
Ze speculeren daarover.quote:
Ze zeiden vermoedelijk einde sessie. Red Bull moet eerst vaststellen wat er loos isquote:
Aha. Ik zit maar met een half oog te kijken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ze speculeren daarover.
De vloer gaat eraf om alles goed te checken.
Dat duurt ca. 30 min.
Als motor eruit moet , einde sessie.
Zoniet dan niet
Kijk eens Formula E. Lijkt zelfs alsof de boompjes langs de baan FIA spec zijn.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:44 schreef 4-elements het volgende:
Wel een écht stratencircuit, veel meer dan Valencia of Sochi. Vind het wel wat hebben, zo door de straten racen. Iets wat je veel vaker ziet bij Indycar. En ook wel eens fijn: bij een foutje zit je zo in de muur en niet op een enorme uitloopstrook.
Die doen dat ook inderdaad. Door Parijs bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:44 schreef Fer het volgende:
[..]
Kijk eens Formula E. Lijkt zelfs alsof de boompjes langs de baan FIA spec zijn.
Alleen jammer van dat lange rechte stuk, de rest ziet er wel leuk uit. Had al eerder een afslag genomen of bochten gecreëerd. Word een mooie race vanaf plek 3 t/m de rest, de bulls en Ferrari;s tegen de Mercedes powered teams m.u.v. het hoofdteam.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:44 schreef 4-elements het volgende:
Wel een écht stratencircuit, veel meer dan Valencia of Sochi. Vind het wel wat hebben, zo door de straten racen. Iets wat je veel vaker ziet bij Indycar. En ook wel eens fijn: bij een foutje zit je zo in de muur en niet op een enorme uitloopstrook.
Betekent dit straf voor de race?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:49 schreef HerrFritz het volgende:
Red Bull haalt de versnellingsbak uit de auto van Verstappen, meldt teambaas Horner
Vooralsnog niet, lijkt op een lekkage, dus als ze die kunnen afdichten. dan niet.quote:
Nee, tenzij ze d'r een nieuwe inhangen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |