Die is toch 30 april al begonnen?quote:
Echt goede, die ook echt goed ontgraat is dan wel juist gefileerd is heerlijk.quote:
Jij lust/eet geen haring?quote:
Kloptquote:
Weet je zeker dat je Hollander Fries bent?quote:
Oh, verhipquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook ja, lees je geen tags meer?
Nu begin ik te twijfelenquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je Hollander Fries bent?
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen
Bokking lust je ook niet?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nu begin ik te twijfelen
Een neef van mij nam eens ekte, ékte haring mee, want dat zou je proeven. Ik op een hol haring halen bij de Aldi. Verschil was niet te proeven.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
Vorig jaar at ik mijn eerste nieuwe uit de supermarkt, dat was een grote no-no.
Dit jaar toch maar weer naar een echte visboer. Staat ook al jaren in de top 10 van AD (al hecht ik daar an sich weinig waarde aan). De eerste was immers te koud, maar ze waren wel erg goed verder.
Nooit gehadquote:
Eens proberen danquote:
zal ik doenquote:
Als je gerookte makreel lust, denk ik dat je bokking ook wel lekker vindtquote:
Morgenavond mág ik drinken. Zondag mág ik niet drinken. Ik moet verkeer regelen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Want je gaat morgenavond al aan de zuip?
Broertje!quote:
Doe met je mee, knok. *ploppie*quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgenavond mág ik drinken. Zondag mág ik niet drinken. Ik moet verkeer regelen.
Dus dat wordt maar een paar uurtjes met de familie.
Overigens: *plop*
Ja en nee.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een neef van mij nam eens ekte, ékte haring mee, want dat zou je proeven. Ik op een hol haring halen bij de Aldi. Verschil was niet te proeven.
Als verkeersregelaar neem je dan (juridisch gezien) deel aan het verkeer? Zo niet, dan mag je best drinken van mij hoorquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Morgenavond mág ik drinken. Zondag mág ik niet drinken. Ik moet verkeer regelen.
Dus dat wordt maar een paar uurtjes met de familie.
Overigens: *plop*
Noh! Spekbokking. Yummy!quote:
Dat magquote:Op vrijdag 17 juni 2016 21:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Broertje!![]()
Mag ik jouw haring dan?![]()
Ze waren klein, maar heel lekker![]()
Stond gewoon een rij voor de visboer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |