Je kon erop wachtenquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:26 schreef Eenskijken het volgende:
Heeft ie niets beters te doen? Zoals het land besturen?
Lokquotequote:Op donderdag 16 juni 2016 19:59 schreef KoosVogels het volgende:
Verder hulde voor Rutte. Extra reden om volgend jaar om op hem te stemmen.
Een goede PR-actie, van mij mag dat wel een keer. Ik heb net even geyoutubed, het staat er nog niet op.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:25 schreef Sigaartje het volgende:
DEN HAAG - Mark Rutte heeft donderdagavond treinreizigers op Den Haag Centraal Station verrast met zijn pianospel. De premier kroop tijdens het spitsuur achter de toetsen.
[ afbeelding ]
filmpje
http://www.telegraaf.nl/b(...)no_op_station__.html
Graag maar hij is nog steeds totaal ongeschikt als eerste minister.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
Leuk van hem, deed hij ook een keer in een talkshow volgens mij? Hij speelt best goed. Dit is een kant die hij vaker moet laten zien.
Dat kan je niet goed beoordelen wanneer het met een microfoontje van 1 euro wat in zo'n fucking telefoontje zit is opgenomen. Van wat ik wel kan horen heeft hij wel een goede coördinatie in zijn vingers en een goed ritmegevoel (basisvoorwaarden om goed te kunnen leren spelen) maar is er te weinig dynamiek, wat nogal logisch zou zijn aangezien hij vast en zeker best wel roestig is, ik kan me niet voorstellen dat hij veel heeft kunnen oefenen in de laatste jaren.quote:
Tijdens spitsuur, stel je voor dat deze pr-actie niet opvalt.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:25 schreef Sigaartje het volgende:
DEN HAAG - Mark Rutte heeft donderdagavond treinreizigers op Den Haag Centraal Station verrast met zijn pianospel. De premier kroop tijdens het spitsuur achter de toetsen.
[ afbeelding ]
filmpje
http://www.telegraaf.nl/b(...)no_op_station__.html
Je kunt het zien als een gratis vorm van laxeermiddel. Voor sommigen wellicht zinnig. Maar de meesten hebben een goede stoelgang.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 05:45 schreef Megumi het volgende:
Leuk publiciteit aktie. Maar het land heeft hier niks aan.
ja? Want ik ben degene die alle problemen in ons land weglacht? Flikker op, die rutte is een eikelquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:26 schreef bamibij het volgende:
[..]
Je kon erop wachten
Je bent een zure idioot.
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 02:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tijdens spitsuur, stel je voor dat deze pr-actie niet opvalt.
quote:
quote:Op vrijdag 17 juni 2016 05:45 schreef Megumi het volgende:
Leuk publiciteit aktie. Maar het land heeft hier niks aan.
Etc.quote:
zure kut gespot.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:26 schreef Eenskijken het volgende:
Zij speelt ook wel eens openbare piano's trouwens.quote:
Wat draag jij bij anders dan klepzeiken?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja? Want ik ben degene die alle problemen in ons land weglacht? Flikker op, die rutte is een eikel
Want het is hier zo verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 juni 2016 07:43 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ja? Want ik ben degene die alle problemen in ons land weglacht? Flikker op, die rutte is een eikel
Ja het heeft wel wat.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind het mooi dat Nederland ondanks alles nog steeds een land is waar de MP op het CS piano kan zitten spelen, of gewoon op een terrasje kan zitten.
Eens!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:07 schreef watisernouweer het volgende:
Wie er ook op speelt, Rutte of een student met zijn rugzakje nog aan, ik vind die piano's op de stations heel leuk.
het zou nog mooier zijn als mensen, die kritiek hebben, zowel links als rechts, dat ook zouden kunnen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind het mooi dat Nederland ondanks alles nog steeds een land is waar de MP op het CS piano kan zitten spelen, of gewoon op een terrasje kan zitten.
Die hier kunnen niet veel meer dan schelden iig.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:22 schreef spierbal het volgende:
[..]
het zou nog mooier zijn als mensen, die kritiek hebben, zowel links als rechts, dat ook zouden kunnen.
Maat dat betwijfel ik.
Link pls?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zij speelt ook wel eens openbare piano's trouwens.
hij geeft nog wekelijks vrijwillig les op een basisschool.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:07 schreef kawotski het volgende:
Ga spontaan eens een dagje helpen in een bejaardentehuis Rutte als je dan toch aan marketing doet..
Nope, een VMBO in de Schilderswijk, een buurt en school waar de meeste onderwijzers niet betaald willen werken.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:36 schreef Nielsch het volgende:
[..]
hij geeft nog wekelijks vrijwillig les op een basisschool.
Wat draag jij bij behalve droeftoeteren?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:07 schreef kawotski het volgende:
Ga spontaan eens een dagje helpen in een bejaardentehuis Rutte als je dan toch aan marketing doet..
Werken, belasting betalen en die 1000 Euro die hij mij beloofd heeft bij mekaar zien te harken. Daarnaast help ik ouderen met hun computerproblemen, ongesubsidieerd en gratis.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat draag jij bij behalve droeftoeteren?
Naar ik begrepen heb, heeft hij twee keer toelatingsexamen gedaan voor het conservatorium (niet aangenomen).quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat kan je niet goed beoordelen wanneer het met een microfoontje van 1 euro wat in zo'n fucking telefoontje zit is opgenomen. Van wat ik wel kan horen heeft hij wel een goede coördinatie in zijn vingers en een goed ritmegevoel (basisvoorwaarden om goed te kunnen leren spelen) maar is er te weinig dynamiek, wat nogal logisch zou zijn aangezien hij vast en zeker best wel roestig is, ik kan me niet voorstellen dat hij veel heeft kunnen oefenen in de laatste jaren.
Ik werk in de zorg en je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
Werken, belasting betalen en die 1000 Euro die hij mij beloofd heeft bij mekaar zien te harken. Daarnaast help ik ouderen met hun computerproblemen, ongesubsidieerd en gratis.
(En natuurlijk klagen dat het eten in ziekenhuizen en verzorgings- en bejaardentehuizen niet meer te vreten is sinds zo'n beetje half instellingskokend Nederland is wegbezuinigd waardoor die bejaarden nu aan de vliegtuigmaaltijden van de DeliXL zitten.)
Misschien dat Geert ooit zonder beveiliging en wellicht na een paar lesjes ook op de piano kan zitten op CSquote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Je mist de kern van de legende. Je kent blijkbaar je klassieken niet.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 09:52 schreef Coppi het volgende:
[..]
Maar violen bestaan nog maar 500 jaar. lijkt mij onwaarschijnlijk.
Hans, bedankt!quote:Op zondag 19 juni 2016 12:06 schreef juliusceasar het volgende:
In plaats van piano spelen moet hij eerst maar eens ons referendum serieus nemen. Wie nog op deze clown stemt in 2017 is knettergek!!!
Denk dat Nederland er alleen maar op voorruit kan gaan als Rutte besluit de hele dag piano te spelen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:26 schreef Eenskijken het volgende:
Een goede les in nederigheid, daar kan je op die leeftijd veel aan hebben.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:21 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Naar ik begrepen heb, heeft hij twee keer toelatingsexamen gedaan voor het conservatorium (niet aangenomen).
Hij heeft natuurlijk wel gelijk m.b.t. dat nepreferendum.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen, gok ik. Maar als hij er een zou proberen te bespelen dan zie ik hem de sax proberen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat voor een instrument zou Geert eigenlijk bespelen?ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Buikfluit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 22:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat voor een instrument zou Geert eigenlijk bespelen?
Mijn steun heeft ie.quote:Op zondag 19 juni 2016 12:06 schreef juliusceasar het volgende:
In plaats van piano spelen moet hij eerst maar eens ons referendum serieus nemen. Wie nog op deze clown stemt in 2017 is knettergek!!!
Hij blijkt inderdaad toch gewoon een man van het volk te zijn.quote:
Ben jij de enige echte Ringo?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 08:16 schreef Ringo het volgende:
Niet zeuren mensen. Want dit is gewoon een waanzinnig gaaf land.
Een jaar of 15 geleden zat m'n oma in een verzorgingstehuis, daar hadden ze nog een 'echte' kok. Ook toen was het eten al niet veel soeps. Een keer een gesprek met die kok gehad ook, die legde uit dat ze er niet te veel smaak aan konden geven omdat niet iedereen dat kon hebben, en niet te veel structuur omdat bejaarden nu eenmaal minder goed kunnen kauwen.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:19 schreef kawotski het volgende:
[..]
(En natuurlijk klagen dat het eten in ziekenhuizen en verzorgings- en bejaardentehuizen niet meer te vreten is sinds zo'n beetje half instellingskokend Nederland is wegbezuinigd waardoor die bejaarden nu aan de vliegtuigmaaltijden van de DeliXL zitten.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |