Ze is een sterke onafhankelijke vrouw!!!quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:19 schreef rvtm het volgende:
Gaat Janine echt weeeeeer afspreken met Hein? Ze zou beter moeten weten na +/- 24 jaar wonende in Meerdijk. Wat een naieve troela.
Janine is wel váák degene die het met psychopaten aan de stok krijgt. Vincenza, Sophia, René, Hein. Haar leven heeft al vaak aan een zijden draadje gehangen, en op watvoor manier ook. Op de brandstapel, levend begraven. En dan nóg een seriemoordenaar opzoeken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 21:48 schreef Zith het volgende:
[..]
Ze is een sterke onafhankelijke vrouw!!!
Hevige concurrentie natuurlijk van de foiler versies.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
Zeldzaamheid: GTST duikt onder miljoengrens
En dat ze nog maar flink verder duiken. Omlaag met de waardering voor deze bende. Hoppa.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:27 schreef PeterKelder het volgende:
Zeldzaamheid: GTST duikt onder miljoengrens
Maar dan nog zullen we er niet snel van af zijn...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:06 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En dat ze nog maar flink verder duiken. Omlaag met de waardering voor deze bende. Hoppa.
Dat draait zichzelf wel de nek om. Nieuwe Tijden wordt zoals ik al elders noemde de 'GTST uit de begintijd' genoemd. Dat werkte in 1990, nu is dat oubollig en zelfs nu nog versleten; het is StartUp met een GTST-sausje.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 14:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Maar dan nog zullen we er niet snel van af zijn...
‘Nieuwe Tijden kan uitgroeien tot nieuwe Goede Tijden’
dit dus. ik vraag me af hoelang dit gaat duren. voelt nu al als een flopquote:Op zaterdag 18 juni 2016 15:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat draait zichzelf wel de nek om. Nieuwe Tijden wordt zoals ik al elders noemde de 'GTST uit de begintijd' genoemd. Dat werkte in 1990, nu is dat oubollig en zelfs nu nog versleten; het is StartUp met een GTST-sausje.
quote:Op zondag 19 juni 2016 08:31 schreef fotostarter het volgende:
[..]
doet ze niet helaas. ook in de cliff niet
spoilers plus cliff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
quote:Op zondag 19 juni 2016 12:06 schreef DjinN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk niet dat dit overtroffen gaat worden nee.
In ieder geval niet wat de muziek betreft.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Dit is nog eens een mooi initiatief!quote:Op zondag 19 juni 2016 21:25 schreef Frey het volgende:
Bij gebrek aan activiteit en vooral aan spanning is hier een kleine greep uit mijn collectie van verdwenen YouTube filmpjes.
Geweldig!quote:Op zondag 19 juni 2016 21:25 schreef Frey het volgende:
Bij gebrek aan activiteit en vooral aan spanning is hier een kleine greep uit mijn collectie van verdwenen YouTube filmpjes.
Toen konden ze het tenminste nogquote:
quote:Op zondag 19 juni 2016 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
Beter zenden ze de Frey Collectie deze zomer om 20:00u uit i.p.v. dat Nieuwe Tijden.
quote:Op zondag 19 juni 2016 22:50 schreef PeterKelder het volgende:
Beter zenden ze de Frey Collectie deze zomer om 20:00u uit i.p.v. dat Nieuwe Tijden.
Nog erger: hij krijgt in feite zijn eigen serie met dat Nieuwe Tijdenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als Kwalbert de baas was geweest van GTST had Faily alleen een aai over de bol gehad of een passende 'straf'. Ik hoop echt dat ze daar bij Endemol verstandig genoeg zijn om het ontslag niet terug te draaien. Doedel heeft zijn kansen gehad en die verpest, einde verhaal.
quote:Op zondag 19 juni 2016 23:25 schreef PeterKelder het volgende:
Nog geen jaar geleden zei ik hier het volgende:
[..]
Nog erger: hij krijgt in feite zijn eigen serie met dat Nieuwe Tijden![]()
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2016 23:30 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze zijn uiteindelijk gezwicht voor zijn krachtig pleidooi.
Jij behoort niet tot de doelgroep.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:03 schreef rvtm het volgende:
Dat "Nieuwe Tijden" zal de eerste paar afleveringen nog wel lopen. Maar ik denk dat niemand zit te wachten op Spangas 2.0. Zeker niet als het alleen online of via Videoland te zien is.
Toch geeft het gezeik aan hoe erg alles ons aan het hart gaat. Als we niet zo dol waren geweest op het programma, zouden we ons niet zo druk maken.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:02 schreef Rww-trains het volgende:
[..]
Jij behoort niet tot de doelgroep.
De social media wordt volgeschreven door jonge gastjes(vooral meiden ) die het nieuwe gtst geweldig vinden, die zullen nieuwe tijden ook gaan kijken, daar tegenover staat een groep oudere azijnzeikers kijkers.
Jullie zijn oud en niet meer intressant, de pubers van nu voelen zich thuis bij het spangas gevoel van gtstquote:Op maandag 20 juni 2016 12:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch geeft het gezeik aan hoe erg alles ons aan het hart gaat. Als we niet zo dol waren geweest op het programma, zouden we ons niet zo druk maken.
Maar deze makers interesseert het allemaal geen bal.
Daar lijkt het wel op ja. En dat merk je niet alleen bij GTST en RTL...quote:Op maandag 20 juni 2016 12:33 schreef Rww-trains het volgende:
[..]
Jullie zijn oud en niet meer intressant, de pubers van nu voelen zich thuis bij het spangas gevoel van gtst
Ik vindt het opzich wel te verdedigen dat endemol kiest voor de jonge pubers en richting spangas gaat, daar zit het geld, daar zitten de mensne die maandelijks bereid zijn te betalen voor netflix, spotify, you named it, en rtls videoland.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. En dat merk je niet alleen bij GTST en RTL...
Eh, maybe heb je gelijk.... We'll see.quote:Op maandag 20 juni 2016 12:02 schreef Rww-trains het volgende:
[..]
Jij behoort niet tot de doelgroep.
De social media wordt volgeschreven door jonge gastjes(vooral meiden ) die het nieuwe gtst geweldig vinden, die zullen nieuwe tijden ook gaan kijken, daar tegenover staat een groep oudere azijnzeikers kijkers.
Lorena was hier op haar bestquote:Op zondag 19 juni 2016 13:15 schreef Frey het volgende:
[..]
Denk niet dat dit overtroffen gaat worden nee.
In ieder geval niet wat de muziek betreft.
Jonge pubers hebben helemaal geen geldquote:Op maandag 20 juni 2016 14:05 schreef Rww-trains het volgende:
[..]
Ik vindt het opzich wel te verdedigen dat endemol kiest voor de jonge pubers en richting spangas gaat, daar zit het geld, daar zitten de mensne die maandelijks bereid zijn te betalen voor netflix, spotify, you named it, en rtls videoland.
DANKquote:Op zondag 19 juni 2016 21:25 schreef Frey het volgende:
quote:Op maandag 20 juni 2016 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgen we Sascha ooit nog zo in beeld of blijft een duffe muts in gtst?
Daar weet ik wel iets leuks mee!quote:Op maandag 20 juni 2016 15:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijgen we Sascha ooit nog zo in beeld of blijft een duffe muts in gtst?
quote:
Die blooper ook van hem met die sigaar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:16 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Jammer eigenlijk dat hij maar in een paar afleveringen te zien was.
Super leuk al die filmpjes!quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:06 schreef Frey het volgende:
En wederom wat verloren filmpjes.
Deze keer in het teken van de terugkeer van Nick Sanders.
Met zelfs nog enkele aardige muziekjes van Frons Servies en een schorre Ludo.
Wat mij betreft had het hier ook mogen eindigen: Nick erin en Maxime eruit.![]()
Waren enkele van mijn laatste filmpjes. Die laatste heeft YouTube zelfs niet eens meer gehaald.
Volgorde:
01. De Terugkeer van Nick Sanders
02. Maxime vertelt de waarheid
03. De Sanders strijd - Nick of Maxime?
04. Het plan van Ludo en Janine
05. De Sanders strijd - Uitvoering van het plan
06. De Sanders strijd - Voltooiing van het plan
Vooral dat muziekje als Ludo en Janine Nick zogenaamd de schuld op zich willen laten nemen. Beste werk van Frons Servies.
Het meeste daarna was helaas bagger van zijn kant.
Verder: het acteerwerk!
Het is natuurlijk ook alweer lang geleden. Blijft gewoon zo zonde dat hij nu al jaren prutswerk aflevert.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:12 schreef SAMBAM het volgende:
'Het plan van Ludo en Janine' zit inderdaad vol met verbazingwekkend fijne Merkies deuntjes.
Dat is me door de zeldzaamheid vast ontgaan toen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:41 schreef Frey het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:56 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:00 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:33 schreef Frey het volgende:
Promo zomercliff: http://gtst.nl/#!/video/2(...)9a-9e1d-6318c40dea90
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar die ineens geen homo meer schijnt te zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:57 schreef Woods het volgende:
Alvorens de caravan ontploft verschijnt die vieze homo. Helaas zit die in dat nieuwe programma.
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:32 schreef James1988 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is toch de hele cliff, rover mag even rijden van oom job, boem ongeluk, job neem de schuld op zich en ergens tegen kerst komt uit dat rover stiekem achter het stuur zat....
Misschien knalt de carvan op Noud ?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:27 schreef Rww-trains het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat is toch de hele cliff, rover mag even rijden van oom job, boem ongeluk, job neem de schuld op zich en ergens tegen kerst komt uit dat rover stiekem achter het stuur zat....
Je ziet noud toch rennen bij het kasteel?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Misschien knalt de carvan op Noud ?
Dat beeld kreeg ik dus precies toen ik de promo aan het kijken was. Werd het helaas niet...quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:34 schreef loezzzje het volgende:
dan heb ik liever dat er zoiets gebeurd met de caravan
Ik heb genoten van je vorige filmpjes heb je nog meer Nick?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 19:47 schreef Frey het volgende:
Deze keer de verhaallijn rondom Frederik van Rossum.
Ho ho Laura geeft hem een klap he.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
Serieus, dit is echt wanstaltig om te zien. Zo zonde wat ze van Sil gemaakt hebben
Zo is Jette ook op haar best.quote:Op maandag 27 juni 2016 11:48 schreef MagicTheo het volgende:
Zoals ik Laura vanavond zie, heb ik haar in tijden niet gezien. In de positieve zin.
Het voelt alsof dit een scene is uit GTST midden jaren 90!! Ten positieve hoor.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:42 schreef PeterKelder het volgende:
Serieus, dit is echt wanstaltig om te zien. Zo zonde wat ze van Sil gemaakt hebben
Het positieve hieraan is ook dat het zo lekker pré-cliffhanger is. Kleine spanninkjes, vergrijpen, delicten waarin je ziet dat het allemaal opbouwt naar een moment waarop alles samenkomt/uit de hand loopt. Jammer dat de cliff tegenwoordig vaak short-term spectacular is. Nu ook weer. Dikke boem in die caravan en dan hebben we spektakel. Het was leuker geweest als we wisten dat de trekhaak van dat barrel het een keer moest begeven. Dat dan dronken Rover ermee aan de haal gaat, dat ding alle kanten opsleurt waardoor alles ineens onhoudbaar wordt. Minder spektakel, maar je leeft in de laatste weken van het seizoen wel ergens naartoe. Net als Lorena en de gasman toen in Teluma.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 00:01 schreef rvtm het volgende:
[..]
Het voelt alsof dit een scene is uit GTST midden jaren 90!! Ten positieve hoor.
Die vieze homo?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 22:57 schreef Woods het volgende:
Alvorens de caravan ontploft verschijnt die vieze homo. Helaas zit die in dat nieuwe programma.
Tja niet iedereen is even tolerantquote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:40 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Die vieze homo?
Jammer dat dit forum nog steeds vervuild wordt met onderontwikkelde tokkies...
Als je jouw hekel aan Lucas of Ferry Doedens wil uiten, doe dat dan op een manier die niet ten koste gaat van andere mensen.
Eens.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:40 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Die vieze homo?
Jammer dat dit forum nog steeds vervuild wordt met onderontwikkelde tokkies...
Als je jouw hekel aan Lucas of Ferry Doedens wil uiten, doe dat dan op een manier die niet ten koste gaat van andere mensen.
Dat kan, maar dat is natuurlijk vooral het probleem van de mensen die daar op de een of andere manier moeite mee hebben. (lees dit eens, sluit er mooi op aan)quote:Op dinsdag 28 juni 2016 13:45 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Tja niet iedereen is even tolerant
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het ook een beetje onsmakelijk vond dat er bij elke scharrel/relatie van Lucas 1000-en zoenscenes waren. Terwijl bij een ander koppel het amper voorkomt.
Niet iedereen vind een homo stel fijn om naar te kijken als ze dingen met elkaar uitspoken :p
Goed nieuws lucas is voor 1 week hetero, daarna wordt hij ontmaskert.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:03 schreef Frey het volgende:
Ik ergerde me vooral aan de overdreven nichterigheid van Lucas. Dat was overigens in zijn eerste 2 seizoenen helemaal niet het geval. Ik vond het toen zelfs nog een leuk personage. Daarna kwam de nadruk teveel te liggen op het homo zijn. Iets met stereotypes, want de homo's die ik ken lijken in de verste verte niet op zo'n Lucas. Verder gedraagt Doedel zich in het echte leven ongeveer net zoals zijn personage. Ik erger me dus vooral aan het overdreven hyperactieve gedoe, niet aan het feit dat hij homo is. Alleen lijkt het door die rol dat elke homo dus zo'n hyperactieve schreeuwlelijk is.
Hoezo? Menno was toch ook niet zo'n 'schreeuwhomo?' Waarom kunnen mensen de karakters niet los zien van hun geaardheid? Niet iedere biseksueel is toch ook zo labiel als Wiet ofwel?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:03 schreef Frey het volgende:
Ik ergerde me vooral aan de overdreven nichterigheid van Lucas. Dat was overigens in zijn eerste 2 seizoenen helemaal niet het geval. Ik vond het toen zelfs nog een leuk personage. Daarna kwam de nadruk teveel te liggen op het homo zijn. Iets met stereotypes, want de homo's die ik ken lijken in de verste verte niet op zo'n Lucas. Verder gedraagt Doedel zich in het echte leven ongeveer net zoals zijn personage. Ik erger me dus vooral aan het overdreven hyperactieve gedoe, niet aan het feit dat hij homo is. Alleen lijkt het door die rol dat elke homo dus zo'n hyperactieve schreeuwlelijk is.
Menno was dan ook een veel beter personage als Lucas ik heb staan juichen toen hij Lucas op zijn bek timmerde. Jammer dat hij weg moest die had prima kunnen blijven als rivaal/collega van Aysen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoezo? Menno was toch ook niet zo'n 'schreeuwhomo?' Waarom kunnen mensen de karakters niet los zien van hun geaardheid? Niet iedere biseksueel is toch ook zo labiel als Wiet ofwel?
Het is dan vooral het hyperactieve gedoe dat storend is en niet de geaardheid. Maar door juist het prominente homoseksuele personage zo'n dwaas te maken, schets je gewoon zo'n beeld. En dan blijkt de acteur zelf ook nog eens net zo'n grote dwaas te zijn...quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waarom kunnen mensen de karakters niet los zien van hun geaardheid?
Dat zou ik graag willen, maar op een of andere manier worden homoseksuelen, biseksuelen of transgenders altijd zo vervelend irritant typerend neergezet.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 15:13 schreef DeLuna het volgende:
Waarom kunnen mensen de karakters niet los zien van hun geaardheid?
Eerste seizoenen spanagas een van die tweeling flip of tobias was homo in die serie en was niet nichterig of irritant.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat zou ik graag willen, maar op een of andere manier worden homoseksuelen, biseksuelen of transgenders altijd zo vervelend irritant typerend neergezet.
Deden ze in ONM ook. Moet zeggen dat ze het in ATWT nog wel leuk aanpakten, maar helaas kunnen ze de goede weg in Nederland nog niet vinden.
ik ben anders best slecht hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:28 schreef Frey het volgende:
Waarom niet bijvoorbeeld een homoseksuele bad guy?
Ik ga dan heus niet beweren dat alle homo's slechte mensen zijn.
jah dat kijk ik dan weer niet....quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerste seizoenen spanagas een van die tweeling flip of tobias was homo in die serie en was niet nichterig of irritant.
Komt door zijn stem denk ik, heb ik tenminste wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 20:13 schreef rvtm het volgende:
Heerlijk zon labiele en dramatische Laura! Die hebben we gemist.
En Sil doet me op één of andere manier denken aan Robin, het laagbegaafde broertje van Benjamin.
Hmm, Renee was, ondanks dat ze best wel een doos was, best oké neergezet, en haar meeste vriendinnen ook.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 18:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat zou ik graag willen, maar op een of andere manier worden homoseksuelen, biseksuelen of transgenders altijd zo vervelend irritant typerend neergezet.
Deden ze in ONM ook. Moet zeggen dat ze het in ATWT nog wel leuk aanpakten, maar helaas kunnen ze de goede weg in Nederland nog niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |