Waren ze in Parijs- Roubaix al !quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
En knap van Vanmarcke. LottoJumbo toch wel aardig bezig de laatste weken.
Big Hughquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die lollerbrit blijft zichzelf wel verbeteren zeg.
Je hebt gewoon gelijk hoor, mensen als Koffieplanter moeten altijd wat te zeiken hebben. Lotto presteert op dit moment naar hun budget en misschien wel erboven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Iedereen moet negatief lullen over Lotto jumbo anders ben je een 'vermakelijk account' ?
Ik ben zo klaar met die paar gekke op internet die alles aangrijpen om Lotto Jumbo zwart te maken en bij succes zwijgen ze. Het top punt was de Giro dit jaar toen Kruijswijk door zijn eigen fout op zijn bek ging en opeens was het de schuld van de ploeg. Gaat toch fietsen man !
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor, mensen als Koffieplanter moeten altijd wat te zeiken hebben. Lotto presteert op dit moment naar hun budget en misschien wel erboven.
En in de Tour gaan we ook weer knallen.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik ben hier puur voor jouw amusement.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:19 schreef Blik het volgende:
Om eerlijk te zijn vallen users van de categorie koffieplanter eerder onder de categorie vermakelijk account dan een forzaudinese.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 18:03:554. Die gasten van Lotto hadden allemaal een straaljager ingeslikt. reageer retweet
Eigenlijk mogen we er niet om lachen, maar we doen het toch.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:19 schreef Blik het volgende:
Om eerlijk te zijn vallen users van de categorie koffieplanter eerder onder de categorie vermakelijk account dan een forzaudinese.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
#durianriderquote:Op zondag 19 juni 2016 01:49 schreef wimderon het volgende:
Ik zag dat Pujol weer gewonnen heeft in Japan![]()
[ afbeelding ]
altijd die overdrijving in elke zin of column, lijkt mij bijzonder vermoeiend.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:44 schreef wimderon het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 18:03:554. Die gasten van Lotto hadden allemaal een straaljager ingeslikt. reageer retweet
ergens tussen 19 en 20u een samenvatting op omroep Brabant. Via de website van de ster zlm toer kun je die laterna ook nog bekijkenquote:
Krijgen we dan ook nog beelden van Thijs Zonneveld voor de bezemwagen?quote:Op zondag 19 juni 2016 16:55 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
ergens tussen 19 en 20u een samenvatting op omroep Brabant. Via de website van de ster zlm toer kun je die laterna ook nog bekijken
die heb ik eerder deze week al gepostquote:Op zondag 19 juni 2016 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook nog beelden van Thijs Zonneveld voor de bezemwagen?
quote:Op zondag 19 juni 2016 15:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Aldemar Reyes na een geweldige klimtijdrit op Alto de Las Palmas nu vierde in het klassement in de Vuelta, slechts drie tellen achter het podium. Toch nog iemand die Saldarriaga trots kan maken, want Hernan Aguirre zuigt. Kopmanschap voor Valle d'Aosta lijkt me wel vergeven.
Ondertussen is Mauricio Ortega met afstand de beste klimmer in koers en lijken we een rematch van vorig jaar te krijgen. De voorsprong van Sevilla is teruggebracht tot 16 seconden. Bernardo Suaza is plots ook weer tot leven gekomen en staat nu elfde.
Eigenlijk zouden alle fora op fok subfora van klaagbaak kunnen zijn. Lekker zeiken op van alles en nog watquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Iedereen moet negatief lullen over Lotto jumbo anders ben je een 'vermakelijk account' ?
Ik ben zo klaar met die paar gekke op internet die alles aangrijpen om Lotto Jumbo zwart te maken en bij succes zwijgen ze. Het top punt was de Giro dit jaar toen Kruijswijk door zijn eigen fout op zijn bek ging en opeens was het de schuld van de ploeg. Gaat toch fietsen man !
quote:Een week na zijn val in de Ronde van Zwitserland heeft Robert Gesink zijn trainingen voorzichtig hervat. “Mijn herstel loopt niet zoals ik hoopte. Vandaag heb ik na een uur de training afgebroken en in overleg met de medische staf hebben wij afgesproken dat we het rustig dag per dag blijven beoordelen.” vertelt Robert Gesink vanuit Girona.
Lekker naar de Vuelta. Is ook beter voor Kruijswijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Goh, is er eens een renner met zelfvertrouwen, is het weer niet goed...quote:Op maandag 20 juni 2016 10:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Groenewegen stelt in de vk dat hij heeft bewezen dat hij in de Tour thuishoort. Nounou, omdat je n paar etappes wint in de fucking Ster ZLM Toer? Zozo, dan heb je t gemaakt hoor!
Het is vooral zelfoverschatting. Die jongen heeft nog geen enkele koers op een echt hoog niveau gereden. Hij wint allemaal wedstrijden die Theo Bos ook won. Theo Bos had niet veel te zoeken in de Tour.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:32 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Goh, is er eens een renner met zelfvertrouwen, is het weer niet goed...
Denk dat Groenewegen toch ietsje beter is dan Bos en moet het ook nog bewijzen natuurlijk. Maar als je niet de kans krijgt, is het ook lastig jezelf te bewijzen. Zeker als Gesink eventueel niet meedoet dan zie ik geen kwaad om hem gewoon mee te nemen.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is vooral zelfoverschatting. Die jongen heeft nog geen enkele koers op een echt hoog niveau gereden. Hij wint allemaal wedstrijden die Theo Bos ook won. Theo Bos had niet veel te zoeken in de Tour.
Ik zou het proberen. Van Gesink hoef je op dit moment toch weinig te verwachten.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat Groenewegen toch ietsje beter is dan Bos en moet het ook nog bewijzen natuurlijk. Maar als je niet de kans krijgt, is het ook lastig jezelf te bewijzen. Zeker als Gesink eventueel niet meedoet dan zie ik geen kwaad om hem gewoon mee te nemen.
Oh nee, ik zou hem ook absoluut meenemen. Ik vind het alleen wat voorbarig als hij zegt dat hij er echt klaar voor is. Dat weten we niet. Ik denk dat hij in de chaos van de Toursprints nog moeite gaat hebben om in een goede positie aan de sprint te beginnen.quote:Op maandag 20 juni 2016 10:39 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat Groenewegen toch ietsje beter is dan Bos en moet het ook nog bewijzen natuurlijk. Maar als je niet de kans krijgt, is het ook lastig jezelf te bewijzen. Zeker als Gesink eventueel niet meedoet dan zie ik geen kwaad om hem gewoon mee te nemen.
Je kan in ieder geval niet zeggen dat ze er niet voor trainen.twitter:faustocoppi60 twitterde op maandag 20-06-2016 om 10:58:14Barguil: "In Sierra Nevada, I met Kelderman and Gesink who were doing 8 hour rides. That's just silly." (L'Equipe) reageer retweet
Barguil heeft exhter wel een punt natuurlijk, je kunt ook teveel trainen. Wellicht dat dat Kelderman een beetje opbreekt?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:54 schreef TheArt het volgende:
Je kan in ieder geval niet zeggen dat ze er niet voor trainen.twitter:faustocoppi60 twitterde op maandag 20-06-2016 om 10:58:14Barguil: "In Sierra Nevada, I met Kelderman and Gesink who were doing 8 hour rides. That's just silly." (L'Equipe) reageer retweet
Twijfelen aan Coach Luicito.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Barguil heeft exhter wel een punt natuurlijk, je kunt ook teveel trainen. Wellicht dat dat Kelderman een beetje opbreekt?
Hij is klaar voor een eerste deelname, hij is niet klaar voor het winnen van groen plus drie etappes.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Oh nee, ik zou hem ook absoluut meenemen. Ik vind het alleen wat voorbarig als hij zegt dat hij er echt klaar voor is. Dat weten we niet. Ik denk dat hij in de chaos van de Toursprints nog moeite gaat hebben om in een goede positie aan de sprint te beginnen.
Die heeft de mondjes aardig gesnoerd de afgelopen tijd inderdaad. Gesink Tour 2015 en Kruijswijk Giro 2016 waren misschien wel de twee best geprepareerde Nederlandse GT-renners van de afgelopen x jaarquote:Op maandag 20 juni 2016 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Twijfelen aan Coach Luicito.
Giant is toch nog veel meer van de drs. coaches?quote:Op maandag 20 juni 2016 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gesink heeft na z'n val überhaupt nog niet weer op een rijdende fiets gezeten. Alleen thuis in de blokken. Zal wel Vuelta worden.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:54 schreef TheArt het volgende:
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het voor iedereen anders is. Alaphilippe vindt het bijvoorbeeld leuk om trainingen van 300+ kilometer te doen.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Barguil heeft exhter wel een punt natuurlijk, je kunt ook teveel trainen. Wellicht dat dat Kelderman een beetje opbreekt?
quote:Op maandag 20 juni 2016 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Schuld van Heijboer dus.quote:Hoofdbrekens om grillige Kelderman
Grootse prestaties worden afgewisseld met onverklaarbare inzakkers, om vervolgens iedereen weer in zijn wiel te laten sterven. Wilco Kelderman toonde zijn grilligheid deze Ronde van Zwitserland in optima forma.
Zijn onvoorspelbaarheid zorgt bij zijn vaste coach sinds 2012, Mathieu Heijboer, ook soms voor hoofdbrekens. De opbouw via een hoogtestage naar de Ronde van Zwitserland verliep crescendo. Alsof er een wiskundige formule op werd losgelaten reed Kelderman zich afgelopen donderdag met speels gemak in de gele leiderstrui.
„Dat Wilco die een dag later ook weer verloor, is voor ons ook een raadsel. Dit soort mindere dagen had hij vroeger namelijk nooit. Ik denk niet dat het aan een te zwaar verzet lag, zoals hij zelf opperde. Ook in de korte slotetappe verloor hij tijd. Ik heb me afgevraagd of dat zou kunnen komen, omdat hij misschien problemen ervaart op grote hoogtes, al is dat in het verleden ook niet zo geweest”, zegt Heijboer in de wetenschap dat er op vrijdag en zondag ruim boven de 2000 meter geklommen moest worden.
Stress
„Dit is zeker iets wat we in aanloop naar de Tour gaan analyseren. We gaan Zwitserland evalueren en kijken wat we daarmee kunnen in de richting van de Ronde van Frankrijk. We willen vooral dat Wilco de stress van zo’n eerste Tourweek schadevrij doorkomt. Hij moet heel aan de eerste bergrit beginnen en dan kunnen we naar het klassement gaan kijken. Bij hem heeft het echt geen zin om elke dag in zijn oor te schreeuwen dat hij bij de eerste twintig moet zitten om geen tijd te verliezen. Dat werkt averechts. Als Wilco relaxter de Tour in gaat, is de kans op succes met hem alleen maar groter.”
Erg onlogisch inderdaad. De Kelderman van het Rabo Development Team zou een fantastische rittenkaper zijn, die won zelfs nog eens een massasprint, o.a. Nikias Arndt deklasserend.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Schuld van Heijboer dus.
Verder weten ze zelf dus kennelijk ook dat Wielco een sjoker is en gaan ze gewoon voor een klassement in de Tour.
quote:Op maandag 20 juni 2016 17:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad voorstellen dat het voor iedereen anders is. Alaphilippe vindt het bijvoorbeeld leuk om trainingen van 300+ kilometer te doen.
Ik heb het afgelopen jaar in een artikel gelezen waarin hij sprak over z'n pfeiffer en dergelijke, maar ik kan nu alleen dit vinden:quote:
twitter:inrng twitterde op woensdag 22-04-2015 om 16:53:15Second placed Julian Alaphilippe, aka @alafpolak, has been doing 8 hour 300km training rides as prep for the Ardennes reageer retweet
twitter:stefano87 twitterde op zondag 24-04-2016 om 10:30:11@cyclingmole you know Alaphilippe again did a training ride of 315k on his own before the ardennes? Crazy... reageer retweet
Een niet nader te noemen wielerjournalist zou zeggen: 'Ach jongen toch.'quote:Op maandag 20 juni 2016 18:34 schreef Mani89 het volgende:
Al dat hangen en wurgen om van Wilco een klassementsrenner te maken. Laat die hoop nou eens varen en laat die jongen voor etappes rijden.
Wat een heldquote:Op maandag 20 juni 2016 19:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het afgelopen jaar in een artikel gelezen waarin hij sprak over z'n pfeiffer en dergelijke, maar ik kan nu alleen dit vinden:twitter:inrng twitterde op woensdag 22-04-2015 om 16:53:15Second placed Julian Alaphilippe, aka @alafpolak, has been doing 8 hour 300km training rides as prep for the Ardennes reageer retweet
twitter:stefano87 twitterde op zondag 24-04-2016 om 10:30:11@cyclingmole you know Alaphilippe again did a training ride of 315k on his own before the ardennes? Crazy... reageer retweet
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 21:33:18Franse tv beschuldigt #Roglic van mechanische #dopinghttps://t.co/zlAruWRpZG https://t.co/h3vOupAizS reageer retweet
Die gaat met drie uur voorsprong winnen.quote:
Plugge was er al als de kippen bij met een vlijmscherpe counter.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:39 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:volkskrant twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 21:33:18Franse tv beschuldigt #Roglic van mechanische #dopinghttps://t.co/zlAruWRpZG https://t.co/h3vOupAizS reageer retweet
Dit jaar wel een vlakke tijdrit van 16 km, in het voordeel van Costa en een rist andere Axeongoden. Benieuwd of Oomen en De Plus starten trouwens.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die gaat met drie uur voorsprong winnen.
Costa zal de brommer wel weer even aanslingeren inderdaad!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:38 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dit jaar wel een vlakke tijdrit van 16 km, in het voordeel van Costa en een rist andere Axeongoden. Benieuwd of Oomen en De Plus starten trouwens.
Mooi, nu hopen dat Wielco zich niet indekt en stiekem toch voor een 9e plek gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:33 schreef ratatat het volgende:
http://nos.nl/artikel/211(...)-tour-de-france.html
Met Kelderman en in mindere mate ook Groenewegen voor etappewinst.
Kan ook zeker zo interessant zijn.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:46 schreef TLC het volgende:
Jammer voor Gesink, dan maar samen met Kruijswijk een goede Vuelta rijden
Oh zeker. Vuelta is ook altijd genieten. Hoop het echt voor Gesink dat hij daar lekker en goed rijdt. Want wat een pechvogel is het toch.quote:
twitter:lancearmstrong twitterde op maandag 20-06-2016 om 23:34:00Well, I started a podcast. Episode 1: The Forward Podcast with special guest @timalamo - https://t.co/JTnmkqKu9a https://t.co/66YJ6sQZdp reageer retweet
quote:Tijdens een tijdrit rijden jullie toch ook met oortjes?
Victor: "De ploegleiding geeft de tussentijden door. Als je hoort dat je de beste tussentijd hebt, geeft dat extra vleugels."
Yves: "Ze moeten de waarheid zeggen, ook al is het slecht. Als het naarmate de tijdrit vordert, stil wordt in de auto, weet je dat je slecht bezig bent."
Victor: "In een ploegentijdrit is dat nog belangrijker. Op het WK vorig jaar ging het fout. Op de laatste klim, reed ik zo hard als ik kon, maar hoorde ik ploegleider Hans de Clercq voortdurend Go, go Victor zeggen. Ik bleef versnellen. Toen ik wat verder achterom keek, bleek ik iedereen gelost te hebben. Blijkbaar riep Hans How how, Victor. Van inhouden. Een misverstand tussen een West-Vlaming en een Antwerpenaar."![]()
![]()
Yves: "Ook in de proloog zijn die oortjes nuttig. Je laat je dan als het ware leiden door je ploegleider: Links. Vol rechts. Remmen."
Victor: "Tijdens de proloog van Romandië vergat ik mijn oortjes. Ik schatte een bocht verkeerd in en reed pal op een geparkeerde auto. Resultaat: vijf tanden kwijt. Sindsdien zijn de oortjes het eerste wat ik aan heb."
Had liever Strade Bianche gezien, maar een extra Vlaamse wedstrijd kan op zich ook wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:05 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dwars door Vlaanderen wordt een WT koers aldus wielerflits.nl
Strade Bianche wil zelf niet, anders waren ze al lang WT geweest ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:01 schreef Sjoerd102 het volgende:
WEER een vlaamse koers. Liever had ik idd ook een strade bianchi gezien, of de GP Zurich nieuw leven inblazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Demain, on roule
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:01 schreef Mykonos het volgende:
De nummer drie bij het Noors kampioenschap tijdrijden bij de dames:De nummer dertien van het Frans kampioenschap tijdrijden bij de dames:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nummer dertien van het Frans kampioenschap tijdrijden bij de dames:*ril*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Bloedarmoede.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is er met haar gezicht aan de hand
Ik weet dat ze oud is, maar het ziet er hier uit alsof ze al aan het ontbinden is.
zo, das lekker commentaarquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is er met haar gezicht aan de hand
Ik weet dat ze oud is, maar het ziet er hier uit alsof ze al aan het ontbinden is.
Idd, en dat ook nog eens allemaal in pakweg 1 maand tijd. Ddv is een leuke koers hoor, maar toch ook voornamelijk omdat het 1 van de eerste koersen van het jaar is. Verder echt niet WT-waardig en gewoon hetzelfde als de andere koersen in die regioquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Strade Bianche wil zelf niet, anders waren ze al lang WT geweest ja.
En DDV zit ik ook niet op te wachten inderdaad, dan heb je straks met E3, GW, DDV en de Ronde 4 koersen op de kalender staan die allemaal door hetzelfde gebied gaan en eigenlijk niet zoveel verschillen.. Jammer.
De nummer drie bij het Noors kampioenschap tijdrijden bij de dames:Haalt het niet bij Puck MoonenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft wel de leukste koersen van het jaar, dus ik vind het wel prima. Enige eendagskoersen van belang die een beetje vroeg opengebroken kunnen worden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Idd, en dat ook nog eens allemaal in pakweg 1 maand tijd. Ddv is een leuke koers hoor, maar toch ook voornamelijk omdat het 1 van de eerste koersen van het jaar is. Verder echt niet WT-waardig en gewoon hetzelfde als de andere koersen in die regio
De nummer drie bij het Noors kampioenschap tijdrijden bij de dames:Twee kersen op je onderarm, weer eens wat anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zien je ballen eruit na 1 nachtje met die del.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Twee kersen op je onderarm, weer eens wat anders.
LOTTO JUMBO PUNT NL.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:30 schreef Columbiafan het volgende:
Campenaerts is BK tijdrijden geworden.
twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 23-06-2016 om 18:27:01New Belgian Champion time trial: @VCampenaerts #samenwinnen reageer retweet
twitter:LottoJumbo_road twitterde op donderdag 23-06-2016 om 18:27:57After @rogla also @VCampenaerts national champion time trial! reageer retweet
quote:Op donderdag 23 juni 2016 11:50 schreef showtimer het volgende:
Victor: "In een ploegentijdrit is dat nog belangrijker. Op het WK vorig jaar ging het fout. Op de laatste klim, reed ik zo hard als ik kon, maar hoorde ik ploegleider Hans de Clercq voortdurend Go, go Victor zeggen. Ik bleef versnellen. Toen ik wat verder achterom keek, bleek ik iedereen gelost te hebben. Blijkbaar riep Hans How how, Victor. Van inhouden. Een misverstand tussen een West-Vlaming en een Antwerpenaar."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |