Goed bed lijkt me wel heel belangrijk.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 16:06 schreef FreezePop het volgende:
Slechte nacht gehad. Vriendin heeft mini-bed dus de halve nacht op mn rug moeten liggen slapen, drie keer verlamd en wakker worden.
Slaap jij van alprazolam?quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja (alprazolam (zo nodig)).
Jij?
Ja. Bij toeval ontdekt.quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:07 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Slaap jij van alprazolam?
Ik moet echt eens minder benzo's gaan slikken precies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja. Bij toeval ontdekt.
Lang verhaal kort:Fijn dat het helpt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2016 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja (alprazolam (zo nodig)).
Jij?
quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:07 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Slaap jij van alprazolam?
Ik moet echt eens minder benzo's gaan slikken precies.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 13:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja. Bij toeval ontdekt.
Lang verhaal kort:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef 0906 het volgende:
[..]
[..]Dat zijn ook benzo's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapmiddelen zijn ook verre van zaligmakend. Maar na drie keer slaaponderzoek en een aantal keer slaaptrainingen en de conclusies van het laatste slaaponderzoek, hebben we besloten tot af en toe die medicatie, omdat ik anders echt gewoon een wrak ben.quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef sararaats het volgende:
ik slik geen slaapmiddelen. vrees voor nog meer paniek.
Dat is waar. En krijg je nu iets anders in de plaats? Therpie, slaaptraining,...?quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:40 schreef 0906 het volgende:
[..]
Ik niet meer, kreeg een -pam maar dat is geen duurzame oplossing voor de lange termijn.
Niksquote:Op donderdag 14 juli 2016 17:06 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dat is waar. En krijg je nu iets anders in de plaats? Therpie, slaaptraining,...?
nee. morgenavond tot zaterdagochtend.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:05 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Slaapmiddelen zijn ook verre van zaligmakend. Maar na drie keer slaaponderzoek en een aantal keer slaaptrainingen en de conclusies van het laatste slaaponderzoek, hebben we besloten tot af en toe die medicatie, omdat ik anders echt gewoon een wrak ben.
Had jij je slaaponderzoek al gehad eigenlijk?
Maar dat 'haal je overdag in'?quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:18 schreef 0906 het volgende:
[..]
NiksDaarom ben ik ook elke nacht wakker met soms maar 2 a 3 uur slaap.
Datis in elk geval een leuke droom!quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:25 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee. morgenavond tot zaterdagochtend.
ik denk dat ik vannacht ga dromen over mijn zelfgebakken brood hihi. ziet er iig lekker uit.
tuurlijk. ik hou jullie op de hoogte.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:29 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Datis in elk geval een leuke droom!![]()
Laat je weten hoe het ging met je slaaponderzoek?
Het is voor mij ook een mysterie waarom ik niet in slaap kom, als ik slaap vaak maar voor een paar uur, gevolg is dat ik chronisch moe ben en overdag in slaap val. Als zzp'er moet ik s'nachts weer werk inhalen totdat ik quitte sta. Het is niet anders.quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:28 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Maar dat 'haal je overdag in'?
Is er ooit verder gezocht naar het waarom van de slaapproblemen?
Ga je elke dag op hetzelfde uur slapen? JA
Kijk je tv in je bed, zit je op je smartphone,...? NEE
Wat doe je de uren voordat je gaat slapen? WEINIG
Drink je koffie of thee in de uren voor je gaat slapen? NEE
quote:Op donderdag 14 juli 2016 16:42 schreef 0906 het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke is deze dan?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |