Ik heb bouwvergunning voor dezelfde oppervlakte die er nu staat, tekening naar gemeentehuis in dorp en het is geregeld.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, in vergelijking tot eerder werk valt het mee.
[..]
Eenvoudiger dan eerst aanpassen en dan pas een keer een vergunning daarvoor aanvragen? Het hele huis is pas 4 jaar oud, die wil ik niet vervangenEr was gewoon een verdieping nog niet af. Vooral omdat die verdieping gewoon "over" was.
Beetje laat hè.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik dacht al..... ik hoor iets bekends
Eigenlijk het 2e, maar het 1e is ook zeker waar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedoel je dat je deze track te laat draait? Of dat ik het te laat door heb?
Oh, op die fiets.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Foute muziek kan heel tof zijn, met voute muziek heb ik dat totaal niet.
Ja! Zeer tof plan, Piet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
De alternatieve vout show lijkt me ook wel wat, ben alleen bang dat ik geen 2 uur volkrijg daarmee.
Ik hoor niet wat er fout aan is. Sowieso heb ik weinig op met de term "foute muziek".quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Foute muziek kan heel tof zijn, met voute muziek heb ik dat totaal niet.
OK , gup geeft goed voorbeeld nu.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik hoor niet wat er fout aan is. Sowieso heb ik weinig op met de term "foute muziek".
Graag gedaan, Fogel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:31 schreef Fogel het volgende:
Bedankt voor het stuk show dat ik meekreeg
Je bent tot 2 uur 's middags door blijven gaan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
OK , gup geeft goed voorbeeld nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |