Ja, maar gelukkig werken er nu overdag ook wat kabouters. Altijd fijn om terug thuis te komen en er zijn wat dingen afquote:
Oh, er zit aardig schot in. Gat in je hand is inmiddels over neem ik aan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig werken er nu overdag ook wat kabouters. Altijd fijn om terug thuis te komen en er zijn wat dingen af
Maar de brandveiligheid zorg ik zelf voor. Nog maar een paar m2 te gaan en dan is dat deel ook helemaal af.
Gat in mijn duim bedoel je? Ja, is weer bijna heel. Of het heel genoeg is hoor ik vrijdag bij de bloedbankquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, er zit aardig schot in. Gat in je hand is inmiddels over neem ik aan.
Mooi zeg. Dat zou een brokje rust geven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:05 schreef Fogel het volgende:
Trouwens ook de hele bende eens opgemeten zodat de architect de tekeningen aan kan passen op wat het daadwerkelijk is geworden ipv wat het volgens de huidige tekening zou zijn
En die tekeningen gaan dan richting de gemeente voor een vergunningaanvraag om de bestemming van dat deel van het huis aan te passen naar een eigen wooneenheid (en wel zodanig dat ik het huis in tweeen kan splitsen en dat deel kan verkopen als ik dat zou willen).
quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gat in mijn duim bedoel je? Ja, is weer bijna heel. Of het heel genoeg is hoor ik vrijdag bij de bloedbank
Aardig klusje...quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:05 schreef Fogel het volgende:
Trouwens ook de hele bende eens opgemeten zodat de architect de tekeningen aan kan passen op wat het daadwerkelijk is geworden ipv wat het volgens de huidige tekening zou zijn
En die tekeningen gaan dan richting de gemeente voor een vergunningaanvraag om de bestemming van dat deel van het huis aan te passen naar een eigen wooneenheid (en wel zodanig dat ik het huis in tweeen kan splitsen en dat deel kan verkopen als ik dat zou willen).
De papieren van de bank komen binnenkort. Kan het ook zonder verhuur wel trekken, maar extra geld kan zeer zeker geen kwaad. Het deel verkopen ga ik niet aan beginnen voorlopig, maar het geeft wel een meerwaarde bij verkoop van het hele pand, later.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mooi zeg. Dat zou een brokje rust geven.
Ach, beter dan een zaag die denkt dat mijn vinger een plank was. Of erger, een op hol geslagen circelzaag met een beenamutatieambitiequote:Op woensdag 15 juni 2016 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Altijd fijn, gereedschap met een eigen wil.
In Duitsland gaat stuk eenvoudiger gelukkig als er al chalet/huis staat dan is het verder vrij snel geregeld om er nieuw huis neer te planten.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:05 schreef Fogel het volgende:
Hopen dat ze een beetje vaart zetten achter de vergunningen. Dat wil nog wel eens een aardige tijd in beslag nemen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
De papieren van de bank komen binnenkort. Kan het ook zonder verhuur wel trekken, maar extra geld kan zeer zeker geen kwaad. Het deel verkopen ga ik niet aan beginnen voorlopig, maar het geeft wel een meerwaarde bij verkoop van het hele pand, later.
[..]
Ach, beter dan een zaag die denkt dat mijn vinger een plank was. Of erger, een op hol geslagen circelzaag met een beenamutatieambitie
Ach, in vergelijking tot eerder werk valt het mee.quote:
Eenvoudiger dan eerst aanpassen en dan pas een keer een vergunning daarvoor aanvragen? Het hele huis is pas 4 jaar oud, die wil ik niet vervangenquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Duitsland gaart stuk eenvoudiger gelukkig als er al chalet/huis staat dan is het verder vrij snel geregeld om er nieuw huis neer te planten.
Vergunningaanvragen zijn simpel hier. Krijg je binnen 3 weken geen antwoord, dan is het goedgekeurdquote:Op woensdag 15 juni 2016 23:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hopen dat ze een beetje vaart zetten achter de vergunningen. Dat wil nog wel eens een aardige tijd in beslag nemen.
Hou op man, over die cirkelzaag.*ril* Saw.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vergunningaanvragen zijn simpel hier. Krijg je binnen 3 weken geen antwoord, dan is het goedgekeurd
Ik kan er geen betere beschrijving voor vindenquote:
Zal binnenkort Eboman van stal halen...quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan er geen betere beschrijving voor vinden
Dat was wat mij betreft de mooiste beschrijving ooit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik kan er geen betere beschrijving voor vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |