wat vind muis daarvan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben een luie DJ, kijk naar de wave en mix dan beetje op goed geluk met muis.
Ik houd wel van handmatig instarten. Als ik het goed begrijp, kun je de wavs/mp3s een beetje bijsturen qua volume en zo. Ideaal.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben een luie DJ, kijk naar de wave en mix dan beetje op goed geluk met muis.
Normaliseren kan ook in Mixxx...quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd wel van handmatig instarten. Als ik het goed begrijp, kun je de wavs/mp3s een beetje bijsturen qua volume en zo. Ideaal.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Geen idee, die moet gewoon luisteren.
Yep, ik regel per nummer de bas , hoge tonen en gain.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd wel van handmatig instarten. Als ik het goed begrijp, kun je de wavs/mp3s een beetje bijsturen qua volume en zo. Ideaal.
Nope, meteen in de mappen laten zoeken, maar zal wel op stick staan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen Klatsch in huis?
Kan hier ook achter...
Jammer, ik hoor 'm er in gedachten al doorheen lopen...quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb ik, maar niet op deze laptop.
Ik zet 'm weleens aan bij rondje pispot, koelkast en jonko draaienquote:Op woensdag 15 juni 2016 22:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, op zondagochtend als ik weer in bed kruip of als je inval Gup speelt.
Anders nooit...
Dat kan je soms hebben ja. Deze installatie is zo vers, dat alles nog ingeladen moet worden. Net als de vorige keer, alleen zit er nu een SSD in. Dus wéér die bieb inscannen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer, ik hoor 'm er in gedachten al doorheen lopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |