Als jij dat zegt zal dat wel zo zijn dan heh...quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je bent aanwezig geweest. Je vond er niets aan. Hebt er niets van onthouden. Zoekt op internet sites om je gelijk te onderbouwen. Wat er echt in de Bijbel staat heb jij waarschijnlijk geen/ zeer oppervlakig begrip van. Corrigeer me als ik het fout heb.
Niet in die bijbel die ik hadquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het woord kontneuken vind je er toch echt niet in hoor.
Dat bedoel ik dus, in de bijbel staat wel degelijk dat je dan gelijk bent aan een beest ofzoietsquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Als we de discussie over geaardheden even laten voor wat het is. Hoe kun je, met alle wil van de wereld, het nou niet smerig vinden dat een tweetal (ruwe) mannen elkaars achteringang "benaderen". Ik bedoel, met alle respect, het is de smerigste plek des mens body.
Ondanks dat ik wellicht bekend sta als progressief heb ik ook een lichte vorm van smetvrees.²
Die teksten in de Bijbel zijn ook te relativeren, ik vind het altijd walgelijk als homo's als fout en zonde bezien worden. Wat zou ik immers zelf doen als ik een homo was? Echt triest, die veroordelende houding van bepaalde users hierquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, in de bijbel staat wel degelijk dat je dan gelijk bent aan een beest ofzoiets
in elk geval ben je dan érg slecht en zo en blijkbaar ben jij het daar mee eens dus.
Alsof een man en een vrouw zo hygiënisch te werk gaan
Dan vooral zo'n naar vis stinkende vrouwenkut likken.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Als we de discussie over geaardheden even laten voor wat het is. Hoe kun je, met alle wil van de wereld, het nou niet smerig vinden dat een tweetal (ruwe) mannen elkaars achteringang "benaderen". Ik bedoel, met alle respect, het is de smerigste plek des mens body.
Ondanks dat ik wellicht bekend sta als progressief heb ik ook een lichte vorm van smetvrees.²
De bijbel is behoorlijk eng hoor... dat is alles wat ik zei voordat Vaduz weer meteen begon te bléren....quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:52 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Die teksten in de Bijbel zijn ook te relativeren, ik vind het altijd walgelijk als homo's als fout en zonde bezien worden. Wat zou ik immers zelf doen als ik een homo was? Echt triest, die veroordelende houding van bepaalde users hier
En het dan op termen houden als een stokkie past niet in een stokkie, daar draait het juist niet om in eerste instantie.
Veel mensen zijn gek op vis. Maar ik heb nog nooit iemand een drol zien eten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan vooral zo'n naar vis stinkende vrouwenkut likken.
tenzij de ander minderjarig is of geen toestemming geeft, voor de rest gaan ze hun goddelijke gang maarquote:Op donderdag 16 juni 2016 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Niemand heeft het rechte te oordelen over wat 2 andere mensen met hun lichaam doen, zolang ze de algemene openlijke zeden regelgeving in acht nemen boeit het me voor geen meter wat anderen in hun slaapkamer doen en laten.
Dat zeg ik toch, laat ze maar gaan, allemaal, lekker smerig zonder enige vorm van hygiëne.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:58 schreef FANN het volgende:
[..]
tenzij de ander minderjarig is of geen toestemming geeft, voor de rest gaan ze hun goddelijke gang maar
Het is maar wat je wil lezen. Zelf zie ik die teksten als 'oubollig' ik zal het nooit afkeuren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:55 schreef FANN het volgende:
[..]
De bijbel is behoorlijk eng hoor... dat is alles wat ik zei voordat Vaduz weer meteen begon te bléren....
http://www.debijbelzegt.nl/homofilie.htm
Ja, het is maar wat je wil lezen... precies en wat lees je dan?quote:Op donderdag 16 juni 2016 14:59 schreef Faz3D het volgende:
[..]
Het is maar wat je wil lezen. Zelf zie ik die teksten als 'oubollig' ik zal het nooit afkeuren.
Want de Bijbel beschrijft geen manier, waarop wij onze zonden kunnen belijden? Daardoor zullen we allemaal verloren gaan? Of laat de Bijbel juist zien dat we toch nog ergens een keuze hebben?quote:
Over welke zonden heb je het überhauptquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:00 schreef vaduz het volgende:
[..]
Want de Bijbel beschrijft geen manier, waarop wij onze zonden kunnen belijden? Daardoor zullen we allemaal verloren gaan? Of laat de Bijbel juist zien dat we toch nog ergens een keuze hebben?
Over willekeurige.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Over welke zonden heb je het überhaupt
Dat kunnen we niet zo makkelijk zeggen. Maar als het praktiserende homo's waren dan waren ze zondig.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
In mijn ogen waren de slachtoffers van Orlando geen zondaars, wie gaat dat bepalen?
Helemaal niet zondig, dat moeten die gasten even helemaal lekker zelf weten dus.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet zo makkelijk zeggen. Maar als het praktiserende homo's waren dan waren ze zondig.²
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Waarom zijn er anders zoveel christelijke kerken? Elke kerk interpreteert bepaalde zaken op 'hun' manier. Zo heb ik ook een 'eigen' manier van interpreteren.quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, het is maar wat je wil lezen... precies en wat lees je dan?
quote:Op donderdag 16 juni 2016 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat kunnen we niet zo makkelijk zeggen. Maar als het praktiserende homo's waren dan waren ze zondig.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |