Ik zag het ook al op een Amerikaanse zender, weet alleen niet welke het was.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Proof? Niet dat ik het niet wil geloven, maar hij had toch ook vrouw en kinderen. Goed mogelijk dat die spullen van zn dochtertjes zijn dan toch.
Hmmm, was misschien al niet helemaal lekker zoals zijn ex vrouw aangaf en lijkt na de scheiding helemaal doorgedraaid te zijn... Misschien toen ook geradicaliseerd, ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 16 juni 2016 00:21 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik zag het ook al op een Amerikaanse zender, weet alleen niet welke het was.
http://metro.co.uk/2016/0(...)omar-mateen-5943716/
Nee hoor, het schijnt dat Goedmensen ook homo's hatenquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Nieuwsbericht klopt niet, alleen moslims haten homos.
Hij is hard in zijn uitspraken maar hij komt eerlijk op mij over. Als je dit durft te zeggen in het huidige klimaat is je ruggengraat duidelijk niet van papier maché.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:58 schreef ems. het volgende:
Een Amerikaanse predikant die dit soort dingen zegt is nou niet bepaald schokkend.
Is dat iets positiefs? Er lopen zat gekken rond met een ruggengraat van graniet, vooral in gestichten.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is hard in zijn uitspraken maar hij komt eerlijk op mij over. Als je dit durft te zeggen in het huidige klimaat is je ruggengraat duidelijk niet van papier maché.
Ik wil er geen waardeoordeel aan koppelen. Het is een constatering en daar houd ik het bij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:35 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Is dat iets positiefs? Er lopen zat gekken rond met een ruggengraat van graniet, vooral in gestichten.
Je wilt geen waardeoordeel koppelen aan het feit dat iemand roept dat er meer doden hadden moeten vallen?quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil er geen waardeoordeel aan koppelen.
Nee, aan het feit zijn ruggengraat niet van gelei is. Of dat iets goeds of slecht is laat ik in het midden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je wilt geen waardeoordeel koppelen aan het feit dat iemand roept dat er meer doden hadden moeten vallen?
Weinig ruggengraatquote:Op donderdag 16 juni 2016 01:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil er geen waardeoordeel aan koppelen. Het is een constatering en daar houd ik het bij.²
In zijn geval is het iets slechts, maar in het algemeen kan het natuurlijk goed zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, aan het feit zijn ruggengraat niet van gelei is. Of dat iets goeds of slecht is laat ik in het midden.²
Ze hebben een hekel aan de daad die door (sommige) homo's wordt gebezigd.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Nieuwsbericht klopt niet, alleen moslims haten homos.
Als ik zijn tekst zo lees komt hij op mijn over als een Chuck Norris-achtige man. Nors maar op zijn tijd in voor een Caffè latte.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:51 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
In zijn geval is het iets slechts, maar in het algemeen kan het natuurlijk goed zijn.
Wat nou als ik zeg een hekel te hebben aan de daad die door (sommige) moslims word gebezigd? Mag ik dan ook een moskee leegschieten? Want ''begrijpbaar''quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze hebben een hekel aan de daad die door (sommige) homo's wordt gebezigd.²
De logica ontgaat me even. Parkeer deze post even totdat je mij ziet oproepen tot geweld en ik laat blijken dat ik het een goede zaak vind dat er 50 Josjes Brink zijn vermoord. Bruut. Dat heb ik nooit gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat nou als ik zeg een hekel te hebben aan de daad die door (sommige) moslims word gebezigd? Mag ik dan ook een moskee leegschieten? Want ''begrijpbaar''
Wat voegde die opmerking dan toe, als je er eigenlijk niets mee bedoelde? Op mij kwam het over alsof je vindt dat mensen met dit soort extreme uitspraken 'sterke' mensen zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil er geen waardeoordeel aan koppelen. Het is een constatering en daar houd ik het bij.²
Dan moet je niet zo suggestief posten, vriend. Daar sta je om bekend.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De logica ontgaat me even. Parkeer deze post even totdat je mij ziet oproepen tot geweld en ik laat blijken dat ik het een goede zaak vind dat er 50 Josjes Brink zijn vermoord. Bruut. Dat heb ik nooit gedaan.
Ik ben sowieso tegen onnodig geweld. Ik ben volwassen.²
Dit.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Wat voegde die opmerking dan toe, als je er eigenlijk niets mee bedoelde? Op mij kwam het over alsof je vindt dat mensen met dit soort extreme uitspraken 'sterke' mensen zijn.
Constatering. Meer niet. Daar houd ik het bij.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Wat voegde die opmerking dan toe, als je er eigenlijk niets mee bedoelde? Op mij kwam het over alsof je vindt dat mensen met dit soort extreme uitspraken 'sterke' mensen zijn.
Religie en wetenschap kan op zich best samengaan. Het verschil in denken zit hem in het feit dat christenen of moslims denken dat ze het werk van God bestuderen, waar atheïsten denken de natuurwetten te bestuderen.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:55 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Ik vraag mij wel eens af hoe het mogelijk is dat een land met 250 miljoen christenen zo vooruitstrevend kan zijn in wetenschap. Het zal wel liggen aan die 40/50 miljoen mensen in USA die a-religieus zijn. De enorme afstand tussen geloof en wetenschap komt door het fundament van geloof en wetenschap. In de Bijbel staat omschreven: 'zalig zijn zij die niet zien en toch geloven'. De wetenschap staat daar helemaal haaks op en ontleent haar kracht uit feiten. Dus daar hoort ook bij dat je zaken die in de Bijbel en Koran staat in twijfel kunt trekken zonder dat een samenleving die mensen verketterd. We hebben heel veel te danken aan de VS de laatste 50 jaar. Alleen al een kijkje wat Silicon Valley huisvest: heel imposant.
Ik constateer dat mijn laptop aan staat. Daar wou ik het bij laten verder.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Constatering. Meer niet. Daar houd ik het bij.²
Dag mag wel wezen. Maar zoals gezegd ben ik volwassen. Als sinds ik hier post heb ik me altijd uitgesproken tegen geweld. Ik ben wel diegene die als eerst de voorstellen heeft gedaan voor meer Mom and Popstores, een sponsorloop en een garagesale. En ik ben notabene Moslim. Ik ben constructief, terwijl ik anderen politiek zie bedrijven over de ruggen van de slachtoffers. Smakeloos.quote:Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan moet je niet zo suggestief posten, vriend. Daar sta je om bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |