abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2016 @ 00:21:57 #51
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_163051593
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:20 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Proof? Niet dat ik het niet wil geloven, maar hij had toch ook vrouw en kinderen. Goed mogelijk dat die spullen van zn dochtertjes zijn dan toch.
Ik zag het ook al op een Amerikaanse zender, weet alleen niet welke het was.

http://metro.co.uk/2016/0(...)omar-mateen-5943716/
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_163051677
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 00:21 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ik zag het ook al op een Amerikaanse zender, weet alleen niet welke het was.

http://metro.co.uk/2016/0(...)omar-mateen-5943716/
Hmmm, was misschien al niet helemaal lekker zoals zijn ex vrouw aangaf en lijkt na de scheiding helemaal doorgedraaid te zijn... Misschien toen ook geradicaliseerd, ik heb geen flauw idee.
pi_163052055
Predikant mogen ze lekker in Raqqa IS-gebied dumpen daar weten ze wel raad met zo'n overtuigd Christen.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_163052196
Nieuwsbericht klopt niet, alleen moslims haten homos.
pi_163052286
Wordt tijd om dit soort verheerlijking van geweld hard aan te pakken. Gezien de huidige situatie.
pi_163052299
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Nee hoor, het schijnt dat Goedmensen ook homo's haten :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 16 juni 2016 @ 01:30:28 #57
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_163052307
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2016 19:58 schreef ems. het volgende:
Een Amerikaanse predikant die dit soort dingen zegt is nou niet bepaald schokkend.
Hij is hard in zijn uitspraken maar hij komt eerlijk op mij over. Als je dit durft te zeggen in het huidige klimaat is je ruggengraat duidelijk niet van papier maché. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_163052333
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Hij is hard in zijn uitspraken maar hij komt eerlijk op mij over. Als je dit durft te zeggen in het huidige klimaat is je ruggengraat duidelijk niet van papier maché. :{
Is dat iets positiefs? Er lopen zat gekken rond met een ruggengraat van graniet, vooral in gestichten.
  donderdag 16 juni 2016 @ 01:44:24 #59
13462 BansheeBoy
pi_163052401
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:35 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Is dat iets positiefs? Er lopen zat gekken rond met een ruggengraat van graniet, vooral in gestichten.
Ik wil er geen waardeoordeel aan koppelen. Het is een constatering en daar houd ik het bij. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_163052418
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik wil er geen waardeoordeel aan koppelen.
Je wilt geen waardeoordeel koppelen aan het feit dat iemand roept dat er meer doden hadden moeten vallen?
  donderdag 16 juni 2016 @ 01:47:20 #61
13462 BansheeBoy
pi_163052432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:45 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je wilt geen waardeoordeel koppelen aan het feit dat iemand roept dat er meer doden hadden moeten vallen?
Nee, aan het feit zijn ruggengraat niet van gelei is. Of dat iets goeds of slecht is laat ik in het midden. :{

pi_163052434
quote:

[..]

Ik wil er geen waardeoordeel aan koppelen. Het is een constatering en daar houd ik het bij. :{

Weinig ruggengraat :?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_163052473
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, aan het feit zijn ruggengraat niet van gelei is. Of dat iets goeds of slecht is laat ik in het midden. :{

In zijn geval is het iets slechts, maar in het algemeen kan het natuurlijk goed zijn.
  donderdag 16 juni 2016 @ 01:51:14 #64
13462 BansheeBoy
pi_163052474
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:13 schreef JubaUrbicus het volgende:
Ze hebben een hekel aan de daad die door (sommige) homo's wordt gebezigd. :{

donderdag 16 juni 2016 @ 01:52:38 #65
13462 BansheeBoy
pi_163052485
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:51 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

In zijn geval is het iets slechts, maar in het algemeen kan het natuurlijk goed zijn.
Als ik zijn tekst zo lees komt hij op mijn over als een Chuck Norris-achtige man. Nors maar op zijn tijd in voor een Caffè latte. :{

Forum Admin donderdag 16 juni 2016 @ 01:53:21 #66
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_163052490
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ze hebben een hekel aan de daad die door (sommige) homo's wordt gebezigd. :{

Wat nou als ik zeg een hekel te hebben aan de daad die door (sommige) moslims word gebezigd? Mag ik dan ook een moskee leegschieten? Want ''begrijpbaar''
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_163052507
Ik vraag mij wel eens af hoe het mogelijk is dat een land met 250 miljoen christenen zo vooruitstrevend kan zijn in wetenschap. Het zal wel liggen aan die 40/50 miljoen mensen in USA die a-religieus zijn. De enorme afstand tussen geloof en wetenschap komt door het fundament van geloof en wetenschap. In de Bijbel staat omschreven: 'zalig zijn zij die niet zien en toch geloven'. De wetenschap staat daar helemaal haaks op en ontleent haar kracht uit feiten. Dus daar hoort ook bij dat je zaken die in de Bijbel en Koran staat in twijfel kunt trekken zonder dat een samenleving die mensen verketterd. We hebben heel veel te danken aan de VS de laatste 50 jaar. Alleen al een kijkje wat Silicon Valley huisvest: heel imposant.
  donderdag 16 juni 2016 @ 01:56:47 #68
13462 BansheeBoy
pi_163052516
quote:
10s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:53 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wat nou als ik zeg een hekel te hebben aan de daad die door (sommige) moslims word gebezigd? Mag ik dan ook een moskee leegschieten? Want ''begrijpbaar''
De logica ontgaat me even. Parkeer deze post even totdat je mij ziet oproepen tot geweld en ik laat blijken dat ik het een goede zaak vind dat er 50 Josjes Brink zijn vermoord. Bruut. Dat heb ik nooit gedaan. :{

Ik ben sowieso tegen onnodig geweld. Ik ben volwassen.

pi_163052518
quote:

[..]

Wat voegde die opmerking dan toe, als je er eigenlijk niets mee bedoelde? Op mij kwam het over alsof je vindt dat mensen met dit soort extreme uitspraken 'sterke' mensen zijn.
  Forum Admin donderdag 16 juni 2016 @ 01:57:14 #70
pi_163052521
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:56 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De logica ontgaat me even. Parkeer deze post even totdat je mij ziet oproepen tot geweld en ik laat blijken dat ik het een goede zaak vind dat er 50 Josjes Brink zijn vermoord. Bruut. Dat heb ik nooit gedaan. :{

Ik ben sowieso tegen onnodig geweld. Ik ben volwassen.
Dan moet je niet zo suggestief posten, vriend. Daar sta je om bekend.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin donderdag 16 juni 2016 @ 01:57:52 #71
pi_163052530
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Wat voegde die opmerking dan toe, als je er eigenlijk niets mee bedoelde? Op mij kwam het over alsof je vindt dat mensen met dit soort extreme uitspraken 'sterke' mensen zijn.
Dit.
  donderdag 16 juni 2016 @ 01:59:38 #72
13462 BansheeBoy
pi_163052541
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Constatering. Meer niet. Daar houd ik het bij. :{

pi_163052550
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:55 schreef Peter_Rasmussen het volgende:
Ik vraag mij wel eens af hoe het mogelijk is dat een land met 250 miljoen christenen zo vooruitstrevend kan zijn in wetenschap. Het zal wel liggen aan die 40/50 miljoen mensen in USA die a-religieus zijn. De enorme afstand tussen geloof en wetenschap komt door het fundament van geloof en wetenschap. In de Bijbel staat omschreven: 'zalig zijn zij die niet zien en toch geloven'. De wetenschap staat daar helemaal haaks op en ontleent haar kracht uit feiten. Dus daar hoort ook bij dat je zaken die in de Bijbel en Koran staat in twijfel kunt trekken zonder dat een samenleving die mensen verketterd. We hebben heel veel te danken aan de VS de laatste 50 jaar. Alleen al een kijkje wat Silicon Valley huisvest: heel imposant.
Religie en wetenschap kan op zich best samengaan. Het verschil in denken zit hem in het feit dat christenen of moslims denken dat ze het werk van God bestuderen, waar atheïsten denken de natuurwetten te bestuderen.
pi_163052551
quote:
15s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:59 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Constatering. Meer niet. Daar houd ik het bij. :{

Ik constateer dat mijn laptop aan staat. Daar wou ik het bij laten verder.
  donderdag 16 juni 2016 @ 02:01:21 #75
13462 BansheeBoy
pi_163052552
quote:
2s.gif Op donderdag 16 juni 2016 01:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dan moet je niet zo suggestief posten, vriend. Daar sta je om bekend.
Dag mag wel wezen. Maar zoals gezegd ben ik volwassen. Als sinds ik hier post heb ik me altijd uitgesproken tegen geweld. Ik ben wel diegene die als eerst de voorstellen heeft gedaan voor meer Mom and Popstores, een sponsorloop en een garagesale. En ik ben notabene Moslim. Ik ben constructief, terwijl ik anderen politiek zie bedrijven over de ruggen van de slachtoffers. Smakeloos. :N

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')