abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163140635
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 15:22 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik neem aan sarcasme, dus: ga een eind fietsen, het liefst van een ravijn af.
Ik kom hier niet om zielig gevonden te worden want met mij is alles prima. Ik kom hier om die debiele hoax meldingen tegen te spreken.
Zeker was ik sarcastisch maar dat was meer naar een aantal mensen die jou meteen bijvallen. Kijk, dat jij een aantal ervaringen overdrijft dat is niet zo gek in zo'n topic als dit en jouw ervaring met 9/11. Dat je pas na vijf dgen meldt dat je een gebouw oid niet uitmocht en een agent melding maakte over een schietpartij, dan is dat wel gek dat je dat niet eerder meldde waar je zelfs bij het ziekenhuis was geweest
  zondag 19 juni 2016 @ 16:44:19 #202
114112 Fiddlergurl
MegaFluiter!
pi_163140938
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zeker was ik sarcastisch maar dat was meer naar een aantal mensen die jou meteen bijvallen. Kijk, dat jij een aantal ervaringen overdrijft dat is niet zo gek in zo'n topic als dit en jouw ervaring met 9/11. Dat je pas na vijf dgen meldt dat je een gebouw oid niet uitmocht en een agent melding maakte over een schietpartij, dan is dat wel gek dat je dat niet eerder meldde waar je zelfs bij het ziekenhuis was geweest
Nee sorry, ik laat me niet weer verleiden, jij hebt gelijk. Ik zuig alles uit mijn duim, jij zal beter weten hoe het allemaal is gegaan dan ik.
Je hebt helemaal gelijk. Excuses dat ik zelf bepaal wat ik vertel en wanneer.

Mijn ervaring met 911? Die heb ik gelukkig niet. Ik ken wel iemand die dat wel heeft.

Ik stop nu met posten in dit topic. Ik ben voldoende belachelijk gemaakt en heb er niet zoveel zin meer in.
Mochten jullie ooit van dichtbij zoiets meemaken: succes. Ik hoop dat de mensen met de grote bek eens dik in hun broek schijten van angst. Dan begrijp je het misschien.

[ Bericht 4% gewijzigd door Dance99Vv op 19-06-2016 17:01:42 ]
“I'm just like anyone. I cut and I bleed. And I embarass easily.” M.J.J.
[quote]Op woensdag 12 augustus 2009 21:21 schreef ... het volgende:
Is fiddlergurl nog een kloon van Paul?
pi_163140979
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Nee sorry, ik laat me niet weer verleiden, jij hebt gelijk. Ik zuig alles uit mijn duim, jij zal beter weten hoe het allemaal is gegaan dan ik.

Mijn ervaring met 911? Die heb ik gelukkig niet. Ik ken wel iemand die dat wel heeft.
Stel je niet aan en haal adem
  zondag 19 juni 2016 @ 16:51:09 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163141138
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:44 schreef Fiddlergurl het volgende:

[..]

Ik stop nu met posten in dit topic. Ik ben voldoende belachelijk gemaakt en heb er niet zoveel zin meer in.
Mochten jullie ooit van dichtbij zoiets meemaken: succes. Ik hoop dat de mensen met de grote bek eens dik in hun broek schijten van angst. Dan begrijp je het misschien. Idioten.
je bent best emo, terwijl anderen het zakelijk benaderen.
  zondag 19 juni 2016 @ 16:54:54 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163141224
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Stel je niet aan en haal adem
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:51 schreef THEFXR het volgende:

[..]

je bent best emo, terwijl anderen het zakelijk benaderen.
Waarom zou het niet kunnen dat zij getuige was van de situatie daar?

Ze werd al aardig afgeschilderd als leugenaar en dan kan ik me best voorstellen dat je zo gaat reageren.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_163141278
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

Ze werd al aardig afgeschilderd als leugenaar en dan kan ik me best voorstellen dat je zo gaat reageren.
Ow ik twijfel er niet aan dat zij in Orlando is en ik twijfel er ook niet aan dat zij zaken meegekregen heeft van deze moordpartij

Ik geloof ook geen fck van een zogenaamde hoax of wat dan ook, simpel gedoe van een groep standaard gebruikers
  zondag 19 juni 2016 @ 17:00:11 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163141356
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:54 schreef theguyver het volgende:

[..]

[..]

dat zeg ik toch niet, leer lezen!!
pi_163141681
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Dat je pas na vijf dgen meldt dat je een gebouw oid niet uitmocht en een agent melding maakte over een schietpartij, dan is dat wel gek dat je dat niet eerder meldde waar je zelfs bij het ziekenhuis was geweest
Bij een hoax is alles gek, de kleur van de pixels, het gebruikte lettertype, de regelspatiering, alles kan uit de kast gehaald worden om er maar voor te zorgen dat het niet aannemelijk is dat het geen hoax is.
  zondag 19 juni 2016 @ 17:19:40 #209
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163141691
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Ow sorry je noemde haar emo.
Wat ook nergens op slaat!
  zondag 19 juni 2016 @ 17:26:41 #210
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163141797
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:00 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Inderdaad.

Er is niemand die fg voor leugenaar uitmaakt. Ik heb het niemand zien doen, dat is in een slachtofferrol kruipen. Er zijn mensen die grote twijfels bij het gebeuren hebben verder valt niemand haar aan. Al zou ik zelf aanwezig zijn geweest, dan zou ik nog niet zomaar klakkeloos aannemen dat wat ik gezien heb,zo is zoals de media ons laat zien, ik wellicht iets gezien heb wat ze graag willen dat ik het zag, bovendien dat dit best eens door de overheid in scène kan zijn gezet. Ik zou mijn geheugen uitpluizen wat heb ik nou echt gezien?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163141839
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:26 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad.

Er is niemand die fg voor leugenaar uitmaakt. Ik heb het niemand zien doen, dat is in een slachtofferrol kruipen. Er zijn mensen die grote twijfels bij het gebeuren hebben verder valt niemand haar aan. Al zou ik zelf aanwezig zijn geweest, dan zou ik nog niet zomaar klakkeloos aannemen dat wat ik gezien heb,zo is zoals de media ons laat zien, ik wellicht iets gezien heb wat ze graag willen dat ik het zag, bovendien dat dit best eens door de overheid in scène kan zijn gezet. Ik zou mijn geheugen uitpluizen wat heb ik nou echt gezien?
Grappig, dus zelfs als het voor je ogen voltrekt ,dan geloof je nog steeds liever de youtubefilmpjes die HOAX schreeuwen dan dat je je eigen ogen gelooft :?

Dat is wel de overtreffende trap van ontkenning :)
pi_163141856
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

emo mag alleen als argument voor een hoax ;)
  zondag 19 juni 2016 @ 17:31:38 #213
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_163141875
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:29 schreef Wantie het volgende:

[..]

Grappig, dus zelfs als het voor je ogen voltrekt ,dan geloof je nog steeds liever de youtubefilmpjes die HOAX schreeuwen dan dat je je eigen ogen gelooft :?

Dat is wel de overtreffende trap van ontkenning :)
FYI ik haal meer info van CNN & co dan van de alternatieve kanalen. Hoeft niemand me voor te kauwen, deze beelden zeggen genoeg.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_163141927
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

FYI ik haal meer info van CNN & co dan van de alternatieve kanalen. Hoeft niemand me voor te kauwen, deze beelden zeggen genoeg.
Precies, dus wat je zelf hebt gezien telt minder zwaar bij je..

En dat is best apart.
  zondag 19 juni 2016 @ 17:36:14 #215
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_163141976
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Wat ook nergens op slaat!
jij slaat nergens op
pi_163142189
als jullie beiden niet gaan slaan is er geen probleem, toch?
  zondag 19 juni 2016 @ 17:56:21 #217
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_163142331
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 17:49 schreef Wantie het volgende:
als jullie beiden niet gaan slaan is er geen probleem, toch?
Laten we het daar maar bij houden. Goede afsluiting.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator zondag 19 juni 2016 @ 18:31:54 #218
249559 crew  Lavenderr
pi_163142979
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 16:19 schreef Summers het volgende:
This guy drops the bomb on them all Charlie Hebdo, Sandy Hook, Boston, Bataclan, Orlando pulse, you name it, he truth bombs them all LIVE on Press TV

Ohhh! Nou, ik ben om hoor. Orlando en al die andere shootings zijn niet gebeurd.
Dankjewel voor deze verhelderende youtube.
"They pushing forward the gay-agenda". Door er alvast 49 te vermoorden?
pi_163148532
pi_163149857
Dat het dodental gedurende de nacht bijgesteld is, is al genoeg om het een hoax te noemen? Aantallen slachtoffers bij rampen worden regelmatig aangepast, niet alleen naar boven maar ook naar beneden. Bijvoorbeeld als een vermiste onder verschillende namen wordt opgegeven.
pi_163150558
tja, zelfs google resultaten van nieuwsberichten worden gebruikt om maar geen echt onderzoek naar de aanslag en de toedracht te doen...
  maandag 20 juni 2016 @ 00:14:35 #222
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_163152692
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 22:31 schreef Fixers het volgende:
Dat het dodental gedurende de nacht bijgesteld is, is al genoeg om het een hoax te noemen? Aantallen slachtoffers bij rampen worden regelmatig aangepast, niet alleen naar boven maar ook naar beneden. Bijvoorbeeld als een vermiste onder verschillende namen wordt opgegeven.
Zeker bij grote aantallen, het is niet zo dat ze gelijk bij elkaar neer gelegd worden om even na te tellen.
Men vergeet verwarring en vermisten etc.
Vaak zeggen de nieuws berichten, tot dusver zoveel doden, maar men vermoed dat het dodental nog op loopt.
Veel liggen nog in het ziekenhuis en sommige er van zijn er zwaar aan toe.
Het kans zelfs leiden dat een persoon ook maanden of misschien wel jaren later door de gevolgen overlijd.
  maandag 20 juni 2016 @ 08:28:37 #223
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_163155598
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:07 schreef Wantie het volgende:

[..]

Want in het verleden werden maatregelen door de bevolking beantwoord met wapengekletter?

Ik ken dit argument, maar vind dat die kant noch wal raakt.
Heb je nog nooit van de onafhankelijkheidsstrijd tegen Engeland en de Amerikaanse burger oorlog gehoord in Amerika ?
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 20 juni 2016 @ 08:38:50 #224
433749 Konijntjuh
pi_163155667
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:17 schreef Wantie het volgende:

[..]

Maar het complot is juist dat de wapenindustrie er voor zorgt dat overheden een illusie van onveiligheid creëren zodat er meer wapens verkocht kunnen worden.
Denk je nu dat de wapen industrie er om maalt aan wie ze wapens verkopen? Zolang ze maar een goede afzet markt hebben en dit kan intern zijn, maar als de interne markt gedestabiliseerd word door het overheidsbeleid verwachten ze wel dat daar wat tegen over komt te staan door de overheid.

Bijvoorbeeld de aantallen van de AR- 15 die op de interne (particuliere) markt gekocht worden in Amerika, deze op te kopen te compenseren en deze bijvoorbeeld te leveren aan de Mexicaanse overheid onder andere, dit dan onder het kopje van een politieke strijd tegen de drugskartels.

Dus als ik als overheidsfunctionaris met jou als de wapenfabrikant in overleg ga, om jou stem te hebben voor een "voor" stem tegen het aanscherpen van de wapenwet. Dan zorg ik al via mijn connecties dat wat jij als verlies zou leiden op de interne markt word opgevuld met de externe markt, dit door eventueel een campagne te voeren om meer geld te verkrijgen of budget verkrijgen voor een nog intensievere samenwerking met de Mexicaanse overheid tegen de drugskartels

[ Bericht 3% gewijzigd door Konijntjuh op 20-06-2016 09:01:34 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 20 juni 2016 @ 08:55:42 #225
433749 Konijntjuh
pi_163155832
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 13:39 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niet dat het zo lastig is?
Obama strijd om automatische vuurwapens aan banden te leggen in de VS.
Ik snap niet waarom je zo'n ding in huis moet hebben, als iemand mij dat hier kan uitleggen!

Ik blijf er bij toen de wetgeving werd ingevoerd was er niet een zwaarder wapen dan een musket.
Kan ik je niet uitleggen, ik ben geen Amerikaan en dan zit er verschil in zienswijze onder de Amerikanen per staat, per regio en per stedelijk gebied (hiermee bedoel het maakt wel uit of je in een beveiligde sub urb of yuppen of ghetto gebied woont).

Ook behoor je het niet te bekijken vanuit een Nederlands perspectief wij zijn heel anders opgevoed, we staan meer van de wapens af. Maar dit geldt niet voor alle delen van de wereld, in sommige delen van de wereld ben je weer niks waard als je geen AK 47 of beter hebt.
Hoe stout is Konijntjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')