SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Tis niet zo heel moeilijk meer, af en toe nog zwaar. Maar nu weer gaan roken zie ik gewoon niet zitten, tis zonde van de tijd en moeite die erin zit om te stoppen.quote:
Ik had niet echt een keuze, ik heb t er letterlijk benauwd van, als ik doorrook lig ik over 10 of 15 jaar aan de zuurstof.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het heeft Symph, naast de andere voordelen, veel rust gegeven dat hij gestopt is. Niet meer steeds zorgen dat je genoeg sigaretten hebt, nog even langs het tankstation, activiteiten onderbreken om naar buiten te gaan om te roken... In het dagelijkse leven mist hij het roken na een jaar totaal niet en hij vindt het inmiddels ook smerig ruiken.
roken is voor mij ook een belemmering geworden nu je nergens meer mag roken een concert of restaurant bezoeken zonder dat ik kan roken is voor mij al een reden om niet te gaanquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Het heeft Symph, naast de andere voordelen, veel rust gegeven dat hij gestopt is. Niet meer steeds zorgen dat je genoeg sigaretten hebt, nog even langs het tankstation, activiteiten onderbreken om naar buiten te gaan om te roken... In het dagelijkse leven mist hij het roken na een jaar totaal niet en hij vindt het inmiddels ook smerig ruiken.
Gup is leuk voor avondjes waarbij veel luisteraars aanwezig zijn maar er geen dj wilt/kan draaien.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:53 schreef Karzai het volgende:
gup kan je ook wel mee stoppen volgens mij is tot de enige die daar nog naar luistert
Ik blow alleen nog, en dat kan toch niet op die plekkenquote:Op woensdag 15 juni 2016 17:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
roken is voor mij ook een belemmering geworden nu je nergens meer mag roken een concert of restaurant bezoeken zonder dat ik kan roken is voor mij al een reden om niet te gaan
En de andere pretpakketjes dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik blow alleen nog, en dat kan toch niet op die plekken
En ook in de weekenden, amper doordeweeks.
Lekker zout...quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:49 schreef Karzai het volgende:
te veel vissaus gebruikt bami is niet meer te vreten
quote:
Bami met vissaus? Smaakt dat überhaupt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 18:49 schreef Karzai het volgende:
te veel vissaus gebruikt bami is niet meer te vreten
smaakmaker voor de groente maar erg zoutquote:Op woensdag 15 juni 2016 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Bami met vissaus? Smaakt dat überhaupt?
nummer was ook niet om aan te horen vind deze beterquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:06 schreef Melting het volgende:
Tactisch slecht gekozen kleur hoes, of kleur van het kapsel van Sjors Bakker.
Het was een plaat die ik nog niet kende van GBS.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
nummer was ook niet om aan te horen vind deze beter
Ah...quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
https://www.powned.tv/
Mamma appelsapje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:32 schreef MadMaster het volgende:
Zanger moest womanizer spelen, maar was zo gay als een draaideur...
Mooi zo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:35 schreef Rafeiro het volgende:
En toen wist ik even geen onzinnige bijdehante opmerking meer
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Softijs met spicks en specks...
[ afbeelding ]
Kijk nou...quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:42 schreef ToT het volgende:
Ondersteunende genotsmiddelen?Huh? Wat?
Hee peeps!
Heb je die nodig dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:42 schreef ToT het volgende:
Ondersteunende genotsmiddelen?Huh? Wat?
Hee peeps!
quote:
quote:
Jammer van die bankpas, verder klinkt het goed...quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:45 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker, zeker!
Alleen wat problemen met een verloren bankpas en gedoe met bureaucratie, maar buiten dat is het echt genieten samen hier.
En de koraalrif hier....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OMFG!!!!
Ladingen foto's gemaakt, morgen duik ik met m'n GoPro het water in.
Ook een classic...quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat een cover van deze plaat was. Ik hoorde het net ook.
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jammer van die bankpas, verder klinkt het goed...
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker, zeker!
Toffe dingen gezien, toffe mensen ontmoet...
Ik word hier alleen lek geprikt door ladingen muggen, terwijl ze mijn vriendin helemaal met rust laten!quote:
Mij lusten ze gelukkig ook nooit hier, in Azië en in de USA.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik word hier alleen lek geprikt door ladingen muggen, terwijl ze mijn vriendin helemaal met rust laten!
Moet ook gebeuren.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar ik was even koffie ritselen...
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:56 schreef Rafeiro het volgende:
De spruit probeerde net ook wat te typen, maar dat werd niet wat
En toch vind ik deze 1 van de mindere Bondmuziekjes.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Altijd grappig hoe ze in die filmtracks de James Bond tune er in weten te proppen...
slaapze.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:00 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik ga weer proberen te slapen!Fijne avond verder, peeps!
Have fun, duik ze morgen!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:00 schreef ToT het volgende:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:00 schreef ToT het volgende:
12 op een dag?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doortanken, quotum moet gehaald worden...
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doortanken, quotum moet gehaald worden...
Heel behoorlijk naar Streetlife ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Intro klinkt erg als Streetlife...
Twijfelde daarom even welke het was...quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heel behoorlijk naar Streetlife ja.
Eej ToT!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:00 schreef ToT het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:12 schreef Melting het volgende:
http://www.extasetilburg.nl/?tribe_events=beter-dan-gup
Zou het echt?
Correct.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
Herman Brood - I Love You Like I Love Myself
Ik weet het sowieso niet. Pas als jij het zegt, denk ik, oh ja, die!quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twijfelde daarom even welke het was...
Soms denk ik ook van 'Waarom weet ik dit?'.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik weet het sowieso niet. Pas als jij het zegt, denk ik, oh ja, die!
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Melt, doe je ook verzoekjes?
Dan zou ik straks graag weer eens VLC met Unknown willen horen.
Is het toch nog ergens goed voor.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms denk ik ook van 'Waarom weet ik dit?'.
Zinloze info, tenzij Melting dit soort oldies draait...
We zeggen wel wat over elfletterig, maar jij kan er zelf ook wat van. Je hebt het binnen een paar seconden gepost. En correct.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms denk ik ook van 'Waarom weet ik dit?'.
Zinloze info, tenzij Melting dit soort oldies draait...
Ik heb decennia lang bijna alles wat in de Top 40 kwam gekocht en gedraaid.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
We zeggen wel wat over elfletterig, maar jij kan er zelf ook wat van. Je hebt het binnen een paar seconden gepost. En correct.
Kortere titels graag...quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:18 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of je de volgende ook weet, Mad.
Dan wordt je op je wenken bediend.quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Fire - Weet het wel, pas nog gevragd in MUz Trivia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |