Eigen vermogen is iets anders als Vrij besteedbaar vermogen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:37 schreef bleyenburg het volgende:
autopoetser op FNC: waarom 15K lenen als je een EV van 47K hebt?
Tja... ze geven aan dat ze ook een aantal machines gaan vervangen. Dit gaat misschien grotendeels met eigen middelen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:37 schreef bleyenburg het volgende:
autopoetser op FNC: waarom 15K lenen als je een EV van 47K hebt?
quote:Daarnaast zal er een klein gedeelte van het krediet worden gebruikt voor de vernieuwing van een aantal machines
De netto omzet is vorig jaar ligt gedaald t.o.v. het jaar ervoor (-0,07%). Idem voor de bruto winst (-0,10%). Er is hard gesneden in personeelskosten. Als je de cijfers uit 2015 vergelijkt met die uit 2013, dan ziet het er best aardig uit. Alleen weet je niet hoe eerlijk de vergelijking 2013 v. 2015 is. Dat het bedrijfsresultaat redelijk stabiel is gebleven, lijkt mij wel positief. Ik denk dus dat je gelijk hebt: de cijfers zien er redelijk uit.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:20 schreef djh77 het volgende:
Ook nieuwe op FNC: autopoetsen. Klein bedrag. Cijfers zien er redelijk uit
Dank je, ik denk toch dat ik niet mee doe.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:04 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
Ik zal het even simpel uitleggen, misschien zie je die mindfulness tijdschriften wel eens liggen? Dit bedrijf focust zich op meer geld (a 300 euri ofzo) te vragen voor de inhoud van die boekjes door een webbased tool te maken en het met veel gebakken lucht te verkopen.
(Heb het ook niet gelezen, maar de trend mindfulness is alweer over)
Nu pas, meer dan 24 uur nadat het bedrag gestort is...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:28 schreef djh77 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan je wel zien wie er betaald heeft. Niet op je bankafschrift, maar wel op het dashboard: Tab: Investeringen en betalingen. Het dashboard loopt alleen soms een paar dagen achter op de betaling.
Normaal duurt dat een week, dus 24 uur is zeer snel voor FNCquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:33 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Nu pas, meer dan 24 uur nadat het bedrag gestort is...
E 1.300 opgehaald in 6 uur. Project nu al mislukt??? In dit tempo hebben ze 64 dagen nodig om 250K op te halen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:52 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op GvE: https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=14650
Woosh5 your mental workout
Leendoel: Groei
Classificatie: 6s
G-PD percentage: 0,05
Creditsafe score: 45
Kredietbedrag: ¤ 250.000
Product: Conv. Lening
Rente per jaar: 8,0%
Looptijd: 60 maanden
Cryptisch voor een project in de problemen? Of heb je je aardbeien nog wel mee naar huis kunnen nemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:07 schreef obligataire het volgende:
Vandaag weer iets geleerd: dat je met kaplaarzen door aardbeienvelden kunt baggeren.
Hopelijk kijken ze Collin iets kritischer naar de cijfers dan naar hun eigen proza.
Het is dan ook een product (deconverteerbare lening) wat niet heel veel met crowdfunding te maken heeft in mijn ogen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:11 schreef djh77 het volgende:
[..]
E 1.300 opgehaald in 6 uur. Project nu al mislukt??? In dit tempo hebben ze 64 dagen nodig om 250K op te halen.
Daar zouden de platformen mee moeten adverteren! Niet “Wij hebben al 100 projecten succesvol gefinancierd” maar “Wij hebben al 100 projecten succesvol afgerond”. Dat is pas iets om trots op te zijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:42 schreef didi80 het volgende:
Even een goed nieuws bericht:
Project 3222 van GvE is volledig terugbetaald.
Altijd fijn om te zien dat er projecten zijn die succesvol afgerond worden.
Haha, Zij kunnen inderdaad de eerste zijn met het brengen van afgeronde projecten als succes. Zo'n beetje het enige en oudste platform met projecten die succesvol afgelost zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:03 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Daar zouden de platformen mee moeten adverteren! Niet “Wij hebben al 100 projecten succesvol gefinancierd” maar “Wij hebben al 100 projecten succesvol afgerond”. Dat is pas iets om trots op te zijn!
(GvE, doe er je voordeel mee)
Raar verhaal zeg, daar ga ik niets doen op deze manier.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:45 schreef ZeKraut het volgende:
Weer een nieuwe uitleenvariant, bij Capital Circle (lekker verwarrende naam):
Subway Wageningen volgeschreven op 7,5%, NU onderbieden 7% ...
de condities voor investeerders worden beter en beter, pfff
Eens. Er zijn platformen die het project een succes noemen op het moment dat ze al het geld van de investeerders binnen hebben, en overgemaakt hebben aan de aanvrager. Naar mijn idee begint het dan pas, en mag je dat nog geen succesvol project noemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:03 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Daar zouden de platformen mee moeten adverteren! Niet “Wij hebben al 100 projecten succesvol gefinancierd” maar “Wij hebben al 100 projecten succesvol afgerond”. Dat is pas iets om trots op te zijn!
(GvE, doe er je voordeel mee)
Ik heb zelf ook nog geen afgeronde projecten bij andere platformen. Bij GvE al meerdere inmiddels. Ben er ook wel benieuwd of andere mensen al wel afgeronde projecten hebben bij KOM, Collin etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 17:11 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Haha, Zij kunnen inderdaad de eerste zijn met het brengen van afgeronde projecten als succes. Zo'n beetje het enige en oudste platform met projecten die succesvol afgelost zijn.
Volgens mij hebben KOM, Collin, IVM en ook FNC nog geen geheel succesvol afgeloste projecten. Of vergis ik me daar in?
Ik heb alleen afgeronde projecten bij ... Lendico.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:30 schreef didi80 het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog geen afgeronde projecten bij andere platformen. Bij GvE al meerdere inmiddels. Ben er ook wel benieuwd of andere mensen al wel afgeronde projecten hebben bij KOM, Collin etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |