Dat bedoel ikquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach en als je dan toch al in de kreukels ligt maakt dat dan ook niet meer uit.
Wordt bij het Kruidvat verkocht in een pot van 500 pillenquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:34 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar hoef je niet bang voor te zijn.
the needle tears a hole,that old familiar stingquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof het die junks om de naald te doen is
Ja, de dosis is superlaag in die pilletjes. Ik slikte in totaal iets van 1.5-2mg per keer volgens mij.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wordt bij het Kruidvat verkocht in een pot van 500 pillen
Je kan ook zoutinjecties geven.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alsof het die junks om de naald te doen is
Wtfquote:
Boom headfuckquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, in je voorhoofd, voor bagel head.
Druk op werk?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:23 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja al is de vraag of ik uberhaupt weer enigszins slaap, is de laatste tijd niet veel![]()
Probeer te achterhalen waar het door komt maar helaas nog niet echt met succes
quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, twee weken terug voor de tiende keer geweest. Heb een tijdje niet kunnen doneren, maar nu wel weer.
Ja maar juist werken vind ik leukquote:
Ik dacht dat jij juist wel regelmatig op stap ging enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar juist werken vind ik leukIk denk dat het probleem is dat ik op het moment niks heb om naartoe te leven. Dus ik pieker nogal hoe of wat de komende tijd. Het alleen thuis zitten begint een beetje op te breken en ben bang dat daar de komende tijd niks aan veranderd.
Doe ik ook, ik ben hele weekenden weg, dingen doen, stappen etc maar ik schiet er helemaal niks mee op blijkbaar. Dus nu begin ik een beetje bang te worden dat ik er over een half jaar nog zo bij zit. Allemaal heel gezellig in de weekenden hoor, maar helaas is het ook doordeweeks en zijn niet alle weekenden 100% gevuld..quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij juist wel regelmatig op stap ging enzo.
Hoe bedoel je dat? Niets om naar toe te leven in je dagelijks leven of in 'het grote plaatje'?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar juist werken vind ik leukIk denk dat het probleem is dat ik op het moment niks heb om naartoe te leven. Dus ik pieker nogal hoe of wat de komende tijd. Het alleen thuis zitten begint een beetje op te breken en ben bang dat daar de komende tijd niks aan veranderd.
Hmm, klinkt alsof je een oneindig veel actiever leven hebt dan ik. Wat wil je nog meer dan, als je al zat te doen hebt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:59 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Doe ik ook, ik ben hele weekenden weg, dingen doen, stappen etc maar ik schiet er helemaal niks mee op blijkbaar. Dus nu begin ik een beetje bang te worden dat ik er over een half jaar nog zo bij zit. Allemaal heel gezellig in de weekenden hoor, maar helaas is het ook doordeweeks en zijn niet alle weekenden 100% gevuld..
wowquote:Op woensdag 15 juni 2016 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
10 keer, wat heb je uitgezocht?
Ik heb volgende week mijn 79e keer dus de keer daarna weer een soort van jubileum!
Grote plaatje, ik wil niet nog een half jaar alleen thuis zitten, geen vakantie kunnen plannen, geen leuke dingen doen (met vrienden uitgaan daargelaten). Nu onderneem ik dus al best veel maar vooralsnog zonder resultaat en volgens mij maak ik me daar onbewust nogal druk over.quote:Op woensdag 15 juni 2016 19:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Niets om naar toe te leven in je dagelijks leven of in 'het grote plaatje'?
Ik wil iemand in mijn leven hebben waar ik iets mee op kan bouwen of leuke dingen mee kan doen. Met vrienden me eindeloos lam zuipen en stappen is ook leuk, maar daar zit natuurlijk 0,0 toekomst in. Daarbij hebben mijn vrienden ook wel eens wat anders te doen waardoor ik ook wel eens alleen thuis overblijfquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, klinkt alsof je een oneindig veel actiever leven hebt dan ik. Wat wil je nog meer dan, als je al zat te doen hebt?
Hoe lang is het nu uit?quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wil iemand in mijn leven hebben waar ik iets mee op kan bouwen of leuke dingen mee kan doen. Met vrienden me eindeloos lam zuipen en stappen is ook leuk, maar daar zit natuurlijk 0,0 toekomst in. Daarbij hebben mijn vrienden ook wel eens wat anders te doen waardoor ik ook wel eens alleen thuis overblijfDaar kan ik heel slecht tegen..
Oh, je bedoelde relatie vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 20:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik wil iemand in mijn leven hebben waar ik iets mee op kan bouwen of leuke dingen mee kan doen. Met vrienden me eindeloos lam zuipen en stappen is ook leuk, maar daar zit natuurlijk 0,0 toekomst in. Daarbij hebben mijn vrienden ook wel eens wat anders te doen waardoor ik ook wel eens alleen thuis overblijfDaar kan ik heel slecht tegen..
Half jaartje..quote:
Oh ja dat is ook zoquote:Op woensdag 15 juni 2016 20:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde relatie vinden.
Maar als je uit '89 komt, je hebt dan nog tijd zat toch, en je was toch nog maar net vrijgezel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |