Dit. Echtquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een type wat reizen af blijft wisselen met werken met pappie en mammie als veilige haven. Totdat pappie en mammie er op een dag genoeg van krijgen. Dan is hij gedoemd tot een kudtleven.
Sow. je hebt haar aangesproken?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb je nog steeds abn en eindigend 357?
is alweer anderhalf jaar geeden bruhquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sow. je hebt haar aangesproken?
Even vragen wat ze van je armband vond?
die stond redelijk vooraan toen de hoofden uitgedeeld werden jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie kaaklijn, goeie schedel, goeie baardgroei, goeie huidskleur
Ja man, kom ik met mijn conehead aan gvdquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die stond redelijk vooraan toen de hoofden uitgedeeld werden ja
wat lolquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is alweer anderhalf jaar geeden bruh
kijk even dan nuquote:
Zou als ouder ook niet willen fungeren als thuishaven voor meer dan één tussenjaar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Echt
Die snapt het 'normale' leven gewoon niet.
jongen ik ben fakking verliefdquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja man, kom ik met mijn conehead aan gvd
[..]
wat lol![]()
en daar denk je nu nog aan
om vervolgens alles te verneuken door een traantje te tatoeërenquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Goeie kaaklijn, goeie schedel, goeie baardgroei, goeie huidskleur
quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is alweer anderhalf jaar geeden bruh
laat zien dat ding schatquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb wel mn red leather bracelet om vandaag special voor haar
Hoopte dr te zien ;:(((
Echt? Op een treinmeisje? ik ken dit verhaal niet maar als dit 1,5 jaar geleden is en je nu nog verliefd bent vind ik dat wel schattiiiiig.quote:
Ja, dat welquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
om vervolgens alles te verneuken door een traantje te tatoeëren
Al jaren lang, 2x aangesproken... hoe dan?!quote:
Nee, idd. Helemaal als dat kind zo'n debiel is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou als ouder ook niet willen fungeren als thuishaven voor meer dan één tussenjaar.
quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
aankondigen dat je vertrekt.wat denk je wel niet? flikker gewoon op joh
Pic?quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:57 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb wel mn red leather bracelet om vandaag special voor haar
Hoopte dr te zien ;:(((
ik heb zo mijn bronnenquote:
niet zomaar een treinmeisjequote:Op woensdag 15 juni 2016 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Op een treinmeisje? ik ken dit verhaal niet maar als dit 1,5 jaar geleden is en je nu nog verliefd bent vind ik dat wel schattiiiiig.
Eng mannetje ben je. Je kende braddie ook al van toen die nog klein wasquote:
Je beeld je denk ik van alles in. Het is niet meer dan normaal om een bekende aan te kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet zomaar een treinmeisje
Eerst was ze treinmeisje en later bleek ze ook klasgenootmeisje te zijn..
En staren dat ze deed..
klein was hij nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eng mannetje ben je. Je kende braddie ook al van toen die nog klein was
Zo zie je maar; met looks kom je overal. Wel terecht tho, zou hem doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat welmaar hij heeft serieus nu wel een modellencontract nadat ie zijn straf uitzat
ja durfde nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat welmaar hij heeft serieus nu wel een modellencontract nadat ie zijn straf uitzat
[..]
Al jaren lang, 2x aangesproken... hoe dan?!![]()
[..]
Nee, idd. Helemaal als dat kind zo'n debiel is.
quote:
nee tijdens practicum op school staarde ze juist stiekem en veelquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je beeld je denk ik van alles in. Het is niet meer dan normaal om een bekende aan te kijken.
Oh, maar niks geworden? Jammer, volgens mij zijn treinen wel goede plek om mensen te ontmoetenquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet zomaar een treinmeisje
Eerst was ze treinmeisje en later bleek ze ook klasgenootmeisje te zijn..
En staren dat ze deed..
toch niet zo stiekem dusquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee tijdens practicum op school staarde ze juist stiekem en veel
En dan betrapte ik dr erop
Ja, is wel zo. Zie je bij dit soort dingen vaak... een of andere lelijke vent die op met zijn mugshot op internet komt hoor je niets over maar iemand die gemiddeld knapper is wel.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo zie je maar; met looks kom je overal. Wel terecht tho, zou hem doen.
Hahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja durfde niet
Telkens als ik dr zag dan kreeg ik van die slappe spaghettige benenen pijn in mn hart enzo
De eerste keer toen ik dr aansprak zei ik hoi
Maar dr kwam zegmaar serieus geen geluid uit mn mond!!! Ik schrok er zelf van lol toen zei ik snel nog erach5eraan heb je goed geleerd tentamen? Toen wel geluid en toen hoorde pas looll
Ik zou dit aantrekkelijk vinden, maar dat zou dan gewoon komen omdat het tof is dat je hier als persoon voor kan zorgen tochquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja durfde niet
Telkens als ik dr zag dan kreeg ik van die slappe spaghettige benenen pijn in mn hart enzo
De eerste keer toen ik dr aansprak zei ik hoi
Maar dr kwam zegmaar serieus geen geluid uit mn mond!!! Ik schrok er zelf van lol toen zei ik snel nog erach5eraan heb je goed geleerd tentamen? Toen wel geluid en toen hoorde pas looll
nee heb er nooit werk van gemaakt..quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar niks geworden? Jammer, volgens mij zijn treinen wel goede plek om mensen te ontmoeten
Oh, jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb er nooit werk van gemaakt..
En ze heeft een vriend ;s
Er zijn meer treinmeisjes op de wereld, Let it goooooquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee heb er nooit werk van gemaakt..
En ze heeft een vriend ;s
nee joh, hij moet gewoon syndroom inschakelen om al haar contactgegevens te verzamelen en haar stalken..quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Er zijn meer treinmeisjes op de wereld, Let it gooooo
Niet iedereen hopt van hot naar het.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee zij is srs mooiste en schattigste en liefste meisje die ik ooit gezien hebquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
jij moet optyfen met je kuttopicsquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:41 schreef Argo het volgende:
Als LOBI verplicht is, en je anders moet optyfen is de LOBI al weg in de TT.
Ik kwam in liefde en jij bracht het mes.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
jij moet optyfen met je kuttopics
Hoeveel kost het eigenlijk om jou jezelf om te laten leggen bevroren huurmoordenaar?quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
wowow anders lees je de TT nog even mijnheer Argo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:45 schreef Argo het volgende:
[..]
Hoeveel kost het eigenlijk om jou jezelf om te laten leggen bevroren huurmoordenaar?
Hij begon! HIJ BEGON IK STELDE ENKEL VRAGEN!quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wowow anders lees je de TT nog even mijnheer Argo.
Doei Argo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:48 schreef Argo het volgende:
[..]
Hij begon! HIJ BEGON IK STELDE ENKEL VRAGEN!
dit kan mooi in zijn topics, niet hierquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bedankt man, bedankt! Jij snapt het. Ik vertrek weer, maar ik vind het wel hypocriet van zekere users hier. Om zo'n slogan te hebben en die dan te breken...quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit kan mooi in zijn topics, niet hier
one lobi hier
Struikel niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt man, bedankt! Jij snapt het. Ik vertrek weer, maar ik vind het wel hypocriet van zekere users hier. Om zo'n slogan te hebben en die dan te breken...
Ach ja, ik ga koorddansen, laters.
moet hierbij nog altijd denken aan die neger african-american met zn hamburgerquote:
Die autotuneremixquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet hierbij nog altijd denken aan die neger african-american met zn hamburger
krabbelen? dat is toch iets uit het hyves tijdperk?quote:
Nooit hyves gehad, ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krabbelen? dat is toch iets uit het hyves tijdperk?
Hoe oud ben jequote:Op woensdag 15 juni 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nooit hyves gehad, ik zou het niet weten
kip, broccoli en rijstquote:
Doesn't matter had sexquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Als Syndroom wel echt is dan gaat hij ooit nog gewoon een chick verkrachten uit frustratie.
vind het wel kort door de bocht, maar logisch dat het botst wanneer je wat anders denkt dan de rest. ik kan het wel waarderen dat mensen een andere kijk hebben op het leven dan het gros, ook wanneer dit nogal zweverig en onrealistisch is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een type wat reizen af blijft wisselen met werken met pappie en mammie als veilige haven. Totdat pappie en mammie er op een dag genoeg van krijgen. Dan is hij gedoemd tot een kudtleven.
Glashard.quote:
totaal nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:45 schreef Fylax het volgende:
merken jullie ook dat ik zo weinig op fok ben
Nee.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:45 schreef Fylax het volgende:
merken jullie ook dat ik zo weinig op fok ben
Anders denkt dan de rest? Kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om gelijkgestemden te vinden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
vind het wel kort door de bocht, maar logisch dat het botst wanneer je wat anders denkt dan de rest. ik kan het wel waarderen dat mensen een andere kijk hebben op het leven dan het gros, ook wanneer dit nogal zweverig en onrealistisch is.
http://www.metronieuws.nl(...)rie-jaar-op-vakantie
getuigt van veel lef
Nou blij dat je het even vertelt aan deze groep mensen die je allemaal fantastisch vinden. En nu?quote:
mensen weten niet, maar een daytime dutje is heerlijkquote:
Nja, in die zin dat je overal wel weerstand zal ondervinden, zeker in het begin. Mensen vinden je lui en zweverig, iemand die buiten de werkelijkheid leeft. Daarbij komen dan nog je eigen twijfels, die je veel minder hebt als je hetzelfde zou doen als je omgeving. Is allemaal lef voor nodig.quote:Op woensdag 15 juni 2016 14:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Anders denkt dan de rest? Kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om gelijkgestemden te vinden.
Alles opgeven voor een keuze heeft wel wat inderdaad, maar vind een conventionelere droom nastreven niet per se van minder lef getuigen.
Dit vind ik nog eens een unieke keuze: http://www.lindanieuws.nl(...)achter-die-geit-aan/
Ja hequote:Op woensdag 15 juni 2016 15:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen weten niet, maar een daytime dutje is heerlijk
Waarom quote je d'r dan?quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry ik praat liever niet met vreemden
Iemand verkrachten lijkt me ook gewoon echt geilquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Als Syndroom wel echt is dan gaat hij ooit nog gewoon een chick verkrachten uit frustratie.
ja ik vind dat groggy effect de eerste paar minuten wel lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja he
Ben alleen de rest van de dag slaperig
Hahahahahhahaha. Dan niet johquote:Op woensdag 15 juni 2016 15:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sorry ik praat liever niet met vreemden
Dit. Beter ook, goed ritme ipv maar te pas en te onpas even een dutje te doen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 15:06 schreef Le_Professeur het volgende:
Overdag slapenPak gewoon voldoende nachtrust ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |