dit kan mooi in zijn topics, niet hierquote:Op woensdag 15 juni 2016 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
jij moet optyfen met je kuttopics
Bedankt man, bedankt! Jij snapt het. Ik vertrek weer, maar ik vind het wel hypocriet van zekere users hier. Om zo'n slogan te hebben en die dan te breken...quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
dit kan mooi in zijn topics, niet hier
one lobi hier
Struikel niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 13:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Bedankt man, bedankt! Jij snapt het. Ik vertrek weer, maar ik vind het wel hypocriet van zekere users hier. Om zo'n slogan te hebben en die dan te breken...
Ach ja, ik ga koorddansen, laters.
moet hierbij nog altijd denken aan die neger african-american met zn hamburgerquote:
Die autotuneremixquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet hierbij nog altijd denken aan die neger african-american met zn hamburger
krabbelen? dat is toch iets uit het hyves tijdperk?quote:
Nooit hyves gehad, ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 15 juni 2016 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
krabbelen? dat is toch iets uit het hyves tijdperk?
Hoe oud ben jequote:Op woensdag 15 juni 2016 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nooit hyves gehad, ik zou het niet weten
kip, broccoli en rijstquote:
Doesn't matter had sexquote:Op woensdag 15 juni 2016 12:02 schreef Amarantha het volgende:
Als Syndroom wel echt is dan gaat hij ooit nog gewoon een chick verkrachten uit frustratie.
vind het wel kort door de bocht, maar logisch dat het botst wanneer je wat anders denkt dan de rest. ik kan het wel waarderen dat mensen een andere kijk hebben op het leven dan het gros, ook wanneer dit nogal zweverig en onrealistisch is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 12:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel als een type wat reizen af blijft wisselen met werken met pappie en mammie als veilige haven. Totdat pappie en mammie er op een dag genoeg van krijgen. Dan is hij gedoemd tot een kudtleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |