Mmmmm valt meequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
7 uur van huis als ik half 9 les heb
Half 8 van huis als ik ga werken
lekker voor jequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:58 schreef JanCees het volgende:
7 uur van huis als ik half 9 les heb
Half 8 van huis als ik ga werken
Ik ben 17 en werk 20 uur in de week veel hequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ging in het najaar elke vrijdag uit tot 4 a half 5 en moest ik weer hallf 8 op werk zijn
is goed voor je lichaamquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
ging in het najaar elke vrijdag uit tot 4 a half 5 en moest ik weer hallf 8 op werk zijn
Jezus, dat is wel killing elke weekquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als dat naast school etc is wel jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:01 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik ben 17 en werk 20 uur in de week veel he
Dan nog is het killing.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ligt beetje aan wat je op je werk doet
Dan vind ik het wel meevallenquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
nee heb vakantie nu maar als nog veel
Rust voor je lichaam is sowieso erg belangrijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan nog is het killing.
Gecombineerd met een flinke kater, maar 1/2 uurtjes slaap en daarna ng hele dag werken is wel flinke aanslag op je lichaam
Vertel me meerquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:05 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Rust voor je lichaam is sowieso erg belangrijk
moet je ook in de bewoonde wereld naar de shoppaquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
heb ik niet nodig fuck de shop in Drenthe zijn ze toch slecht
Ja dan wel jaquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook in de bewoonde wereld naar de shoppa
bedankt fokkiequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Wisten jullie dat bij mensen met een gebroken hart het hart ook echt een tijdje slechter eraan toe is? #Interessantfeitje
Geloof ik best welquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Wisten jullie dat bij mensen met een gebroken hart het hart ook echt een tijdje slechter eraan toe is? #Interessantfeitje
Dat was vorige week bij late nightquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
kom hier dan coffeeshop de poort gaan we chillen en paar nakkiesquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:08 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
heb ik niet nodig fuck de shop in Drenthe zijn ze toch slecht
Wist je dat als je een goudvis in het donker opsluit dat die wit wordt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik dacht ik breng je even wat bij maar dan niet hoor,quote:
coffeeshop de poort waar is datquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
kom hier dan coffeeshop de poort gaan we chillen en paar nakkies
Ja kloptquote:
Wist je dat otters tijdens het slapen elkaars handen vasthouden?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:10 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wist je dat als je een goudvis in het donker opsluit dat die wit wordt?
Dat is cutequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist je dat otters tijdens het slapen elkaars handen vasthouden?Vet schattig
jeetje is het weer de tijd van de maandquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik breng je even wat bij maar dan niet hoor,
ga je toch weer lekker weer pannenkoeken bakken beunhaas
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jeetje is het weer de tijd van de maand
Nee, drink sowieso geen melk meer. Maar karnemelkis echt kankiranzigquote:
Ben je een bier drinker?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, drink sowieso geen melk meer. Maar karnemelkis echt kankiranzig
Nope.quote:
gngnquote:
We zijn geen Willem Wever manquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:17 schreef Fokker101 het volgende:
welke topics zijn eig tot laat nog actief überhaupt
he paxcon noord lease stadion word het he ipv euroborgquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles witte wijn maar daar hou ik niet van eigenlijk
gewoon atten danquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog een fles witte wijn maar daar hou ik niet van eigenlijk
Anders post je in mijn nieuwe topicquote:
Ja matig hequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
he paxcon noord lease stadion word het he ipv euroborg
welke is datquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders post je in mijn nieuwe topic
Hij is dood
Kijk maar in GCquote:
Best een leuk topicje, ik zie hem nu pasquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Anders post je in mijn nieuwe topic
Hij is dood
Ja, maar mensen zijn niet zo openhartig hier helaasquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Best een leuk topicje, ik zie hem nu pas
Nee want je wordt hier altijd achtervolgd door je jeugdzondesquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar mensen zijn niet zo openhartig hier helaas
Misschien kan jedat posten, dat je vroeger posters op je kamer hadquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee want je wordt hier altijd achtervolgd door je jeugdzondes
Bijvoorbeeld dat ik Angela schijf knap vind
Ik wel hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar mensen zijn niet zo openhartig hier helaas
Ik heb mijn homo broer seks zien hebben. Bijna zelfmoord gepleegd,quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
Iemand had een keer mijn pohi vanaf het begin nagelezen en daar kwamen hele rare verhalen over homoseks na gym naar boven
Wat een troll was. Maar toen was ik ook al gay dus
beetje ongemakkelijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
Iemand had een keer mijn pohi vanaf het begin nagelezen en daar kwamen hele rare verhalen over homoseks na gym naar boven
Zou jij ronaldo voor 50 euro doen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
de dikke echte Ronaldo of Cristiano?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou jij ronaldo voor 50 euro doen?
jeugdzonden moet kunnenquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:25 schreef Paxcon het volgende:
Minimaalquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Jij zou al 50 euro zelf geven om een nachtje met ronaldo door te brengen
nouja zegquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:26 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb mijn homo broer seks zien hebben. Bijna zelfmoord gepleegd,
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij heet Ronaldo, dus nep kan ik hem niet noemen. Alleen was die dikke eerder
Ben niet zo'n fan van hemquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:29 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Zou jij ronaldo voor 50 euro doen?
prima prima frederik kor vind ik btw ook wel zo'n pedoquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja zolang je er niet levenslang door wordt achtervolgd
lol doe niet straks Googlet hij zichzelf dat is zieligquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
prima prima frederik kor vind ik btw ook wel zo'n pedo
fuck frederikquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol doe niet straks Googlet hij zichzelf dat is zielig
Ik heb echt zoveel geluk gehad vandaag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol doe niet straks Googlet hij zichzelf dat is zielig
Over jezelf of over andere reacties?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:42 schreef Sked het volgende:
fokkie ik moet me erg inhouden om niet enorm cynisch te gaan doen in jouw topic
hoog tijd dat jij eens een brave burger wordt want dit kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel geluk gehad vandaag.Ik heb een rijbewijs met begeleider naast mij mijn ouders en mijn opa. Maar ik kon de verleiding niet weerstaan dus ik stapte vandaag even in mijn eentje in de auto.. zag ik een politieauto achter mij. Gelukkig reden ze door........
5 augustus kom ik jou ophalenquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoog tijd dat jij eens een brave burger wordt want dit kan natuurlijk niet
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
anderen
dingen over mezelf zou ik toch niet op een forum gooien
Waarom je cynisch wilt doen? Omdat je het niet snapt dat mensen dat online gooien ofwat?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom ik cynisch wil doen of waarom ik t niet online zou gooien?
Ik snap het wel, alleen ik geloof van een deel van de verhalen eerlijk gezegd geen reetquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom je cynisch wilt doen? Omdat je het niet snapt dat mensen dat online gooien ofwat?
Ja die gast met dat Star Wars verhaal is natuurlijk trollquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen ik geloof van een deel van de verhalen eerlijk gezegd geen reet
True story.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Verder niet heel ongeloofwaardige dingen toch?
Ja die van Fokker
Gast, je bent 17. Ik ben goedgelovig maar dit gaat echt te verquote:
Al die seksverhalen heb ik altijd wel mijn vraagtekens bij, hoe vaak er wel niet stoer wordt gedaan over die dingen..quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Verder niet heel ongeloofwaardige dingen toch?
Ja die van Fokker
Dan geloof je het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, je bent 17. Ik ben goedgelovig maar dit gaat echt te ver
hahahahaquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Het lijkt me nog geiler om iemands moeder te doen dan iemands vader
Ah ja, maakt het uit.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Al die seksverhalen heb ik altijd wel mijn vraagtekens bij, hoe vaak er wel niet stoer wordt gedaan over die dingen..
liever een zusjequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:50 schreef Paxcon het volgende:
Het lijkt me nog geiler om iemands moeder te doen dan iemands vader
zo jammer JRquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zou niet weten wat op te biechten
Waarom zou ik iets verzinnen op internet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah ja, maakt het uit.
Ik heb zoiets. als mensen zich er beter door voelen, moeten ze het lekker doen![]()
Maar dingen verzinnen op internet is wel behoorlijk kansloos ja
Mortaxx snapt hetquote:
Gewoon een jonge moeder doen die nog vruchtbaar is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortaxx snapt het
Je gaat toch geen moeder doen die in haar overgang zit
Het feit dat je nu al zo reageert zegt al veelquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:52 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets verzinnen op internet?Maar oke oke dan geloof je het niet.
ik snap dat milf gedoe nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mortaxx snapt het
Je gaat toch geen moeder doen die in haar overgang zit
Je doelt op mij natuurlijk maar oke dan geloof je het nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het feit dat je nu al zo reageert zegt al veel
Die opmerking was gewoon in het algemeen bedoeld namelijk
Ik zeg toch dat ik het in het algemeen bedoel?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je doelt op mij natuurlijk maar oke dan geloof je het niet
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:53 schreef Sked het volgende:
dat Fokker meteen zo in de verdediging schiet maakt zijn zaak wmb niet sterker
beter gewoon jonge meid die nog vruchtbaar isquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een jonge moeder doen die nog vruchtbaar is.
Oke dan voelde ik mij aangesprokenquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het in het algemeen bedoel?
het was toch niet zo'n Ria type met pittig kapsel hopelijk?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:54 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Je doelt op mij natuurlijk maar oke dan geloof je het niet
Maar die hebben te hoge eisen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter gewoon jonge meid die nog vruchtbaar is
Ik ook niet. Waarom zou je als 20-jarige jongen nou een vrouw van 45 willen. Echt zie de voordelen nietquote:
liever een jong blaadjequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarom zou je als 20-jarige jongen nou een vrouw van 45 willen. Echt zie de voordelen niet
Ja tuurlijk wel kort pittig geilquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
het was toch niet zo'n Ria type met pittig kapsel hopelijk?
ERVARINGquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook niet. Waarom zou je als 20-jarige jongen nou een vrouw van 45 willen. Echt zie de voordelen niet
Je bent behoorlijk naief als je denkt dat een jonge dame geen ervaring heeftquote:
Wie is er eigenlijk ouder in je relatie jij of je meisjequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent behoorlijk naief als je denkt dat een jonge dame geen ervaring heeft
hangt ervan af hoe jongquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had toch met een meisje van 17 ofzo toch?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, ik ben singlequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:57 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wie is er eigenlijk ouder in je relatie jij of je meisje
Wist ik veel ik dacht je serieus was met je verloofdequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gast, ik ben single
Denk je nou echt dat ik ga trouwen?
misschien heeft Rusnak wel de looks van zn vaderquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je zo'n mooie zoon hebt moet je wel lekker zijn
Al is z'n broertje matig
heeft die een broertje?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als je zo'n mooie zoon hebt moet je wel lekker zijn
Al is z'n broertje matig
Er zullen vast jonge dames zijn zonder ervaring.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Hans. Dat bedoel ik ook nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen vast jonge dames zijn zonder ervaring.
hoezo mag ik mijn steentje niet bijdragen :squote:Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Ah JR en WP verneuken het topic weer kinderachtig, verrassend weer. ;s ;s
srry fokkie was echt een inkopperquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef Fok-it het volgende:
Ah JR en WP verneuken het topic weer kinderachtig, verrassend weer. ;s ;s
sommige nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij doen ze altijd moeilijk.
Maar misschien bij jou niet.
lekker steentjequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo mag ik mijn steentje niet bijdragen :s
nu snap ik dat fikkie voor 14 gaatquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zullen vast jonge dames zijn zonder ervaring.
Niersteentje?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo mag ik mijn steentje niet bijdragen :s
Doet hij ook maar ik vang de bullits zodat hij kan profiterenquote:
vies kereltjequote:Op woensdag 15 juni 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet hij ook maar ik vang de bullits zodat hij kan profiteren
Hier had ik even niet aan gedachtquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:58 schreef Sked het volgende:
[..]
misschien heeft Rusnak wel de looks van zn vader
Zn vriendin is echt wel lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb weer genoten van syndroom vandaag
Vandaag begon een chick voor het eerst een gesprek op Tinder ipv andersomquote:
Er werden weer wat posts van mij verwijderd daar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb weer genoten van syndroom vandaag
Chicks die als eerst het gesprek beginnen zijn altijd kansloosquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag begon een chick voor het eerst een gesprek op Tinder ipv andersom
Na 5 seconden had ze me verwijderd![]()
Ze kon mijn humor niet waarderen
hebben die jonge meisjes meestalquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee morti houdt van thigh gaps en bikini bridges
Ja ik zag dat een post van jou was leeggehaaldquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er werden weer wat posts van mij verwijderd daar.
Ik had er laatst ook eentje die begon ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag begon een chick voor het eerst een gesprek op Tinder ipv andersom
Na 5 seconden had ze me verwijderd![]()
Ze kon mijn humor niet waarderen
Is ook gewoon biologisch bepaald. Bepaalde uiterlijke kenmerken zijn op die leeftijd het bestquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
guilty
Maar ze zien er ook al zo goed uit op die leeftijd
Ze vroeg of ik die olifant ook thuis had staan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er laatst ook eentje die begon ja.
Haar levensdroom was gelukkig worden, maar toen ik vroeg op welke manier ze dat dacht te worden werd ze stil. Ach boeiend, kuttinder.
Vandaag ook al post verwijderd toen die ene idiote Belg mij opeens begon uit te schelden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja ik zag dat een post van jou was leeggehaald
Toen ik nog mod was kon ik altijd mooi kijken wat er stond
Als meisjes dat soort humor niet kunnen waarderen, weet je ook meteen dat het niks is.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze vroeg of ik die olifant ook thuis had staan.
Toen zei ik: Alleen de lange slurf
Kon ze niet waarderen
Gewoon doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ik heb nooit chick onder 18 gedaan
Voor jullie raar gaan denken
volgens mij was het Aristoteles die zei dat vrouwen op hun 16e en mannen op hun 50e moeten trouwen. Dan zijn ze op hun piekquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook gewoon biologisch bepaald. Bepaalde uiterlijke kenmerken zijn op die leeftijd het best
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:06 schreef Sked het volgende:
die vriendin van Rusnak heeft toch anorexia?
Pax ook dus misschien heeft hij kansquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:06 schreef Sked het volgende:
Ja dat vindt iedereen maar hij is een stoere Slowaakse jongen dus ligt gevoeligquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:06 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Vind rusnak eig ook wel een homotje dat loopje van hem
vind ik wel belangrijkquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon doen
Lekker boeiend wat wat fokkers denken
Mwah hij heeft wel een dikke merry ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja dat vindt iedereen maar hij is een stoere Slowaakse jongen dus ligt gevoelig
toch niet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind ik wel belangrijk
Laatst wel met meisje van 17 gezoend per ongeluk maar dat was niet heel prettig
ik denk omdat rusnak niet over haar heen wil en zij denkt dat ze te dik is maar komt doordat hij nog in de kast zitquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:06 schreef Sked het volgende:
aivd gemaildquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind ik wel belangrijk
Ik was vorige week 59.5 kiloquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Pax ook dus misschien heeft hij kans
16+= legalquote:
verstand is een groot woord maar wat is er danquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:10 schreef Fokker101 het volgende:
Wie heeft er hier verstand van waterpijp? Ja pax wel van pijpen maar niet van waterpijp
ik 55 kiloquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik was vorige week 59.5 kilodat was echt eng
zoende ze slecht?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vind ik wel belangrijk
Jezus manquote:
Ik heb elke keer als ik dat kooltje er te lang op heb zo'n vieze smaak. En als ik dat ding er af haal gaat die uit.. nog tips?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:10 schreef Sked het volgende:
[..]
verstand is een groot woord maar wat is er dan
Ik ben ook een halve meter groter hequote:Op woensdag 15 juni 2016 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
waar haal je al dat gewicht vandaan joh
Nou ik weet niet hoe het bij jou zit (helaas) maar ik kon echt zo duidelijk m'n ribben zien, was niet fijnquote:
prik je die gaatjes wel goedquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb elke keer als ik dat kooltje er te lang op heb zo'n vieze smaak. En als ik dat ding er af haal gaat die uit.. nog tips?
Ja ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kom ik aanzetten met mijn 77 kilo mja ben ook 1,86 ofzo
Ik heb mijn hele leven mijn ribben al kunnen tellen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe het bij jou zit (helaas) maar ik kon echt zo duidelijk m'n ribben zien, was niet fijn
Nu gelukkig weer normaal eten
Ben je 1.78?quote:
dat heb ik alleen als tabak gewoon op begint te rakenquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:12 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb elke keer als ik dat kooltje er te lang op heb zo'n vieze smaak. En als ik dat ding er af haal gaat die uit.. nog tips?
17 ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben je 1.78?
Dan heb je echt een BMI van 15 ofzo?
Oh wowquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele leven mijn ribben al kunnen tellen.
Zou niet weten hoe het anders moet.
Als je maar tevreden met je zelf bentquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wow
Nouja ik vond het er een beetje eng uit zien
Oh dan zou dat het wel zijn misschien. Voeg jij ook altijd ijs toe?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:14 schreef Sked het volgende:
[..]
dat heb ik alleen als tabak gewoon op begint te raken
Heb nooit het idee gehad dat ik er eng uitzie.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh wow
Nouja ik vond het er een beetje eng uit zien
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb nooit het idee gehad dat ik er eng uitzie.
Al maakt mijn moeder soms wel opmerkingen dat ze rilt van mijn Voldemort vingers(inb4 andere opmerkingen over mijn moeder en vingers)
Ja vaak welquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Oh dan zou dat het wel zijn misschien. Voeg jij ook altijd ijs toe?
Nee hoor tuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoenen kan je toch helemaal niet goed of slecht doen.
Tong erin en maar zien waar het schip strandt
Oh het kan behoorlijk mislukken hoorquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
ja dan strandt het welquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb weleens gehad dat een meisje haar hele tong meteen naar binnen duwdequote:
als een wasmachine je tong tekeer laten gaanquote:
Nou als een meisje je zoent en jij steekt je tong er gewoon maar in. Kan dan echt behoorlijk mislukken of ze schrikt of draait bijvoorbeeld een totaal andere kant op.quote:
Ik heb donderdag mijn examen uitslag wat ik al heb gezegd duim je voor mij fokkiequote:Op woensdag 15 juni 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als een wasmachine je tong tekeer laten gaan
Oh dat deed dat meisje bij mij met mijn eerste keer dat.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:19 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb weleens gehad dat een meisje haar hele tong meteen naar binnen duwde
dat was toch vrij onplezierig
10 euroquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb donderdag mijn examen uitslag wat ik al heb gezegd duim je voor mij fokkie
Heb een vriend die is 16 en heeft nog niet gezoend hij stresst hemquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dat deed dat meisje bij mij met mijn eerste keer dat.
Dacht dat het zo hoorde lol
Zoenen is een bijzonder fenomeen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als een wasmachine je tong tekeer laten gaan
Snap ik. Ik wist dat ook niet (nog steeds niet)quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb een vriend die is 16 en heeft nog niet gezoend hij stresst hem
Ik ben ook niet zo`n zoenliefhebber, met tong dan. Kusjes zijn beter. Of beetje met elkaars lippen spelen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoenen is een bijzonder fenomeen.
Het slaat eigenlijk nergens op als je het relativeert.
is dat diegene die jullie verdenken van homofilie?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:21 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb een vriend die is 16 en heeft nog niet gezoend hij stresst hem
ik vraag het wel even in gay scquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
tja, geen idee
die tindermatch vond van wel, maar ik van hem ook. Dat was echt perfect
Nee hij is een zieke fixer die homoquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
is dat diegene die jullie verdenken van homofilie?
Ik zou dan veel liever knuffelen.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo`n zoenliefhebber, met tong dan. Kusjes zijn beter. Of beetje met elkaars lippen spelen.
Minutenlang je tong in iemands bek staat me beetje teggen altijd
welke lippen?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo`n zoenliefhebber, met tong dan. Kusjes zijn beter. Of beetje met elkaars lippen spelen.
Minutenlang je tong in iemands bek staat me beetje teggen altijd
En knuffelen ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou dan veel liever knuffelen.
quote:
allemaal voor de showquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:23 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nee hij is een zieke fixer die homo
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je op de trekker zit krijg je dan echt mad respect van kees en jan
Kiek em goan met oe petquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Mortaxx, als jij me nu nog niet kent hoe kunnen wij elkaar dan ooit vertrouwen, en samen bouwen aan een fundament van liefde dat ons in staat stelt te houden van, te troosten en te rouwen...quote:
hangt ervan af met welke kleding je het matchquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moest aan Fok-it denken
[ afbeelding ]
Ja, dat jij nou een anorexia-patient bent maakt mij nog niet moddervet he JRquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moest aan Fok-it denken
[ afbeelding ]
ik denk dat een blauwe overal beter matcht dan een groene overal maar he wie ben ikquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:26 schreef Nouri het volgende:
[..]
hangt ervan af met welke kleding je het match
Is wel zo'n type waar jij later mee gaat eindigenquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat jij nou een anorexia-patient bent maakt mij nog niet moddervet he JR
Uhm, nee. Voor geen goudquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is wel zo'n type waar jij later mee gaat eindigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |