Niersteentje?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoezo mag ik mijn steentje niet bijdragen :s
Doet hij ook maar ik vang de bullits zodat hij kan profiterenquote:
vies kereltjequote:Op woensdag 15 juni 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doet hij ook maar ik vang de bullits zodat hij kan profiteren
Hier had ik even niet aan gedachtquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:58 schreef Sked het volgende:
[..]
misschien heeft Rusnak wel de looks van zn vader
Zn vriendin is echt wel lekkerquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb weer genoten van syndroom vandaag
Vandaag begon een chick voor het eerst een gesprek op Tinder ipv andersomquote:
Er werden weer wat posts van mij verwijderd daar.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb weer genoten van syndroom vandaag
Chicks die als eerst het gesprek beginnen zijn altijd kansloosquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag begon een chick voor het eerst een gesprek op Tinder ipv andersom
Na 5 seconden had ze me verwijderd![]()
Ze kon mijn humor niet waarderen
hebben die jonge meisjes meestalquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee morti houdt van thigh gaps en bikini bridges
Ja ik zag dat een post van jou was leeggehaaldquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er werden weer wat posts van mij verwijderd daar.
Ik had er laatst ook eentje die begon ja.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vandaag begon een chick voor het eerst een gesprek op Tinder ipv andersom
Na 5 seconden had ze me verwijderd![]()
Ze kon mijn humor niet waarderen
Is ook gewoon biologisch bepaald. Bepaalde uiterlijke kenmerken zijn op die leeftijd het bestquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
guilty
Maar ze zien er ook al zo goed uit op die leeftijd
Ze vroeg of ik die olifant ook thuis had staan.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had er laatst ook eentje die begon ja.
Haar levensdroom was gelukkig worden, maar toen ik vroeg op welke manier ze dat dacht te worden werd ze stil. Ach boeiend, kuttinder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |