lol doe niet straks Googlet hij zichzelf dat is zieligquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
prima prima frederik kor vind ik btw ook wel zo'n pedo
fuck frederikquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol doe niet straks Googlet hij zichzelf dat is zielig
Ik heb echt zoveel geluk gehad vandaag.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lol doe niet straks Googlet hij zichzelf dat is zielig
Over jezelf of over andere reacties?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:42 schreef Sked het volgende:
fokkie ik moet me erg inhouden om niet enorm cynisch te gaan doen in jouw topic
hoog tijd dat jij eens een brave burger wordt want dit kan natuurlijk nietquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:41 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel geluk gehad vandaag.Ik heb een rijbewijs met begeleider naast mij mijn ouders en mijn opa. Maar ik kon de verleiding niet weerstaan dus ik stapte vandaag even in mijn eentje in de auto.. zag ik een politieauto achter mij. Gelukkig reden ze door........
5 augustus kom ik jou ophalenquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hoog tijd dat jij eens een brave burger wordt want dit kan natuurlijk niet
quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:44 schreef Sked het volgende:
[..]
anderen
dingen over mezelf zou ik toch niet op een forum gooien
Waarom je cynisch wilt doen? Omdat je het niet snapt dat mensen dat online gooien ofwat?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Waarom ik cynisch wil doen of waarom ik t niet online zou gooien?
Ik snap het wel, alleen ik geloof van een deel van de verhalen eerlijk gezegd geen reetquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom je cynisch wilt doen? Omdat je het niet snapt dat mensen dat online gooien ofwat?
Ja die gast met dat Star Wars verhaal is natuurlijk trollquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik snap het wel, alleen ik geloof van een deel van de verhalen eerlijk gezegd geen reet
True story.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Verder niet heel ongeloofwaardige dingen toch?
Ja die van Fokker
Gast, je bent 17. Ik ben goedgelovig maar dit gaat echt te verquote:
Al die seksverhalen heb ik altijd wel mijn vraagtekens bij, hoe vaak er wel niet stoer wordt gedaan over die dingen..quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Verder niet heel ongeloofwaardige dingen toch?
Ja die van Fokker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |