Als ik in deze context zomer of winter noem heb ik het over zomer- winterseizoen in de luchtvaart.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:18 schreef inkjet het volgende:
Even zien: dit jaar de BFK/A/D/P dat is dan 16 over. De BFN zou in maart gaan en de BFE in mei dan hangt het er inderdaad vanaf wanneer de zomer begint :-) In 2016 moet dat moment nog komen helaas.
Alsof je het over de duivel hebt; de PH-EZB is vanavond teruggevlogen vanaf Stuttgart naar Amsterdam als KL9955quote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:23 schreef inkjet het volgende:
De maatschappijen Corendon, Arkefly, Transavia en KLM hebben vandaag een nieuw record gevestigd qua inzet van vliegtuigen. Er hebben er maar een paar geen enkele vlucht uitgevoerd vandaag 18u:
PH-EZB (staat al een paar weken met pech in Stuttgart)
PH-BFS (gewoon in Amsterdam)
PH-BFW (al bijna twee maanden in D-Check)
Daarnaast zou je PH-BHG kunnen meetellen maar die wordt pas morgen operationeel.
Uiteraard, mijn opmerking is meer een zure grap over het fijne zomerweer dat we hebben momenteel (NOT). Misschien gaat de BFF extra, na de BFN en BFE zouden de BFR (nov) en BFC (dec) komen. Maar ja, alles subject to change natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 19:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als ik in deze context zomer of winter noem heb ik het over zomer- winterseizoen in de luchtvaart.
In dit geval dus vanaf 26 maart 2017. En dan is -BFE nog - weliswaar even - in gebruik.
-BFF gaat geloof ik ook in het zomerseizoen 2017 weg.
Vertel mij wat.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:28 schreef inkjet het volgende:
Uiteraard, mijn opmerking is meer een zure grap over het fijne zomerweer dat we hebben momenteel (NOT).
... en meteen weer onderweg naar Neurenberg als KL1891...quote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:06 schreef boriq het volgende:
[..]
Alsof je het over de duivel hebt; de PH-EZB is vanavond teruggevlogen vanaf Stuttgart naar Amsterdam als KL9955
De BFS is net onderweg als KL855, dan blijft alleen de BFW over als toestel dat de hele dag aan de grond heeft gestaan.quote:[
Alsof je het over de duivel hebt; de PH-EZB is vanavond teruggevlogen vanaf Stuttgart naar Amsterdam als KL9955
Momenteel maakt ze haar allerlaatste vlucht. Naar Victorville...quote:Op donderdag 30 juni 2016 23:55 schreef Iemand91 het volgende:
Morgenvroeg om 09:15 uur vertrekt deze dame voorgoed van Nederlandse bodem.
"Prinses Máxima" vliegt morgen eerst met vrahct naar Miami, daarna door naar haar laatste rustplaats in de woestijn.
Sinds MH17 volgt Jet Airways die zuidelijkere route tussen India en Amsterdam/Brussel/Londen. KLM gaat er blijkbaar aan de noordkant omheen.quote:Op zondag 3 juli 2016 08:01 schreef spapaars het volgende:
Vertrokken vanuit Delhi, en totaal verschillende routes genomen.
[ afbeelding ]
Il96?quote:Op zondag 3 juli 2016 18:53 schreef Woods het volgende:
Close call
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/photos/(...)jpg?v=v20]afbeelding[/url] ]
IL86 zo te zien, want geen wingletsquote:
Nou nou nou.... Lufthansa en UPS hebben ze sowieso nog.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen zeer waarschijnlijk een dagje Schiphol. Hopelijk staat de Martinair MD-11 nog buiten.
Zal dan de laatste keer zijn dat ik een McDonnell Douglas MD-11 zie in mijn leven.
En die hebben met elkaar gemeen dat ze uitsluitend op luchthavens komen waar ik nooit kom.quote:Op maandag 4 juli 2016 23:43 schreef derLudolf het volgende:
Nou nou nou.... Lufthansa en UPS hebben ze sowieso nog.
Zeg nooit nooit. Geen idee waar de vrachtterminals aan bijvoorbeeld Lufthansa zitten maar Frankfurt is toch ook niet het eind van de wereld Sowieso kan het op verre reizen wel uit daar even te kijken.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En die hebben met elkaar gemeen dat ze uitsluitend op luchthavens komen waar ik nooit kom.
Frankfurt en Köln/Bonn zijn goed te doen hoor Ook prima spotten daar.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 00:48 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En die hebben met elkaar gemeen dat ze uitsluitend op luchthavens komen waar ik nooit kom.
Die is wel gruwelijk...quote:Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef Woods het volgende:
Vanochtend de oranje 777 overzien vliegen. Het zou airlines sieren om dit meer te doen speciale liveries. Zoals ik eerder postte retro liveries of zoals Japan Air met Pokémon of de recentere Star Wars 787.
[ afbeelding ]
Een goede reden waarom dat niet zoveel gebeurdquote:Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef Woods het volgende:
Vanochtend de oranje 777 overzien vliegen. Het zou airlines sieren om dit meer te doen speciale liveries. Zoals ik eerder postte retro liveries of zoals Japan Air met Pokémon of de recentere Star Wars 787.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Gruwelijk onoverzichtelijk, veel te wit en veel dode ruimte. Je blijft aan het scrollen nu...quote:Op woensdag 6 juli 2016 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is die nieuwe site van Airliners.net een gedrocht trouwens.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |