abonnement Unibet Coolblue
pi_163337131
Accident: Singapore B773 enroute on Jun 27th 2016, engine oil leak
quote:
A Singapore Airlines Boeing 777-300, registration 9V-SWB performing flight SQ-368 from Singapore (Singapore) to Milan Malpensa (Italy) with 222 passengers and 19 crew, was enroute at FL300 over the Andaman Sea about 2 hours into the flight when the crew decided to descend the aircraft to FL170 and return to Singapore due to an oil leak at the right hand engine (GE90). The aircraft landed safely on Singapore's runway 20C about 2:20 hours later and slowed down. While passengers broke into clapping and cheering and the aircraft turned off the runway, a spark was seen at the right hand side causing the right hand engine and wing to catch fire, the aircraft stopped on the taxiway, emergency services sprung into action and extinguished the fire, the crew kept the passengers on board while firefighters doused the fire. The passengers subsequently disembarked via stairs. There were no injuries, the aircraft sustained substantial damage to right engine and right wing.

The airline reported the aircraft returned due to an engine oil warning light, the right hand engine caught fire after the aircraft touched down, the fire was put out by airport emergency services. The passengers disembarked via stairs and were bussed to the terminal.

A replacement Boeing 777-300 registration 9V-SWF is estimated to reach Milan with a delay of 9 hours







[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 27-06-2016 13:07:42 ]
  maandag 27 juni 2016 @ 12:37:29 #102
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_163337269
Poeh. Scrap?
Tics van je petten.
pi_163338147
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 12:37 schreef nattermann het volgende:
Poeh. Scrap?
Ligt eraan in hoeverre bepaalde delen van de vleugel zijn beschadigd. Persoonlijk denk ik dat deze nog wel opgelapt kan worden.

De situatie lijkt sterk op die van de Boeing 777 van British Airways in Las Vegas. En die is ook opgelapt.
pi_163338555
Pax werden niet geëvacueerd las ik op AV Herald, dat is toch wel een gedurfde beslissing ergens. Al konden ze ook gevaar lopen 'buiten' van het vuur natuurlijk en was de brandweer vlakbij.

Die kist zal wel wat herstelwerk nodig hebben ja. :{
Jack does it in real time...
pi_163339039
PH-MCP landt over ongeveer een half uur op Londen Stansted.
Hierna vliegt het door naar Amsterdam waar het om 16:37 uur wordt verwacht.

Deze vlucht van Stansted naar Amsterdam is de allerlaatste commerciële vlucht voor de Martinair MD-11.
De landing straks wordt dan ook de allerlaatste landing van een Nederlandse McDonnell Douglas MD-11 op Schiphol en betekent ook na 82 jaar het einde van Douglas burgerluchtvaarthistorie in Nederland.

Hier haar laatste vertrek vanaf Schiphol; gistermorgen even na 9 uur:

pi_163339225
Volgens mij zag ik gister nog wel de PH-MPS staan, toen ik zelf vertrok vanaf AMS. Dit is dan de enige kist in MP livery nog? Of gaat deze er ook al snel uit?
Jack does it in real time...
  maandag 27 juni 2016 @ 14:09:03 #107
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_163339243
quote:
9s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:00 schreef Iemand91 het volgende:
PH-MCP landt over ongeveer een half uur op Londen Stansted.
Hierna vliegt het door naar Amsterdam waar het om 16:37 uur wordt verwacht.

Deze vlucht van Stansted naar Amsterdam is de allerlaatste commerciële vlucht voor de Martinair MD-11.
De landing straks wordt dan ook de allerlaatste landing van een Nederlandse McDonnell Douglas MD-11 op Schiphol en betekent ook na 82 jaar het einde van Douglas burgerluchtvaarthistorie in Nederland.

Hier haar laatste vertrek vanaf Schiphol; gistermorgen even na 9 uur:

[ afbeelding ]
;(
pi_163339535
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 14:08 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij zag ik gister nog wel de PH-MPS staan, toen ik zelf vertrok vanaf AMS. Dit is dan de enige kist in MP livery nog? Of gaat deze er ook al snel uit?
Dat klopt. Dat is inderdaad het enige toestel met Martinair kleuren en er zijn geen plannen bekend om dat toestel uit te faseren. Er kan natuurlijk altijd weer een andere livery op komen

De andere 3 747-vrachttoestellen van AF/KLM hebben nog wel heel klein "Operated by Martinair" op de toestellen staan.



Wanneer volgende week de laatste Martinair MD-11 (de genoemde PH-MCP) naar de VS vertrek voor scrap betekent het ook feitelijk het einde voor wide-body trijets op Schiphol.
  Moderator maandag 27 juni 2016 @ 15:19:08 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163340613
Wanneer vertrekken ze? Kan ik ze vrijdag nog zien?

Waren er teveel vrachtvliegtuigen trouwens of komt er nog vervanging voor de md11's?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_163340717
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:19 schreef derLudolf het volgende:
Wanneer vertrekken ze? Kan ik ze vrijdag nog zien?
PH-MCU vertrekt komende vrijdag 1 juli om 09:15 uur naar Miami om vervolgens door te vliegen naar de woestijn.
PH-MCP doet op vrijdag 8 juli om dezelfde tijd dezelfde route.
quote:
Waren er teveel vrachtvliegtuigen trouwens of komt er nog vervanging voor de md11's?
Er komt geen vervanging voor deze toestellen.

De vrachtmarkt gaat slecht de laatste jaren. De load factors zijn laag en daarnaast kan AF/KLM steeds meer vracht onderin hun passagierstoestellen vervoeren.
  maandag 27 juni 2016 @ 16:28:35 #112
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_163342190
De economie trekt sterk aan, er worden meer passagiers dan ooit vervoert en KLM groep reduceert hun vloot waar andere airlines groeien. Zal wel met Air France te maken hebben of met wanbeleid aan de top bij KLM.




[ Bericht 20% gewijzigd door Woods op 27-06-2016 16:55:00 ]
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_163357952
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2016 16:28 schreef Woods het volgende:
De economie trekt sterk aan, er worden meer passagiers dan ooit vervoert en KLM groep reduceert hun vloot waar andere airlines groeien. Zal wel met Air France te maken hebben of met wanbeleid aan de top bij KLM.
Moet je wel verschil zien tussen de passagiers- en vrachtmarkt.
De passagiersmarkt groeit (en ook bij KLM) maar vracht is nog steeds drama waar overcapaciteit heerst.
Loadfactor bij KLM is nog geen 60%.
Bij bijvoorbeeld Lufthansa Cargo is het ook niet allemaal zo rooskleurig; daar moeten honderden banen verdwijnen en heeft de vloot ook verkleind.

Maar goed; aan de andere kant staat Schiphol elke dag vol met freighters.

En was je ineens niet meer zo zeker van AF i.c.m. de 77F? ;)
  Moderator dinsdag 28 juni 2016 @ 00:02:15 #114
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163358771
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2016 15:24 schreef Iemand91 het volgende:

PH-MCP doet op vrijdag 8 juli om dezelfde tijd dezelfde route.

Misschien zie ik die nog wel dan... Om 10:20 vlieg ik naar Vilnius :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_163361100
Cargo is ook nog eens bizar cyclisch en gezien leveringen van kisten vrij moeilijk te plannen zijn kan dat ook nog wel eens goed mislopen waardoor er nog meer capaciteit is op momenten dat de vraag weer gedaald is.

Al had AF-KL-MP Cargo wel meer kunnen doen denk ik, want ze hadden altijd best een prima model. Maar nu kunnen ze beter compleet stoppen, vliegen met een paar van die kisten schiet ook niet op. En nieuwere spelers zetten nog steeds ook veel capaciteit (en goede producten) in de markt, dat maakt het ook niet makkelijker.

Lufthansa Cargo vliegt nog wel met MD-11's, dat dan weer wel. :P
Jack does it in real time...
pi_163364950
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2016 07:08 schreef DeeBee het volgende:
Al had AF-KL-MP Cargo wel meer kunnen doen denk ik, want ze hadden altijd best een prima model. Maar nu kunnen ze beter compleet stoppen, vliegen met een paar van die kisten schiet ook niet op.
Of gaan specialiseren; als ik mij het goed herinner vervoert AF/KLM de helft van het totaal aantal paarden dat per vliegtuig wordt vervoerd. :P

In dat opzicht is een wat oudere vloot nog niet zo gek; die is namelijk heel wat goedkoper als die stilstaat.
pi_163384177
Afgelopen zondag is een kist van Shenzhen Airlines bijna op een berg gevlogen in Hong Kong

http://avherald.com/h?article=49a600d8

https://www.flightradar24.com/data/flights/zh9041/#a244913
  PR/Manusje van alles woensdag 29 juni 2016 @ 09:46:36 #118
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_163385284
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2016 06:35 schreef Sparqq het volgende:
Afgelopen zondag is een kist van Shenzhen Airlines bijna op een berg gevlogen in Hong Kong

http://avherald.com/h?article=49a600d8

https://www.flightradar24.com/data/flights/zh9041/#a244913
En een kabelbaan op die berg. Loopt precies langs het vliegveld. _O- Je hebt echt een bizar mooi uitzicht op het vliegveld in dat ding. Hier in Europa bijna ondenkbaar, dat je zoiets langs een vliegveld bouwt. In Hong Kong is dat heel normaal. _O_
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_163403968
KLM Boeing 787-9 #6; PH-BHG "Mimosa" is afgeleverd aan KLM.
Is zojuist vertrokken vanaf Paine Field: https://www.flightradar24.com/KLM7879/a2eb27a

Aankomst op Schiphol morgenvroeg om 07:56 uur.

  donderdag 30 juni 2016 @ 15:41:44 #120
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_163412927
quote:
KLM zet stevig in op Sint Maarten met directe route

AMSTELVEEN - KLM zet komende winter stevig in op Sint Maarten door voor het eerst rechtstreekse vluchten van en naar het Bovenwindse eiland uit te voeren. Nu nog wordt Sint Maarten aangevlogen in combinatie met Curaçao. Vanaf 30 oktober voert KLM drie keer per week een retourvlucht Amsterdam-Sint Maarten uit met een Airbus A330-200.

Op dit moment vliegt KLM drie keer per week met een Boeing 747-400 rechtstreeks van Schiphol naar Sint Maarten. De terugvlucht wordt echter uitgevoerd via Curaçao, wat een flinke omweg betekent. De meeste passagiers stappen doorgaans uit op het benedenwindse eiland.

Maho Beach
Nu krijgt Sint Maarten dus voor het eerst een dedicated KLM-lijndienst. Volgens KLM zal de nieuwe rechtstreekse A330-vlucht Sint Maarten-gangers op de terugweg vier uur en twintig minuten reistijd besparen. Het betekent ook dat vliegtuigspotters en badgasten het op het populaire Maho Beach voortaan moeten doen zonder de indrukwekkende aanblik van landende Boeing 747's van KLM.

KLM vliegt komend winterseizoen dus wekelijks drie keer rechtstreeks op Sint Maarten met de A330-200, die plaats biedt aan 243 passagiers. Daarnaast staan zeven wekelijkse non-stop vluchten naar Curaçao gepland. Op deze route zet KLM een Boeing 747-400 met 408 stoelen in.
Nooit meer die fantastische plaatjes??
pi_163413436
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:41 schreef Sunri5e het volgende:
Nooit meer die fantastische plaatjes??
Misschien (lees: hopelijk?) in de zomer weer wel; staat nu nog wel gepland voor zomer 2017.
Maar zal wel minder worden want zodra het zomerseizoen 2017 begint zijn er maar liefst 5-6 extra 747's uitgefaseerd en zijn er nog maar 14 of 15 747's toestellen over...

Dus dit soort situaties zullen helaas niet meer lang voordoen:





[ Bericht 1% gewijzigd door Iemand91 op 30-06-2016 16:38:25 ]
pi_163425692
Morgenvroeg om 09:15 uur vertrekt deze dame voorgoed van Nederlandse bodem.
"Prinses Máxima" vliegt morgen eerst met vrahct naar Miami, daarna door naar haar laatste rustplaats in de woestijn.





Haar laatste commerciële vlucht was vorige week maandag toen ze iets voor 11 uur 's avonds uit Caïro landde:



[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 01-07-2016 00:00:19 ]
  vrijdag 1 juli 2016 @ 00:28:31 #123
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_163426395
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 15:41 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nooit meer die fantastische plaatjes??
Ze gaan zo wel stevig de concurrentie aan met TUI.

Zal de prijzen voor de vakanties goed doen. Kan ik eindelijk eens tegen een goede prijs op Maho Beach gaan kijken deze winter.
So we just called him Fred
pi_163440242
quote:
Misschien (lees: hopelijk?) in de zomer weer wel; staat nu nog wel gepland voor zomer 2017.
Maar zal wel minder worden want zodra het zomerseizoen 2017 begint zijn er maar liefst 5-6 extra 747's uitgefaseerd en zijn er nog maar 14 of 15 747's toestellen over...
Even zien: dit jaar de BFK/A/D/P dat is dan 16 over. De BFN zou in maart gaan en de BFE in mei dan hangt het er inderdaad vanaf wanneer de zomer begint :-) In 2016 moet dat moment nog komen helaas.
--
pi_163440335
De maatschappijen Corendon, Arkefly, Transavia en KLM hebben vandaag een nieuw record gevestigd qua inzet van vliegtuigen. Er hebben er maar een paar geen enkele vlucht uitgevoerd vandaag 18u:
PH-EZB (staat al een paar weken met pech in Stuttgart)
PH-BFS (gewoon in Amsterdam)
PH-BFW (al bijna twee maanden in D-Check)

Daarnaast zou je PH-BHG kunnen meetellen maar die wordt pas morgen operationeel.
--
pi_163442106
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:18 schreef inkjet het volgende:
Even zien: dit jaar de BFK/A/D/P dat is dan 16 over. De BFN zou in maart gaan en de BFE in mei dan hangt het er inderdaad vanaf wanneer de zomer begint :-) In 2016 moet dat moment nog komen helaas.
Als ik in deze context zomer of winter noem heb ik het over zomer- winterseizoen in de luchtvaart.
In dit geval dus vanaf 26 maart 2017. En dan is -BFE nog - weliswaar even - in gebruik.
-BFF gaat geloof ik ook in het zomerseizoen 2017 weg.
  vrijdag 1 juli 2016 @ 20:06:50 #127
415574 boriq
Blacksmith of Rhythm
pi_163442252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 18:23 schreef inkjet het volgende:
De maatschappijen Corendon, Arkefly, Transavia en KLM hebben vandaag een nieuw record gevestigd qua inzet van vliegtuigen. Er hebben er maar een paar geen enkele vlucht uitgevoerd vandaag 18u:
PH-EZB (staat al een paar weken met pech in Stuttgart)
PH-BFS (gewoon in Amsterdam)
PH-BFW (al bijna twee maanden in D-Check)

Daarnaast zou je PH-BHG kunnen meetellen maar die wordt pas morgen operationeel.
Alsof je het over de duivel hebt; de PH-EZB is vanavond teruggevlogen vanaf Stuttgart naar Amsterdam als KL9955
pi_163442686
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 19:59 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Als ik in deze context zomer of winter noem heb ik het over zomer- winterseizoen in de luchtvaart.
In dit geval dus vanaf 26 maart 2017. En dan is -BFE nog - weliswaar even - in gebruik.
-BFF gaat geloof ik ook in het zomerseizoen 2017 weg.
Uiteraard, mijn opmerking is meer een zure grap over het fijne zomerweer dat we hebben momenteel (NOT). Misschien gaat de BFF extra, na de BFN en BFE zouden de BFR (nov) en BFC (dec) komen. Maar ja, alles subject to change natuurlijk.
--
pi_163445262
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:28 schreef inkjet het volgende:
Uiteraard, mijn opmerking is meer een zure grap over het fijne zomerweer dat we hebben momenteel (NOT).
Vertel mij wat. -O-
pi_163445965
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2016 20:06 schreef boriq het volgende:

[..]

Alsof je het over de duivel hebt; de PH-EZB is vanavond teruggevlogen vanaf Stuttgart naar Amsterdam als KL9955
... en meteen weer onderweg naar Neurenberg als KL1891...
--
pi_163446083
quote:
[

Alsof je het over de duivel hebt; de PH-EZB is vanavond teruggevlogen vanaf Stuttgart naar Amsterdam als KL9955
De BFS is net onderweg als KL855, dan blijft alleen de BFW over als toestel dat de hele dag aan de grond heeft gestaan.
--
pi_163464560
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2016 23:55 schreef Iemand91 het volgende:
Morgenvroeg om 09:15 uur vertrekt deze dame voorgoed van Nederlandse bodem.
"Prinses Máxima" vliegt morgen eerst met vrahct naar Miami, daarna door naar haar laatste rustplaats in de woestijn.
Momenteel maakt ze haar allerlaatste vlucht. Naar Victorville...
https://www.flightradar24.com/MPH115/a3659fe



Laatste avond op Schiphol:

Bron

[ Bericht 18% gewijzigd door Iemand91 op 02-07-2016 19:33:33 ]
  zaterdag 2 juli 2016 @ 19:26:36 #133
182182 spapaars
Ver onder het NAP
  zondag 3 juli 2016 @ 08:01:37 #134
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_163478406
Vertrokken vanuit Delhi, en totaal verschillende routes genomen.

  zondag 3 juli 2016 @ 10:54:26 #135
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_163479999
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2016 08:01 schreef spapaars het volgende:
Vertrokken vanuit Delhi, en totaal verschillende routes genomen.

[ afbeelding ]
Sinds MH17 volgt Jet Airways die zuidelijkere route tussen India en Amsterdam/Brussel/Londen. KLM gaat er blijkbaar aan de noordkant omheen.
  zondag 3 juli 2016 @ 14:24:53 #136
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_163484202
Heeft JetAirways wel toegang tot het Russische luchtruim?
Wat misschien ook meespeelt is dat de eindbestemming van JAI234 op papier Toronto is.
So we just called him Fred
  zondag 3 juli 2016 @ 18:53:03 #137
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_163490853
Close call

woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  Moderator zondag 3 juli 2016 @ 19:24:17 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163491638
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2016 18:53 schreef Woods het volgende:
Close call

[ [url=http://cdn-www.airliners.net/photos/(...)jpg?v=v20]afbeelding[/url] ]
Il96?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 3 juli 2016 @ 19:36:20 #139
155103 Reanimation
Golden State!
pi_163491985
quote:
1s.gif Op zondag 3 juli 2016 19:24 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Il96?
IL86 zo te zien, want geen winglets :)
pi_163525394
Morgen zeer waarschijnlijk een dagje Schiphol. Hopelijk staat de Martinair MD-11 nog buiten.
Zal dan de laatste keer zijn dat ik een McDonnell Douglas MD-11 zie in mijn leven. ;(
  Moderator maandag 4 juli 2016 @ 23:43:53 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163525425
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:42 schreef Iemand91 het volgende:
Morgen zeer waarschijnlijk een dagje Schiphol. Hopelijk staat de Martinair MD-11 nog buiten.
Zal dan de laatste keer zijn dat ik een McDonnell Douglas MD-11 zie in mijn leven. ;(
Nou nou nou.... Lufthansa en UPS hebben ze sowieso nog.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_163526620
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2016 23:43 schreef derLudolf het volgende:
Nou nou nou.... Lufthansa en UPS hebben ze sowieso nog.
En die hebben met elkaar gemeen dat ze uitsluitend op luchthavens komen waar ik nooit kom. ;)
  Moderator dinsdag 5 juli 2016 @ 08:21:23 #143
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_163528540
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 00:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En die hebben met elkaar gemeen dat ze uitsluitend op luchthavens komen waar ik nooit kom. ;)
Zeg nooit nooit. Geen idee waar de vrachtterminals aan bijvoorbeeld Lufthansa zitten maar Frankfurt is toch ook niet het eind van de wereld ;) Sowieso kan het op verre reizen wel uit daar even te kijken.

Een huisgenoot van me wou naar Addis Abeba. Ongeveer ¤1400 met KLM vanaf Amsterdam met tussenlanding. Vanaf Frankfurt direct met Lufthansa was de helft.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 5 juli 2016 @ 13:23:34 #144
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_163533536
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2016 00:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

En die hebben met elkaar gemeen dat ze uitsluitend op luchthavens komen waar ik nooit kom. ;)
Frankfurt en Köln/Bonn zijn goed te doen hoor :Y Ook prima spotten daar.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 5 juli 2016 @ 16:00:31 #145
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_163536592
Op Maastricht komt ook menig cargo langs tot aan 747-8 aan toe.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_163536979
I was built to be the best, the number one and nothing less!
  woensdag 6 juli 2016 @ 18:41:23 #147
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_163563240
Vanochtend de oranje 777 overzien vliegen. Het zou airlines sieren om dit meer te doen speciale liveries. Zoals ik eerder postte retro liveries of zoals Japan Air met Pokémon of de recentere Star Wars 787.

woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  woensdag 6 juli 2016 @ 20:36:41 #148
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_163566309
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef Woods het volgende:
Vanochtend de oranje 777 overzien vliegen. Het zou airlines sieren om dit meer te doen speciale liveries. Zoals ik eerder postte retro liveries of zoals Japan Air met Pokémon of de recentere Star Wars 787.

[ afbeelding ]
Die is wel gruwelijk...

...Lelijk :{
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 6 juli 2016 @ 21:11:27 #149
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_163567540
Wat is die nieuwe site van Airliners.net een gedrocht trouwens..... :'(
pi_163570398
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2016 18:41 schreef Woods het volgende:
Vanochtend de oranje 777 overzien vliegen. Het zou airlines sieren om dit meer te doen speciale liveries. Zoals ik eerder postte retro liveries of zoals Japan Air met Pokémon of de recentere Star Wars 787.

[ afbeelding ]
Een goede reden waarom dat niet zoveel gebeurd :P

quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2016 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is die nieuwe site van Airliners.net een gedrocht trouwens..... :'(
Inderdaad. Gruwelijk onoverzichtelijk, veel te wit en veel dode ruimte. Je blijft aan het scrollen nu...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')