Ja net buienradar op 24 uur gezet. Denk dat ik mijn rubberboot ga opblazen..quote:
Uiteraard we zijn onderhand niet anders gewend.quote:Op zondag 19 juni 2016 21:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Den Haag zal vast weer alles mislopen
http://www.nu.nl/dvn/4280(...)jftien-uur-lang.htmlquote:Regenradar: Op sommige plaatsen regent het zo'n twaalf tot vijftien uur lang
Maandag gaat het vanuit het westen langdurig regenen, vroeg in de ochtend al aan zee en rond het middaguur ook in het oosten. Mogelijk kan het op sommige plaatsen twaalf tot vijftien uur regenen.
Op veel plaatsen valt mogelijk zo'n 10 tot 20 mm regen. Het wordt daarbij zo'n 16 of 17 graden. De zuidwestenwind waait matig tot aan zee soms krachtig met een windkracht tussen 4 tot 6.
Weer voor een Irish coffeequote:Op maandag 20 juni 2016 10:09 schreef Skwish het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/dvn/4280(...)jftien-uur-lang.html
En broeierig als de nete met die dreigende buien.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:59 schreef Twiitch het volgende:
Donderdag 30 gradenFucking hell, blijf toch eens constant.
Echt he, vallen de mussen weer van het dakquote:Op maandag 20 juni 2016 11:59 schreef Twiitch het volgende:
Donderdag 30 gradenFucking hell, blijf toch eens constant.
volgens mij gaat dat gebied sneller dan ze gezegd hebben. Hoewel het altijd afwachten is.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:47 schreef d.k. het volgende:
Wat gaat dat regencomplex doen? Want als ik nu op de radar kijkt halen we de voorspelde 12 uur regen toch niet? Of gaat dat ding niet verder oostwaarts en vanaf nu alleen nog naar het noorden?
trollquote:Op maandag 20 juni 2016 17:53 schreef Stephan5 het volgende:
Hier een heerlijke regendag vandaag. Een mm of 20 gevallen. Heerlijk even in gewandeld, na al dat droge gedoe van de laatste weken.
Heerlijk dagje zo.
Genieten iddquote:Op maandag 20 juni 2016 17:53 schreef Stephan5 het volgende:
Hier een heerlijke regendag vandaag. Een mm of 20 gevallen. Heerlijk even in gewandeld, na al dat droge gedoe van de laatste weken.
Heerlijk dagje zo.
Woon jij in Hellevoet?quote:Op maandag 20 juni 2016 17:53 schreef Stephan5 het volgende:
Heerlijk dagje zo.
Level 4quote:Op maandag 20 juni 2016 20:40 schreef Frutsel het volgende:
Donderdag leuke dag.... estofexje voor ons land ?
Het is nog ver, maar als het aan de cape/lifted ligt, krijgen we hier wel een level 2/3...quote:Op maandag 20 juni 2016 20:40 schreef Frutsel het volgende:
Zal wel weer alleen in het oosten zijn. Westen is alleen goed voor een regenbuitjequote:Op maandag 20 juni 2016 20:40 schreef Frutsel het volgende:
Is die zomerzonnewende gisteren niet geweest?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 08:09 schreef DemonRage het volgende:
Zomerzonnewende!Voor wie hoog in een flatgebouw woont lijkt het me de komende nacht een uitstekend moment om een time-lapse te maken van de noordelijke horizon tussen zonsondergang en zonsopkomst.
Maakt niet uit het is toch grijs grijs grijs. Of het nu juni of december is.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Zomerzonnewende was gisteravond ja
De dagen worden weer korter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WRF komt met stevige buien
Het was toch wel een paar uur mooi weer vandaag.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 14:43 schreef Rabieluh het volgende:
Het regent nu alweer en steeds harder ook.
Bah, buiten is het gewoon vies, gore klamme bende, de hele wereld gaat schimmelen op deze manier.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:24 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig regent het niet al de hele dag zo'n beetje
En dat moet morgen 25+ graden worden? Als dat doorgaat is het buiten echt niet te harden waarschijnlijk.
Krijgen? Dat hebben we toch al een aantal weken hier in het zuiden? Grijs nat en benauwd, afgewisseld met soms wat dagen zon. En vandaag van die miezerregen waar je enorm nat van wordt.quote:
Das nog maar het begin, Donderdag en zeker Vrijdag zullen qua vocht en benauwdheid er nog wat aan toevoegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:24 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig regent het niet al de hele dag zo'n beetje
En dat moet morgen 25+ graden worden? Als dat doorgaat is het buiten echt niet te harden waarschijnlijk.
Op naar de 30 binnen 2 dagenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Bah, buiten is het gewoon vies, gore klamme bende, de hele wereld gaat schimmelen op deze manier.
Zo zal het precies gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op naar de 30 binnen 2 dagen![]()
En donderdagavond lekker mekkeren dat we geen onweer krijgen en dus een nacht waarbij het pas tegen de ochtend eindelijk is afgekoeld tot een graad of 23
Klinkt als een plan.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op naar de 30 binnen 2 dagen![]()
En donderdagavond lekker mekkeren dat we geen onweer krijgen en dus een nacht waarbij het pas tegen de ochtend eindelijk is afgekoeld tot een graad of 23
Stiekem is het ook een plan. Ik heb hier een knop van een of ander schild. En stiekem ben ik bang van onweer dus ik druk die nogal eens in. Dat verklaart ook direct dat de onweerskansen hier stijgen als ik op vakantie ben.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 18:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Stiekem is het ook een plan. Ik heb hier een knop van een of ander schild. En stiekem ben ik bang van onweer dus ik druk die nogal eens in. Dat verklaart ook direct dat de onweerskansen hier stijgen als ik op vakantie ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |