Dan zijn het geen pitten meer maar notenquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:06 schreef Infection het volgende:
[..]
Als die pitten ook daadwerkelijk die grootte gaan hebben...
Cocosbuienquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn het geen pitten meer maar noten
Zeekokosnotenquote:Op woensdag 22 juni 2016 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zijn het geen pitten meer maar noten
Nu durf ik ook weer naar buiten, ik weet niet wat dat witte ding buiten was maar het deed zeer om ernaar te kijken, dat kan toch niet gezond zijn? Waarom doet de regering hier niets aan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:17 schreef dick_laurent het volgende:
Nou gelukkig is die rare kleur (blauw heet het geloof ik?) alweer weg.... was denk ik een foutje vanmorgen. Nu weer grijs. Zoals we het gewend zijn.
Dit ja. Vooral als de wolken voor de zon gaan is het nogal fris.quote:Op woensdag 22 juni 2016 14:38 schreef byah het volgende:
Ik vind het qua temperatuur wel meevallen vandaag
We zijn niets meer gewoonquote:Op woensdag 22 juni 2016 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
Het is 23 graden buiten....vind men dit serieus al zo warm?Ik denk nu eerder van, goh... ik kan straks weer eens zonder jas naar huis fietsen zonder kippenvel te krijgen.
Er staat niet *te* warm. Het is gewoon lekker warm. Niet heet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 15:03 schreef dick_laurent het volgende:
Het is 23 graden buiten....vind men dit serieus al zo warm?Ik denk nu eerder van, goh... ik kan straks weer eens zonder jas naar huis fietsen zonder kippenvel te krijgen.
vanavond en vannacht grote kansenquote:Op woensdag 22 juni 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
Ouderwets Nederlands grijs
Het enige verschil met gisteren is dat het iets warmer is, waardoor het water niet naar beneden valt
Geen onweer vandaag dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |