Niet echt maar ik was het al weer beetje vergeten omdat ze nooit contact hadden opgenomen.quote:
is altijd zo, wil je goed en vrijwillig shit doen, krijg je het als laatste te horen hoe en watquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje kut dat ik een tijd geleden ben gevraagd en dat ik 3 dagen van te voren pas voor het eerst een mailtje van ze krijg.
quote:
Ik hou daar echt niet van.quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
is altijd zo, wil je goed en vrijwillig shit doen, krijg je het als laatste te horen hoe en wat
Heb je ook meegemaakt?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:40 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
is altijd zo, wil je goed en vrijwillig shit doen, krijg je het als laatste te horen hoe en wat
Godfather III was best kut hequote:Op woensdag 15 juni 2016 01:46 schreef Drug het volgende:
[..]
Godfather - Carlito's Way - Godfather 2
kom jij liever te vroeg of helemaal niet?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
anders klaag je altijd dat ik te vroeg kom
dilemmaquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kom jij liever te vroeg of helemaal niet?
Ja door die Sofia Coppola die niet jan acteren, anders was het nog wel prima. Slotscène is wel kippenvel trouwensquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Godfather III was best kut he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |