vuile kuthoer ik wil ook een auto rot op jij ga ga heenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:13 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb mij vandaag in de echt verbonden met mijn nieuwe auto
Dat is de natuur. Mijn kat heeft al minstens 2 muizennestjes uitgemoord dit jaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee daar word ik verdrietig van..
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
nee daar word ik verdrietig van..
Ken ik niet, is dat met een ezel?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:22 schreef Rozevla het volgende:
Ok volgende dan.
Leuke spelletjes van vroeger :
Donkey kong
Ik heb betaald verlof.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:11 schreef -supergirl- het volgende:
kan iemand me wat leuks vertellen... ik verveel me zo
Kleine pest flikker was dat altijd.quote:
Neh, ik wacht nog even tot morgen, dan is m'n betaald verlof voorbij.quote:
Oh jij praat nu mario kart. Ook leuk op nintendo64.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:28 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Kleine pest flikker was dat altijd.
Net zoals peach
En Toad
EN EN EN
!!!!!!! BOWSER !!!!!!!!!!![]()
![]()
Eerder doodsverwensing, maar daar ga ik echt geen TR voor doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:29 schreef -supergirl- het volgende:
En sta weer op
(Want anders doodsbedreiging)
Niet?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eerder doodsverwensing, maar daar ga ik echt geen TR voor doen.
Net als Jon Snowgodquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:29 schreef -supergirl- het volgende:
En sta weer op
(Want anders doodsbedreiging)
TRquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:14 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
vuile kuthoer ik wil ook een auto rot op jij ga ga heen
dp komt de laatste tijd alleen op vrijdag tot en met maandag. Maar dan is hij er wel meteen de hele dagquote:
Ik denk, maar dat weet ik nog niet zeker, maar dat TS JimmyDean isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis KLB in TT
Wat is dit voor een waardeloze TS
Kusje op je kniequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis KLB in TT
Wat is dit voor een waardeloze TS
Wat is dat voor schema?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
dp komt de laatste tijd alleen op vrijdag tot en met maandag. Maar dan is hij er wel meteen de hele dag
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk, maar dat weet ik nog niet zeker, maar dat TS JimmyDean is
Misschien eist zijn vriendin wel pc en dat kapotte bureau op de andere dagenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:47 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat is dat voor schema?
En Hermann dan?
Klopt, hij heeft vermoedelijk KLB-ban dus vandaar. Kijk maar naar manier van posten in NWS over soennismequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
Ik zag Jimmy vandaag nog elders posten
je naam is te lang, daarom ;squote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Nooit vragen jullie van heeyyy waar is defokkingfoker nou??
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Nooit vragen jullie van heeyyy waar is defokkingfoker nou??
Gaat dit over zaad?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:51 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
een spartaan die gewonnen heeft in het gevecht tussen miljoen andere
THIS IS SPARTAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar dan zit de hele wereld vol Spartanen ;s
Die grap is nog ouder dan Adam en Evaquote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:53 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe de fuck lees jij mijn gedachten
Briequote:Op dinsdag 14 juni 2016 23:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Weet echt niet waarom maar heb zomaar zin in brie gekregen terwijl ik dat niet echt lust![]()
Heb het gelukkig niet in huis
Moet je die spiegel boven je bed weghalenquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had ik altijd heel veel last van
Dat is toch voor de seks?quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:12 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Moet je die spiegel boven je bed weghalen
Misschien jouw epilepsie-UIquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe dan ik heb abbo dus geen advertenties maar toch blokkeert Ublock 5 dingen op deze pagina
TRquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
Hoe dan ik heb abbo dus geen advertenties maar toch blokkeert Ublock 5 dingen op deze pagina
Bedoel je dan dat ik een tweede HPLC van achter in zijn kont roer of dat ik als iemand anders zou zijn HPLC zou neuken?quote:
Forever alonequote:Op woensdag 15 juni 2016 00:28 schreef HPLC het volgende:
In het eerste geval ja, in het tweede geval nee
Wil je dat we nu vragen wat er is gebeurt ofzo??? zomaar interessant doenquote:Op woensdag 15 juni 2016 00:32 schreef Oberkullie het volgende:
Jezus Christus wat een gezeik om een aanrijding af te handelen
Heb ik al lang verteld hier paar dagen geleden.quote:Op woensdag 15 juni 2016 00:38 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wil je dat we nu vragen wat er is gebeurt ofzo??? zomaar interessant doen![]()
Vertel gwn meteen wat er is gebeurt dan
voor watquote:Op woensdag 15 juni 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn had me opgegeven als vrijwilligers voor iets zaterdagkrijg nu pas mail van hoe of wat, was het allang vergeten.
Ik vind het gewoon een beetje kut dat ik een tijd geleden ben gevraagd en dat ik 3 dagen van te voren pas voor het eerst een mailtje van ze krijg.quote:
wat voor iets?quote:Op woensdag 15 juni 2016 01:29 schreef Amarantha het volgende:
Oh damn had me opgegeven als vrijwilligers voor iets zaterdagkrijg nu pas mail van hoe of wat, was het allang vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |